Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Je kunt toch ook gewoonmet der blijven omgaan ook al heeft ze nog die vriend, mijn beste vriend heeft op dit moment ook een vriendin, en da veranderd niks hoor, behalve als zij een hele jaloerse vriend heeft, dan is het wel minder......
En als je veel met der omgaat kan het twee kanten opgaan, jjullie krijgen een geoede vriendschap die kan uitgroien tot een relatie of je houdt een vriendschap en gaat opzoek naar een ander meisje
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hij had ook verkering, meerdere keren, terwijl ik verliefd op hem bleef... tja, als ik 'm had kunnen stelen, had ik het gedaan. Maar ik maakte gewoon geen kans... Hoewel hij het misschien niet eens wist. Tja... |
![]() |
|
Tsja.. ik denk dat er niet veel meer opzit dan haar vergeten.. ze heeft eenv riend, als ze je echt leuk had gevonden had ze het wel uitgemaakt met die vriend denk ik dan
![]() [foute uitspraak] Er zijn zat andere leuke meisjes op de wereld [/foute uitspraak]
|
![]() |
Wel...haar lief valt nog wel mee, ze lijke mij een goed koppel.
Misschien moet ik hen gewoon met rust late. Trouwens ik verdien niet zo'n meisje als haar...damn, what een kutgevoel. Waarom kan er es niet zo'n meisje mij benadere in plaats van omgekeerd! ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
heey, ja ik weet wat je bedoeld... Ik heb precies het zelfde ![]() Alleen is het andersom, ik vind een jongen leuk die een vriendin heeft. Ik weet ook dat hij mij best ziet zitten... heb 2x bijna met em gezoend, en hij heeft ook gezegd dat hij mij wel leuk, knap etc vindt.. maar ik vind et ook zo van jah, maak dan een keuze he. ![]() Ik kan je verder neit helpen.. Maar ik denk dat je gewoon normaal meot doen tegen dat meisje... Ik bedoel niet negeren ofzo. Dat heeft ook niet echt veel effect ![]() ![]()
|
Tip van Louis
![]() Ga met d'r om als vrienden. Beetje dat je gewoon goed met d'r goed kan opschieten, zonder enkele bij bedoelingen op dat moment. Op het moment dat het uitgaat, met haar en d'r vriend. PAAAAAM, ga je gelijk naar d'r toe, beetje meer met d'r omgaan. in de tijd dat ze ongelukkig is, met d'r samen zijn, troosten. Op zo'n moment is een vrouw het meest kwetsbaarst, en makkelijkst te krijgen. Oh ja......tis geen playertruc ofzo hoor. Groetjes Louis ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Als ze je wil moet het om JOU zijn, niet om de leegte op te vullen...
||
![]() |
Citaat:
![]() Neenee...als ze moet getroost worden doe ik dat, maar zonder bijbedoelingen. Wanneer ze weer haarzelf is en alles heeft verwerkt, dan komt men kans. (als ze dan voor mij ook geen gewone vriendin is geworden teminste.) ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Verliefd op meisje die 6 jaar ouder is en in Amerika woont BaYa | 21 | 09-08-2016 09:56 | |
Liefde & Relatie |
Verliefd op me beste vriend en op me vriendje?!?! Linniee | 12 | 12-06-2014 19:42 | |
Liefde & Relatie |
verliefd op mijn beste vriend en een vriend van mijn vriendje xwebelieve | 7 | 17-07-2012 13:19 | |
Liefde & Relatie |
verliefd op je beste vriend justfriends | 5 | 12-12-2011 20:00 | |
Liefde & Relatie |
verliefd op je beste vriend nananono | 6 | 04-01-2009 15:46 | |
Liefde & Relatie |
vriend en toch verliefd op meisje..? maybi_milja | 40 | 13-07-2005 20:07 |