Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Mystiek

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-06-2002, 14:24
another supergirl
another supergirl is offline
ik was klaar met mn droom en ik zou wakker worden en ik hoorde opeens een stem zeggen: "neem je het wel een beetje serieus??!" whaaa vaag! ik dacht oh dat is mn moeder, dus ik snel rechtop zitten en om me heen kijken; was er niemand in de kamer! lekker vaag he?
maar ik had dus wel begrepen dat ik mn droom dus serieus moest nemen, maar van wie?? mn onderbewustzijn of een of andere geest in mijn kamer?
Oud 26-06-2002, 16:44
dreamy girl
dreamy girl is offline
je moet je eerst es bedenken wat je in je droom serieus moet nemen dan wordt het misschien allemaal wel iets duidelijker dan pas mag je verder denken: waarom moet ik dit serieus nemen, wie wil dat ik het serieus neem, waarom droom ik dit juist en zo van die vragen veel geluk

dikke kus angelke
Oud 26-06-2002, 18:55
lady of the dark
lady of the dark is offline
misschien heb je het wel gewoon gedroomd.... dat kan ook.
Oud 26-06-2002, 20:43
pe
pe is offline
Volgens mij zul je wel een stem gehoord hebben en was het ook na je droom. Omdat zulke dingen gewoon gebeuren.

Het is volgens mij goed om je niet al te veel te laten afleiden door zo'n soort sensatie-achtig gevoel van: van wie was die stem?

Ik denk dat je het niet buiten je moet zoeken, maar binnen in je. Ik zou het op je onbewuste houden, wat je de dromen ook geeft. Het maakt ook eigenlijk niet uit, wie het is, het gaat er wel om of die stem te vertrouwen is, en verder gaat het er alleen om wat die stem zegt, waarover het gaat.

Ik ben het dus met dreamy girl eens als het daarom gaat.
Oud 11-07-2002, 17:06
marloesie
marloesie is offline
oke, dit klinkt heel vaag,maar...moest je niet vreselijk lachen toen je dat hoorde?? als ik namelijk wakker word, en "iemand" zegt doodleuk; "ey, je neemt het WEL serieus he?|" zou ik nie meer bijkomen! maar oke, je hoeft mn vraag niet serieus te nemen, want het klinkt ook niet zo aardig naar jou toe. sorry daarvoor.
kussies marloes
Oud 12-07-2002, 17:10
Joris
Joris is offline
Vertel de droom eens als je wil.... misschien kan iemand er wijs uit maken en jou vertellen wat zo belangrijk is...

alhoewel ikzelf denk dat het gewoon een normale stem was en jij hebt die zin zó geinterpreteerd.
Oud 13-07-2002, 09:39
psygnosos
psygnosos is offline
Of t was gewoon ene droom waarin een geluid in voorkwam,
niet alle dromen zijn zonder geluid, ik had een keer een droom en ik stond gewoon op en deed alles wat ik normaal zou doen...Ik ging zelfs weer slapen, maar toen was ik weer wakker..
Gevolg, ik had 2x geleefd die dag, maar ik ging ook dingen vragen die gebeurd waren in die droom....Dus een droom met geluid is nie vreemd
Oud 13-07-2002, 10:49
pe
pe is offline
Ik droom geloof ik nooit zonder geluid...
Oud 13-07-2002, 11:32
Rrr.
Rrr. is offline
Citaat:
pe schreef:
Ik droom geloof ik nooit zonder geluid...
ik ook niet zover ik in mijn geheugen kan graven
Oud 13-07-2002, 15:32
watermannetje
watermannetje is offline
bestaat dat niet? dromen zonder geluid?
Oud 13-07-2002, 15:41
pe
pe is offline
Dat bestaat wel Watermannetje, want psychnosos schrijft erover. En ik heb wel eens dromen zonder geluid uitgelegd. Maar wat voor hem normaal schijnt te zijn, is voor mij abnormaal.

( nouja Morgan, in ieder geval niet paranormaal he, als ik dat mag zeggen )
Oud 13-07-2002, 16:09
Verwijderd
Citaat:
pe schreef:
Dat bestaat wel Watermannetje, want psychnosos schrijft erover. En ik heb wel eens dromen zonder geluid uitgelegd. Maar wat voor hem normaal schijnt te zijn, is voor mij abnormaal.

( nouja Morgan, in ieder geval niet paranormaal he, als ik dat mag zeggen )

Dromen zonder geluid... ik kan het me niet voorstellen, maar het zal idd wel kunnen. Er schijnen ook mensen te zijn die in zwartwit dromen.
Advertentie

Regels voor berichten