Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Nee, gewoon een andere zoeken als je dat niet wilt. Ze zijn er wel hoor. Mark ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
G-A-Y |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Het zijn meestal de gozers met de grote bek die meteen voor de wip gaan, de jongens die na wat biertjes wat gaan versieren en kijken wat er te neuken valt. En als je daar enkel aandacht voor hebt dan hou je dat probleem ja ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik ben gewoon een gevoelige jongen... het was maar spottend bedoeld ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
kuch blauwtje? kuch goed.. INDERDAAD! laten we iedereen maar eens gaan generaliseren.. komop zeg he, dit is triest. er zijn genoeg!! (met nadruk op GENOEG) jongens/mannen die seks zien als een teken van liefde en intieme vorm van samenzijn, die ze graag delen met hun partner, waarmee zij een diepgaande goedlopende liefdevolle relatie hebben. probeer nu eens bij jezelf te achterhalen hoe je op het belachelijke idee komt dat ALLEEN mannen, en dan volgens jou ook ALLE mannen, ALLEEN maar seks willen. ik dank je voor de geweldige argumenten. owja.. tip: stop met het gezeik over mannen.. mss helpt dat bij het vinden van een leuke jongen? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Laatst gewijzigd op 05-05-2004 om 09:15. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Tuurlijk is dit te voorkomen, gewoon opletten *insert scheldwoord hier* Geez, vrouwen hebben gewoon nooit door als ze geplayed worden ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Omdat jongens hier dus succes hebben gaan ze het bij steeds meer vrouwen proberen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() alleen een aantal niet, maarja, die zijn zo zeldzaam ![]() en wat je kan doen om het te voorkomen? meteen seksen! ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() En weer ontopic: Seks hoeft op zich niet zo gek te zijn. Natuurlijk wel fout als ze met die gedachten je "beter willen leren kennen" maar als ze na een maandje relatie aan seks denken hoeft dat op zich toch niet fout te zijn. Ik heb zelf nog nooit een relatie gehad dus ik zou er geen weet van hebben maar zoiets lijkt me niet onlogisch. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
De jongens die op sex uit zijn geven snel veel aandacht aan meiden en zeggen veel lieve dingen die ze wil horen. Ze worden verliefd en denken dat het een nice guy is terwijl ze keihard zijn geplayed. En als zelfs de nice guys het al doen, zijn natuurlijke alle jongens uit op sex. Misschien kunnen de dames die denken dat alle jongens op sex uit zijn ook wat beter rondkijken. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
de weg; of waarom gaat de zon niet onder... sjoeltie | 10 | 11-09-2004 17:06 | |
Verhalen & Gedichten |
Waarom nou jij... Rossantha | 6 | 03-06-2004 21:01 | |
De Kantine |
Waarom heeft Machiavelli een ban?! Mea Culpa | 6 | 05-04-2004 12:54 | |
De Kantine |
Waarom heeft hasseltboy een ban?! Mea Culpa | 6 | 05-04-2004 12:49 | |
ARTistiek |
De weg; of waarom gaat de zon niet onder? Prada | 21 | 15-04-2002 14:23 | |
Verhalen & Gedichten |
waarom? misspretty | 0 | 06-11-2001 16:13 |