Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Wil je een dolfijn? Dan denk je waarschijnlijk aan een springende dolfijn. ![]() Ik zou zeggen ga ff goooooooglen > afbeeldingen > dolfijn of dolphin (meer hits) > print er een uit > ga naar eigen inzicht btje natekenen of bewerken. Ga ermee naar de Tattooshop. Tis mr een idee ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
||
Citaat:
ik vind dat zoiets raars, mensen die een chinees/japans woord als tattoo nemen. (vooral als het iets is als: "sterke vrouw" "vrijheid" of "liefde"mwhah ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
En dat is om je kind, jezelf of je huisdier : Faith, Hope of Star (of zoiets) noemt |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Brutus Cesar Pearl Pina Hunter Mickey Jesse (spreek NIET uit als Djessie, maar als Yessuh) Boas en nog wel een paar gaat nergens over en dit is off-topic |
![]() |
||
Citaat:
brutus, cesar en hunter zijn de bom ![]() maar nu hou ik op, want dit is offtopic Ik sluit me er bij aan dat je veel beter eerst een neptattoo kan nemen zodat je kan kijken of je het na een tijdje nog net zo leuk vind.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Hetzelfde kan voor haar gelden. Ik wil overigens ook heel graag een tattoo dat op de 1 of andere manier symbolisch met dansen te maken heeft (maar dus niet standaard zo'n chineze teken). Maar ben daar dus ook al heel lang naar op zoek. Moeilijk. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Symbolishe tattoo Cyber2335 | 10 | 15-03-2015 12:40 | |
Muziek |
03/09 Eindhoven Rockcity Tattoo festival Bartvanoeffelen | 11 | 25-08-2006 00:08 | |
Lifestyle |
Het grote piercing en tattoo topic, #17 Verwijderd | 500 | 17-03-2006 18:50 | |
Lifestyle |
Tattoo zetten SilverBlue | 25 | 02-12-2005 17:50 | |
Lichaam & Gezondheid |
tattoo tongpiercingkje | 15 | 21-04-2003 19:54 | |
ARTistiek |
tattoo!!! tattoo!!! tattoo!!! tattoo!!! tattoo!!! tattoo!!! tattoo!!! tattoo!!! Opiate | 5 | 19-01-2002 18:49 |