R,
Overal waar ik ben ben jij ook het voelt alsof je in mn lichaam bent geslopen en je me kapot wilt maken. Durf niet meer te slapen omdat ik bang ben om te dromen ik wil niet elke nacht weer het zelfde beleven ik weet nu wel hoe die dromen gaan je maakt me wakker je neemt me mee naar beneden j commandeert me vernedering elke nacht weer als ik wakker word de pijn in mn lichaam alles voelt zo echt de buikpijn die in dagen daar na had het komt allemaal terug.
En wat heb je hier nou mee opgelost? Niks volgens mij je hebt mij alleen kapot gemaakt en het gaat nog elke dag door! Mn droom vannacht was anders hij verliep beter dan ik ooit had kunnen denken hoewel ik misschien maar 4uurtjes slaap per nacht leek deze droom wel 3 dagen lang. De droom begon zo als alle.. Je maakt me wakker neemt me mee maar nu voor dat je wat kon doen had ik een pistool en schoot je zo door je hoofd ik voelde nog aan je pols maar geen hartslag ik was blij toen hoorde ik ook deze keer “heit&mem” thuis komen en daar lag j dan op dat matras waar je mij zoveel pijn had gedaan dood. Iedereen was blij dat ik het had gedaan het was een opluchting. Politie kwam maar ik kreeg geen straf want na alles wat jij mij hebt aangedaan ontoerekeningsvatbaar ben geworden.
De begrafenis volgde en je kreeg een steen waar niks opstond omdat je voor ons niks meer betekend.. En ik schrok weer wakker keek om me heen waar bloed was maar er was geen bloed met zweet in mn handen werd ik wakker en probeer ik weer te gaan slapen Maar dat wil dan niet meer tot de laatste x dat ik op mn telefoon keek het 5.35 was en ik waarschijnlijk weer in slaap ben gevallen..
Weet je godverdomme wel waar je mee bezig bent? En dan ook nog durven te zeggen ik wil geen contact meer met dr. Ik was degene die die keuze maakte en bedoel waarom zou je geen contact meer wille? Al die 8jr kon je toch schijnheilig lief zijn Er was toch nooit iets gebeurd?
Nou jou tijd komt nog wel ik zal je kapot maken..”we kunnen het beter maar vergeten” NEE zo werkt dat niet.. IK HAAT JE en ik ben niet de enige Als ik straks mn rijbewijs heb en ik krijg je voor me autootje bij deze Ik rem niet..
GeGroet,
Je zusje.
-----------------------------------------------------------------
weet dat ik toch te laf ben om t geven maar het moest r ff uit..