|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
![]() 't meeste van Air of St. Germain is wel geschikt voor een rustige, relaxte vrijpartij, vind ik..
|
||
|
|
||
|
Citaat:
![]() ![]() Wel verwarrend dat je ineens eerst de titel en dan de band noemt voor de mensen die undeclinable niet kennen. Type O Negative doet t goed bij een lief sfeertje. Of nine inch nails. Met apocalyptica was ik het ook wel eens.
|
|
||
|
Citaat:
hahaha, als dit op het hoogtepunt zou komen kwam ik niet meer (bij) ![]() euh...muziek maakt me niet zoveel uit, als het maar punkrock, metal of ska is
|
|
||
|
Citaat:
![]() De eerste keer dat ik die hoorde weet ik nog wel. Ik was toen idd ook bezig. Lag meteen in een deuk, kwam niet meer bij. Pas 10 minuutjes later verder gegaan, toen kon ik me weer richten op iets rustigere muziek gelukkig. Ik weet eigenlijk niet of ik dat ritme wel kan. Toen kon ik het niet, maar ik spreek dan over 3 jaar geleden. Wat een broekie toen nog. ![]() Muziek? Euhm.. Ben verders echt een soft-song-lover. Cranberries Jewel ilse Maar verders ook wel wat oudere muziek, van Annie Lennox Clannad Depeche mode En de soft-rock nummers zoals van StainD Trapt Sinch Evanescence Dan de zooi Top-40 die ik occasionally nog wel eens wil draaien: Blue Kane Anouk 3 Doors Down Outkast En niet te vergeten, J-pop selectie Hamasaki Ayumi Maaya Sakamoto Yoko Kanno Nobuo Uematsu Chitose Hajime
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nee, dan ben ik misschien de kinky one hiero.... maar mijn voorkeur gaat tog uit naar (een voorbeeldje: ) It's on - korn.... ![]() Sowieso agressieve muziek.....
|
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Verhalen & Gedichten |
[Columnwedstrijd] Het klinkt me als muziek in de oren flyaway | 0 | 03-12-2010 11:01 | |
| Muziek |
Hoe belangrijk is muziek voor jou? Sudoku. | 31 | 02-11-2010 22:30 | |
| Algemene schoolzaken |
Vragenlijst Profielwerkstuk Muziek rockerbaby | 12 | 29-11-2009 09:27 | |
| Muziek |
Marilyn Manson-achtige muziek Verwijderd | 157 | 01-03-2005 15:43 | |
| Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Vragen over muziek, dus als je tijd hebt... Bassist_of_JC | 18 | 26-02-2005 14:23 | |
| Muziek |
Muziek gemaakt met behulp van computers... mcsun | 51 | 13-08-2002 14:47 | |