Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ondertussen is ze weer achteruit gegaan. Nu ben ik blij, dat ze het touwtje om haar hoef snapt en als ik dan zeg: "Voetje" Dan tilt ze haar hoef met steun aan het touwtje wel op. Alleen niet te lang want dan staat ze echt te hinken. Ik heb besloten dat ik haar eerst train om langer met haar hoef van de grond af te zijn, voordat ik haar leer om haar hoefje normaal te geven. Anders kan ik wel constant voetje vragen, maar dan blijft ze hinkelen en dan wordt het probleem alsmaar erger.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Tref ik daar een paard aan, dat helemaal staat te zweten en te hyperventileren en haar been nog het liefst in een trap houding had. Ik ben heel de avond bij haar gebleven om haar wat te kalmeren en om te helpen bij de veearts (die pas rond 11 uur kwam). Bleek ze hoefzweer te hebben, maar als ze vandaag koorts had e.d. dan had ze weer iets anders. Kan niet op de naam komen. Nu staat ze met een zak om haar been na te genieten dat ze de veerarts omver heeft geduwd ![]() Nee, het is echt niet leuk ![]() ![]() ![]() Maarja, ze lijdt nog wel eventjes. Misschien leert ze nu, dat het gewoon van noodzaak is dat ze die poot optilt, eigenwijs beest. Die zweer had voorkomen kunnen worden ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Ze was ook helemaal blij om mij te zien, dat is zo gaaf ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Verder probeert ze juist altijd heel sterk te zijn. Pas als ze echt pijn heeft laat ze iets zien, maar een verstapping of zo, daar zwelgt ze overheen.
|
![]() |
|
|