Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-04-2004, 09:47
Blondfun
Blondfun is offline
zoals het hier staat.. en misschien ook hoe erg?
Oud 30-04-2004, 09:56
Verwijderd
zo gauw hij de deur uitgaat op vrijdagochtend. en dan mis ik 'm tot zondagnamiddag héél erg...

xxx
Met citaat reageren
Oud 30-04-2004, 10:02
Verwijderd
vrij snel eigenlijk..
Met citaat reageren
Oud 30-04-2004, 10:08
G.T.C.
G.T.C. is offline
hmm, ja ik heb pas net een paar dagen een relatie met haar. Het begin is natuurlijk het ergste dus ik loop heel de dag een beetje zwaar verliefd te doen. Ben er niet bij met mijn hoofd, denk de hele tijd aan haar, en mis haar dus constant wanneer ze er niet is vanaf het moment dat we weer bij elkaar weg gaan.
Oud 30-04-2004, 10:33
Verwijderd
heeeel snel, op het moment dat ie weer verdwenen is richting huis, dan mis ik hem alweer...
Met citaat reageren
Oud 30-04-2004, 10:37
luchtballon
luchtballon is offline
Tja, ik wil altijd wel bij hem zijn natuurlijk, maar ik kan echt wel een paar daagjes zonder hem.
Ik denk na een dag of 2/3 (net iets langer dan een weekend) dat ik echt hevig begin te verlangen naar het moment dat ik hem weer kan knuffelen
Met citaat reageren
Oud 30-04-2004, 10:42
Verwijderd
zodra ik hem de hoek om zie gaan.

en hij woont praktisch naast me. dus t is wel heel sneu.
Met citaat reageren
Oud 30-04-2004, 11:13
Gothic
Gothic is offline
ligt aan hoe ik me voel en hoe druk ik het heb... meestal meteen erna en op woensdagavond ... en als ik tijdje niets van hem heb gehoord
Oud 30-04-2004, 11:22
Hawahaai
Hawahaai is offline
Ligt eraan hoe druk ik het heb... Als ik van het een naar het ander loop te hollen, mis ik hem niet zo erg; dan komt dat pas als ik in mijn bedje lig en nog niet kan slapen.
En normaal gesproken... Ik vind het heel fijn om hem iedere dag te zien, een dag niet gaat ook nog, maar veel langer hoeft het van mij niet te duren. Met carnaval ging ik een midweek weg, van maandag tot vrijdag. Ik zag hem dus 4,5 dagen niet, en was blij toen ik weer thuis was . Maar goed, ik ben dan ook heel verwend, dat ik hem bijna iedere dag wel even kan zien...
Met citaat reageren
Oud 30-04-2004, 11:28
Stefanie
Stefanie is offline
Meestal als ik me niet blij voel of niets te doen heb mis ik hem, maar als ik het heel druk heb dan mis ik hem wel, maar heb ik weinig tijd om daarover na te denken.

Maar meestal kan ik geen 2 dagen zonder hem
Met citaat reageren
Oud 30-04-2004, 12:44
snoopy
snoopy is offline
hangt ervan af. Als ik me klote voel heel snel, en ook als ik me verveel. Als ik allemaal leuke afspraken heb, en ik voel me goed. Dan duurt t langer.
Oud 30-04-2004, 12:48
mooiroosje
mooiroosje is offline
Als k hem een dag nie heb gezien en heb gesproken...
Dan mis k hem egt heel erg
Oud 30-04-2004, 12:49
snoodaard
snoodaard is offline
Ik ben emotioneel lekker stabiel, waterpas zo je wilt, ik doe niet aan die onzin.
Oud 30-04-2004, 13:21
Kronkeltje
Kronkeltje is offline
Het ligt eraan. Als ik weet dat ik hem twee weken niet ga zien (komt vaak voor), mis ik hem 5 minuten na het 'afscheid' het ergst. Dat neemt dan langzaam af, na een dag of 2/3 wordt het weer erger, en dan blijft het constant De dag voor ik hem weer ga zien mis ik hem ook, maar dat is een ander soort missen, het is meer een enthousiaste hysterie
Oud 30-04-2004, 13:44
ironflower
ironflower is offline
Normaal gesproken zie ik hem elke dag op school, en als hij er om welke reden dan ook een keer niet is, is het toch een beetje anders. Dan mis ik toch wel dat hij er niet is.

En nu is hij 8 dagen op vakantie...de eerste paar dagen gaan dan wel, maar nu mag tie van mij toch wel terug komen.
Ik ben de veel van de dag bezig met het voorbereiden van me examen, en dan valt het wel mee. Maar het zijn dan vooral die pauzes die je voor je zelf inlast, dat je hem eigenlijk wil kroelen en met hem wil kletsen enzo.

Maar hij had de ochtend dat hij weg ging heel lief mn voicemail ingesproken, die kan ik dan steeds afluisteren als ik hem miste.
Was heel lief berichtje, maar hij is na een paar dagen wss automatisch verwijdert..
Oud 30-04-2004, 15:54
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Valt best mee, ik wil haar zo veel mogelijk zien, maar heb het best druk dus als ik haar een aantal dagen niet zie dan mis ik haar wel ja...
Oud 30-04-2004, 16:15
Tourniquet-
Tourniquet- is offline
Behoorlijk snel, al ligt het er aan natuurlijk of ik zelf wat te doen heb of niet. Als ik echt met andere dingen bezig ben, denk ik niet zo aan hem en mis ik hem ook niet zo.
Met citaat reageren
Oud 30-04-2004, 17:01
Cruz
Cruz is offline
Valt best mee eigenlijk... Ik denk dat ik hem begin te missen als ik hem 5 dagen (of langer) ofzo niet gezien heb!
Oud 30-04-2004, 17:05
Blondfun
Blondfun is offline
Persoonlijk mis ik hem gelijk als ik weet dat hij de komende 8 dagen niet terug komt (zoals deze vakantie ). Dan mis ik hem de dag van zijn vertrek echt erg, nu gaat het wel, maar denk dat ik over 2 daagjes toch zijn warme lichaam heeel erg mis...
Oud 30-04-2004, 19:52
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
als we geen tijd hebben om elkaar goed te spreken
en als ik bij hem ben of hij bij mij, en hij (of ik) is nét 2 minuten weg, dan mis ik hem erg. maar dat wordt wel minder na een tijdje. ik ben er aan gewend geraakt om vriendjes niet vaak te zien dus..
Oud 30-04-2004, 20:08
Think Again
Think Again is offline
Het ligt er bij mij ook aan hoe druk ik ben. Als ik veel moet leren, of veel heb afgesproken met anderen, denk ik wel aan hem maar heb ik niet echt tijd om hem uitgebreid te missen. Ook savonds niet. Als ik het niet druk heb ben ik nog niet super erg. Meestal hou ik het van maandag tot vrijdag prima vol, maar dan heb ik woensdag en donderdag al wel superveel zin om hem vrijdag te zien.

Één keer miste ik hem al toen hij net bij ons thuis was weg gefietst, maar dat was een rare uitspatting. Ik ben niet zo dat ik mensen, het vriendje in het bijzonder, heel snel mis. Ben wel goed in mezelf vermaken/afleiden.
Oud 01-05-2004, 07:44
Elmoo
Elmoo is offline
Echt onwijs snel We zijn dan de weekenden en de vakanties samen maar als ik dan weer in de auto op weg naar huis zit voel ik die leegte weer... En de volgende ochtend als ik wakker word al helemaal! Maar gelukkig is het nog even doorbijten voor ons want we gaan binnenkort samenwonen
Oud 01-05-2004, 08:15
Sade
Sade is offline
Citaat:
Mushu schreef op 30-04-2004 @ 11:02 :
vrij snel eigenlijk..
Oud 01-05-2004, 09:33
Verwijderd
Als ik hem heel veel zie mis ik hem ook sneller, gewoon omdat het dan zo opvalt als hij er niet is.

Als ik hem minder zie dan mis ik hem ook minder snel doordat ik het dan altijd heel druk heb met werk en dat soort dingen en veel weg ben en dan niet echt tijd heb om hem te missen ofzo.
Met citaat reageren
Oud 01-05-2004, 10:17
ilse
ilse is offline
vrij snel ook... maar als ik een tijdje nix hoor is het het ergst... en als ik hem een paar dagen gezien heb en daarna weer een paar dagen niet... bah!! dan is het niet leuk meer!
Oud 01-05-2004, 10:24
farrar-misty
farrar-misty is offline
snel..... k moet egt wat minder afhankelijk worden....
Met citaat reageren
Oud 01-05-2004, 13:12
Chris
Chris is offline
best snel eigenlijk

en nu is ze ook nog met haar familie naar Italië op vakantie voor 10 dagen
Oud 01-05-2004, 13:24
Luna
Luna is offline
Hangt af van hoe ik me voel. Als ik me heel goed voel mis ik iemand niet zo snel maar als ik me klote voel heb ik vaak wel behoefte aan de aanwezigheid van een vriendje.
Op dit moment gaat het heel goed met me dus mis ik hem eigenlijk niet. 'Officieel' is ie mn vriend trouwens niet maar het komt eigenlijk wel bijna op hetzelfde neer.
Oud 01-05-2004, 13:39
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
snoodaard schreef op 30-04-2004 @ 13:49 :
Ik ben emotioneel lekker stabiel, waterpas zo je wilt, ik doe niet aan die onzin.
Oud 01-05-2004, 14:04
leucomelas
leucomelas is offline
echt fucking erg...eigenlijk altijd wel, op school, thuis, gewoon altijd als hij er niet is..
Met citaat reageren
Oud 01-05-2004, 14:13
Verwijderd
Als hij nét weg is mis ik hem, dat is dan na een uurtje over... en dan, na een dag of drie, begint het weer. Het missen wordt pas echt vervelend na een week ofzo, daarvoor is het meer een 'goh, ik wou echt wel dat-ie hier was', maar dan wordt het 'aah, waarom is-ie nou niet hier'.
Met citaat reageren
Oud 01-05-2004, 14:45
M. Arnoldi
M. Arnoldi is offline
Ik zou mijn vriendin heel erg missen...Gewoon te erg, dat gevoel maakt mij kapot...en daarom hoef ik ook niet echt een relatie...
Met citaat reageren
Oud 01-05-2004, 14:51
Léon&
Léon& is offline
nou kwil dus wel graag een relatie omdat het me juist meer kracht geeft met alles wat ik doe!

alleen ja me vriendin mis k wel echt superveel gewoon! maargoed van de zomer halen we alles in en daarna ga ik haar toch veel vaker zien!!!

groetjes léon
Met citaat reageren
Oud 01-05-2004, 14:54
raarheid
raarheid is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 01-05-2004 @ 15:13 :
Als hij nét weg is mis ik hem, dat is dan na een uurtje over... en dan, na een dag of drie, begint het weer. Het missen wordt pas echt vervelend na een week ofzo, daarvoor is het meer een 'goh, ik wou echt wel dat-ie hier was', maar dan wordt het 'aah, waarom is-ie nou niet hier'.
same
Oud 01-05-2004, 18:10
Buffy
Buffy is offline
tsjah het is niet echt missen, maar ik heb soms wel het gevoel van: "goh, ik wil hem nu wel weer even knuffelen en even kletsen". als ik hem een paar dagen (laten we zeggen: 5 dagen) niet kan zien, begin ik mezelf na een dag of 3 langzamerhand wel zielig te vinden "sjit... NOG 2 dagen!"

ik mis hem het meest als ik me kut voel door school o.i.d.; dan wil ik echt mn ei even kwijt. meestal is een telefonisch gesprekje van 5 minuten met hem al genoeg om me beter te voelen, maar het liefst zie ik hem dan even natuurlijk.
Oud 01-05-2004, 18:36
Fa Sai
Fa Sai is offline
Sjeetje, de meeste mensen hierboven missen hun vriend(in) toch wel erg snel! Heb ik gelukkig niet zo'n last van. Ik kan best 8 dagen lekker op vakantie, en danmis ik hem echt niet.
En als hij in het weekend naar huis gaat (wij hebben een zgn. door-de-weekrelatie, haha), ben ik daar eerlijk gezegd wel blij om...
Of zit het mij mij nu niet goed?
Oud 02-05-2004, 11:46
Silvie
Silvie is offline
Als ik een vriendje heb...dan mis ik die weer zodra hij weg is
Met citaat reageren
Oud 02-05-2004, 12:00
ssjpan
ssjpan is offline
Ik mis hem best snel, maar ik zie hem ook echt elke dag, kan me niet meer herrinneren wanneer ik hem voor het laatst een keer een dag niet zag. Als ik hem dan mis weet ik iig dat ik hem snel weer zie.
Oud 02-05-2004, 13:29
Qimm
Qimm is offline
snel
Oud 02-05-2004, 15:41
kosit
kosit is offline
gelijk als ik diegene nie bij me heb, en dat duurt dan de hole %#$%# day ik kan dan egt helemaal nergens anders aan denke
Met citaat reageren
Oud 02-05-2004, 15:47
Poesket
Poesket is offline
heel snel en redelijk erg
Oud 02-05-2004, 16:08
korfballer
korfballer is offline
zodra hij niet meer bij mij is mis ik hem...
Oud 03-05-2004, 14:23
Verwijderd
ik mis mijn vriend ontzettend erg en heel snel!! en dat terwijl we samenwonen...
Met citaat reageren
Oud 03-05-2004, 14:35
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
CrazyMoon schreef op 03-05-2004 @ 15:23 :
ik mis mijn vriend ontzettend erg en heel snel!! en dat terwijl we samenwonen...
dat moet je even uitleggen
Oud 03-05-2004, 15:53
Gwinnie
Gwinnie is offline
na een week vind ik het toch wel ernstig worden, dat ik er ook sacharijnig van word.

nu is hij van vrijdagmorgen tot vanochtend bij me geweest en mis ik zn aanwezigheid ook wel. maar t is niet van 'ik moét m zien!'
Met citaat reageren
Oud 06-05-2004, 11:31
relisys
relisys is offline
Mis d'r alweer als ik de straat uitfiets
En denk eiglijk altijd aan d'r
Met citaat reageren
Oud 06-05-2004, 11:45
juliettebinoche
juliettebinoche is offline
Ik mis dr ook constant. Maar dat komt omdat ze ook bijna altijd er niet is.
Oud 06-05-2004, 14:00
Myuki
Myuki is offline
soms na 3 dagen... en soms ook alleen al als ie ff de kamer uitgaat omdat ie moet pissen...

ligt r aan
Oud 06-05-2004, 15:38
Auryon
Auryon is offline
Vanaf de bus het hoekje omdraait en ik haar niet meer zie zwaaien....
Met citaat reageren
Oud 06-05-2004, 16:22
DvoorA
DvoorA is offline
als ik een vriend heb, dan mis ik hem erg snel.. dan lig ik maar op bed te dromen en ga ik zelfs eerder slapen zodat de dagen sneller voorbij gaan. Na een maandje is dit effect gelukkig minder Dan mis ik hem nog super, maar dan accepteer ik het dat ik niet altijd bij hem kan zijn.
Reageren

Regels voor berichten