Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-05-2004, 21:39
brightlight
brightlight is offline
Waarom lijkt t af en toe alsof de meeste jongens maar op 1 ding uit zijn: seks. Zodra ze doorhebben dat ze je niet snel genoeg het bed in kunne krijgen wordt je gedumpt . Is dit te voorkomen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-05-2004, 21:44
DvoorA
DvoorA is offline
ja, een jongen uitzoeken die niet alleen naar de buitenkant kijkt maar voor je binnenkant gaat. Het is even zoeken (je halve leven ofzo) maar onder die paar miljard mannen moet er toch minstens 1 zijn die niet alleen aan seks denkt?

Of anders: zoek een impotente man. Vraag is alleen of je daar zelf wel blij mee ben
Oud 03-05-2004, 21:46
Dotcom
Dotcom is offline
Dat is juist hetgeen een jongen aantrekkelijk maakt: De geilheid, de macho, de no-no.

De a-seksuele mietjes moet je toch niet?
Oud 03-05-2004, 21:48
brightlight
brightlight is offline
K val juist meestal niet op van die macho's, maar toch willen ze maar 1 ding
Met citaat reageren
Oud 03-05-2004, 21:53
Cinamon
Cinamon is offline
Citaat:
brightlight schreef op 03-05-2004 @ 22:39 :
Is dit te voorkomen?
Nee.
Oud 03-05-2004, 22:12
Fine
Fine is offline
Citaat:
Waarom lijkt t af en toe alsof de meeste jongens maar op 1 ding uit zijn: seks. Zodra ze doorhebben dat ze je niet snel genoeg het bed in kunne krijgen wordt je gedumpt . Is dit te voorkomen?
Ik denk dat dr genoeg jongens zijn te vinden die echt voor je innerlijk gaan en niet eerst voor de seks hoor!!! Tuurlijk zijn dr ook veel die eerst lekker voor de seks gaan, maar die leren dr later wel van En als t goed is zullen die op een dag wel voor t innerlijk gaan ( Hoop ik voor ze!!!!)
Oud 03-05-2004, 23:09
Mark
Mark is offline
Citaat:
gewoon toegeven aan hun verlangens. Binnen een week sex

Nee, gewoon een andere zoeken als je dat niet wilt. Ze zijn er wel hoor.

Mark
Oud 03-05-2004, 23:15
Verwijderd
Citaat:
ikookvanjou schreef op 03-05-2004 @ 23:12 :
Ik denk dat dr genoeg jongens zijn te vinden die echt voor je innerlijk gaan en niet eerst voor de seks hoor!!! (...)
Dat heet

G-A-Y
Met citaat reageren
Oud 04-05-2004, 01:02
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 04-05-2004 @ 00:15 :
Dat heet

G-A-Y
Of echte gevoelens en rekening houden met een vrouw

Het zijn meestal de gozers met de grote bek die meteen voor de wip gaan, de jongens die na wat biertjes wat gaan versieren en kijken wat er te neuken valt.

En als je daar enkel aandacht voor hebt dan hou je dat probleem ja
Met citaat reageren
Oud 04-05-2004, 08:43
M. Arnoldi
M. Arnoldi is offline
nare man>> Knap dat je GAY bent als je veel wil betekenen voor een vrouw!

Maar ja...

Als je ziet hoe sommige meiden er bij lopen, beschouw ik ze soms ook meer als een lustobject. Dus daar kan die frustratie vandaan komen.
Daarnaast willen enkelen gewoon liever de lusten dan de lasten, gewoon een leuke avond hebben.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2004, 08:54
luchtballon
luchtballon is offline
Is te voorkomen. Een goede jongen treffen. Maarja, succes met zoeken dan. Ze zijn er wel hoor.

Ik heb er een gevonden
Met citaat reageren
Oud 04-05-2004, 08:59
Fine
Fine is offline
Citaat:
Dat heet

G-A-Y
wtf slaat dat nou op ?
Oud 04-05-2004, 10:54
Elmoo
Elmoo is offline
Dat soort jongens moet je zo veel mogelijk ontlopen. Er bestaat ook een soort dat zowel naar de buiten- als de binnenkant kijkt en waar je op kunt bouwen. Ik wordt misselijk van gozers die alleen op seks uitzijn. Laat je niet misleiden en leer de jongen waarmee je iets wilt beginnen eerst goed kennen
Oud 04-05-2004, 12:03
ZerO
ZerO is offline
Als een jongen een meisje aantrekkelijk vindt komt de gedachte aan sex gauw in hem op. Het is heel normaal. Alleen je moet iemand zoeken die jou niet alleen maar neukbaar vindt maar ook voor jou gaat als persoon. Die zijn er heus wel maar ook de good guys denken ooh ik wil haar nemen
Oud 04-05-2004, 13:57
Verwijderd
First off all im not g-a-y..

Naar mijn mening moet ik helaas de vrouwen gelijk geven...

Maar het is uit gegaan met mijn ex omdat ik wilde wachten met de sex. We hadden een maand en toen was het uit. De reden heeft ze nooit tegen mij gezegd, maar ik heb het van een goede vriend van haar gehoord, die ook een goede vriend van mij is.

Dus er zijn nog wel jongens die niet voor de sex gaan.

Tegen iedereen die vindt dat jongens met gevoelens, of jongens die hun gevoelens uiten homo's zijn..

Je moet je grote mond houden en niet alleen voor de lippen van een vrouw gaan maar voor het innerlijke dat is velen malen mooier en "lekkerder".

En ja mocht je nou denken dat ik homo ben... Read the first line.
En ja ik doe ook nog eens spw. Wat een homo ben ik ook hé...
Met citaat reageren
Oud 04-05-2004, 17:23
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Dat heet

G-A-Y
Ontdekking van de dag:
Ik ben gay!!
Met citaat reageren
Oud 04-05-2004, 17:41
ABrules
ABrules is offline
nou ja... tuurlijk wil ik sex met het meisje waar ik verliefd op ben... hoort er gewoon bij...

maar ja, als ik verliefd ben kan ik nog wel het geduld opbrengen om zo lang te wachten als het nodig is... gewoon uit fatsoen, en omdat ik om haar geef en dat laat blijken door niet over grenzen te gaan...

tenminste zo zou ik het doen heb het nog niet echt vaak kunnen uitproberen...

misschien heb je nog niemand gevonden die echt zo om je geeft... of euh... is dat een deprimerende gedachte?
Oud 04-05-2004, 17:46
Ruudje
Ruudje is offline
Citaat:
MarkB schreef op 04-05-2004 @ 18:23 :
Ontdekking van de dag:
Ik ben gay!!
Jij ook al?
Met citaat reageren
Oud 04-05-2004, 18:00
M. Arnoldi
M. Arnoldi is offline
Sex? Ik vind tongzoenen vele malen intiemer en mooier! Net zoals een lekkere knuffel, terwijl ze een lekker geurtje op heeft!

Jah en ik doe de IPABO...

Ben wel het meest homo van de klas (37%)! haha
Met citaat reageren
Oud 04-05-2004, 18:01
M. Arnoldi
M. Arnoldi is offline
Citaat:
Ruudje schreef op 04-05-2004 @ 18:46 :
Jij ook al?
Je kan ook bi zijn!
Met citaat reageren
Oud 04-05-2004, 18:19
Ruudje
Ruudje is offline
Citaat:
M. Arnoldi schreef op 04-05-2004 @ 19:01 :
Je kan ook bi zijn!
Maar ben ik niet
Ik ben gewoon een gevoelige jongen... het was maar spottend bedoeld
Met citaat reageren
Oud 04-05-2004, 18:21
HowLovely
HowLovely is offline
er zijn echt wel jongens die niet zo zijn..... moet t geluk hebben er een te vinden....
Oud 04-05-2004, 18:24
M. Arnoldi
M. Arnoldi is offline
Citaat:
Ruudje schreef op 04-05-2004 @ 19:19 :
Maar ben ik niet
Ik ben gewoon een gevoelige jongen... het was maar spottend bedoeld
Huil je ook als Bambi's moeder wordt neergeschoten!

...
Met citaat reageren
Oud 04-05-2004, 18:45
Ruudje
Ruudje is offline
Citaat:
M. Arnoldi schreef op 04-05-2004 @ 19:24 :
Huil je ook als Bambi's moeder wordt neergeschoten!

...
Ja

Met citaat reageren
Oud 04-05-2004, 21:44
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
M. Arnoldi schreef op 04-05-2004 @ 19:01 :
Je kan ook bi zijn!
Ik niet in ieder geval! Ik geloof daar ook niet zo in, in dat 'bi'-gedoe. Maar het schijnt wel 'in' te zijn, vooral bij vrouwen...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-05-2004, 21:46
ABrules
ABrules is offline
Citaat:
MarkB schreef op 04-05-2004 @ 22:44 :
Ik niet in ieder geval! Ik geloof daar ook niet zo in, in dat 'bi'-gedoe. Maar het schijnt wel 'in' te zijn, vooral bij vrouwen...
ik klaag niet over biseksualiteit bij vrouwen
Oud 04-05-2004, 21:50
Verwijderd
Ik ook niet, ook al zijn de laatste 5 reakties offtopic.

ontoppic: voor de vrouwen is het een kwestie van lang zoeken voordat je een man tegenkomt die gevoelig is...
Met citaat reageren
Oud 04-05-2004, 21:57
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Zo'n jongen ben ik niet hoor dus niet alle jongens hebben het.
Oud 04-05-2004, 22:48
Verwijderd
Ha, zeg gewoon dat je er over zit te denken om in ieder geval voorlopig geen seks te hebben omdat je te vaak geflashed bent! En hoe moeilijk af en toe ook, probeer dat eens langer voor te houden dan (ik zeg maar wat) een maandje. Aan de reactie van de jongen en of hij je keuze respecteerd merk je vaak al of je een jonge treft die echt voor jou wil gaan!
Met citaat reageren
Oud 04-05-2004, 22:51
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
ABrules schreef op 04-05-2004 @ 22:46 :
ik klaag niet over biseksualiteit bij vrouwen
Ach, ten eerste ligt het er natuurlijk aan wélke vrouwen het zijn. En ten tweede: meestal zijn ze niét bereid een videocameraatje te installeren zodat je mee kunt genieten.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2004, 23:58
snoodaard
snoodaard is offline
Ik moet je teleurstellen, mannen zijn gewoon in en in slecht. Stuk voor stuk ongevoelige op seks beluste hufters. Sla er maar een willekeurige Viva of Margriet op na en je ziet dat daar waar vrouwen oneindige diepgang (geen woordspeling) hebben dit bij mannen ontbreekt. Wordt maar lesbisch, er zit niets anders op.
Het zou kunnen zijn dat ik al dat gekanker op mannen een beetje zat ben, maar waarschijnlijk heb ik het gewoon bij het rechte eind wat jou betreft.
Oud 05-05-2004, 00:13
probeer
probeer is offline
Citaat:

kuch blauwtje? kuch

goed.. INDERDAAD! laten we iedereen maar eens gaan generaliseren.. komop zeg he, dit is triest. er zijn genoeg!! (met nadruk op GENOEG) jongens/mannen die seks zien als een teken van liefde en intieme vorm van samenzijn, die ze graag delen met hun partner, waarmee zij een diepgaande goedlopende liefdevolle relatie hebben.

probeer nu eens bij jezelf te achterhalen hoe je op het belachelijke idee komt dat ALLEEN mannen, en dan volgens jou ook ALLE mannen, ALLEEN maar seks willen. ik dank je voor de geweldige argumenten.

owja.. tip: stop met het gezeik over mannen.. mss helpt dat bij het vinden van een leuke jongen?
Met citaat reageren
Oud 05-05-2004, 08:40
Verwijderd
Citaat:
scrolllock schreef op 05-05-2004 @ 01:13 :
kuch blauwtje? kuch
owja.. tip: stop met het gezeik over mannen.. mss helpt dat bij het vinden van een leuke jongen?
True
Met citaat reageren
Oud 05-05-2004, 08:54
Verwijderd
Dit is gewoon een vooroordeel.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2004, 09:10
brightlight
brightlight is offline
Citaat:
scrolllock schreef op 05-05-2004 @ 01:13 :
kuch blauwtje? kuch

goed.. INDERDAAD! laten we iedereen maar eens gaan generaliseren.. komop zeg he, dit is triest. er zijn genoeg!! (met nadruk op GENOEG) jongens/mannen die seks zien als een teken van liefde en intieme vorm van samenzijn, die ze graag delen met hun partner, waarmee zij een diepgaande goedlopende liefdevolle relatie hebben.

probeer nu eens bij jezelf te achterhalen hoe je op het belachelijke idee komt dat ALLEEN mannen, en dan volgens jou ook ALLE mannen, ALLEEN maar seks willen. ik dank je voor de geweldige argumenten.

Lees eerst eens beter voordat je commentaar geeft. Ik zeg niet ALLE mannen, ik zeg het lijkt zo alsof de MEESTE....En ik loop niet standaard jongens af te zeiken. Ik heb er echt wel mijn redenen voor om dit topic te openen en het is niet mijn bedoeling om te generaliseren. Ook vind ik het niet erg dat ik "een blauwtje" heb gelopen. Als een jongen alleen voor de seks gaat ben ik beter af zonder hem. Ik vroeg alleen om adviezen om dit soort jongens in het vervolg te kunnen vermijden.

Laatst gewijzigd op 05-05-2004 om 09:15.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2004, 11:49
probeer
probeer is offline
Citaat:
brightlight schreef op 05-05-2004 @ 10:10 :
Lees eerst eens beter voordat je commentaar geeft. Ik zeg niet ALLE mannen, ik zeg het lijkt zo alsof de MEESTE....En ik loop niet standaard jongens af te zeiken. Ik heb er echt wel mijn redenen voor om dit topic te openen en het is niet mijn bedoeling om te generaliseren. Ook vind ik het niet erg dat ik "een blauwtje" heb gelopen. Als een jongen alleen voor de seks gaat ben ik beter af zonder hem. Ik vroeg alleen om adviezen om dit soort jongens in het vervolg te kunnen vermijden.
mwa.. dan nog.. maargoed als je dan in vervolg een topic opent kun je mss beter jou situatie uitleggen om op die manier hulp te vragen, ipv het mannelijk geslacht in het algemeen (lees: grootste deel) naar beneden te halen.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2004, 13:44
brightlight
brightlight is offline
Citaat:
scrolllock schreef op 05-05-2004 @ 12:49 :
mwa.. dan nog.. maargoed als je dan in vervolg een topic opent kun je mss beter jou situatie uitleggen om op die manier hulp te vragen, ipv het mannelijk geslacht in het algemeen (lees: grootste deel) naar beneden te halen.
Okay k zal voortaan proberen beter uit te leggen wat ik bedoel...het is iig niet mijn bedoeling geweest alle jongens naar beneden te halen
Met citaat reageren
Oud 05-05-2004, 13:53
pluizeb33stje
pluizeb33stje is offline
Guys are just guys.. nothing to do about it
Met citaat reageren
Oud 05-05-2004, 18:25
Verwijderd
Citaat:
*Menahem hier ipv Lady*

Tuurlijk is dit te voorkomen, gewoon opletten *insert scheldwoord hier*

Geez, vrouwen hebben gewoon nooit door als ze geplayed worden
Met citaat reageren
Oud 05-05-2004, 18:32
Verwijderd
Citaat:
[Divinity] schreef op 05-05-2004 @ 14:53 :
Guys are just guys.. nothing to do about it
Dus laat je je elke keer nemen?

Omdat jongens hier dus succes hebben gaan ze het bij steeds meer vrouwen proberen
Met citaat reageren
Oud 06-05-2004, 14:52
Myuki
Myuki is offline
Citaat:
Dr0_ol schreef op 05-05-2004 @ 19:32 :
Dus laat je je elke keer nemen?

Omdat jongens hier dus succes hebben gaan ze het bij steeds meer vrouwen proberen
offtopic: Tenacious D
Oud 08-05-2004, 21:32
Talon
Talon is offline
Citaat:
nou, de meeste jongens zijn ook uit op seks, dat lijkt neit zo
alleen een aantal niet, maarja, die zijn zo zeldzaam

en wat je kan doen om het te voorkomen? meteen seksen!
Met citaat reageren
Oud 08-05-2004, 21:45
Verwijderd
ik ken er een die dat niet is, hij is 100% hetro en ontzettend lief, zorgzaam en ook lekker

en even voor de duidelijkheid: HE IS MINE

Met citaat reageren
Oud 08-05-2004, 22:15
Verwijderd
Citaat:
lise_smiles schreef op 08-05-2004 @ 22:45 :
ik ken er een die dat niet is, hij is 100% hetro en ontzettend lief, zorgzaam en ook lekker

en even voor de duidelijkheid: HE IS MINE

Your sig says all...

Citaat:
Myuki schreef op 06-05-2004 @ 15:52 :
offtopic: Tenacious D

En weer ontopic: Seks hoeft op zich niet zo gek te zijn. Natuurlijk wel fout als ze met die gedachten je "beter willen leren kennen" maar als ze na een maandje relatie aan seks denken hoeft dat op zich toch niet fout te zijn. Ik heb zelf nog nooit een relatie gehad dus ik zou er geen weet van hebben maar zoiets lijkt me niet onlogisch.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2004, 22:43
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Dr0_ol schreef op 08-05-2004 @ 23:15 :
Your sig says all...
My thoughts exactly!
Met citaat reageren
Oud 09-05-2004, 16:09
Verwijderd
Kortom, meiden let beter op, jongens zijn, over het algemeen, uit op sex.

Jongens houdt eens op met "tha player" uit te hangen. Maar ga eens echt om iemand geven.

Met je hart en niet je zaad.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2004, 22:33
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
sybje schreef op 09-05-2004 @ 17:09 :

Jongens houdt eens op met "tha player" uit te hangen. Maar ga eens echt om iemand geven.

Dikke
Met citaat reageren
Oud 09-05-2004, 22:56
Verwijderd
omfg sommige lui zijn echt te gay
Met citaat reageren
Oud 09-05-2004, 23:13
Verwijderd
Citaat:
sybje schreef op 09-05-2004 @ 17:09 :

Je bent zelf een jongen maar beschuldigt alle andere jongens ervan dat ze player zijn. Wat voor bull is dit.

De jongens die op sex uit zijn geven snel veel aandacht aan meiden en zeggen veel lieve dingen die ze wil horen. Ze worden verliefd en denken dat het een nice guy is terwijl ze keihard zijn geplayed. En als zelfs de nice guys het al doen, zijn natuurlijke alle jongens uit op sex.

Misschien kunnen de dames die denken dat alle jongens op sex uit zijn ook wat beter rondkijken.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 08:46
All of Me
All of Me is offline
hhhmp

Tsjah misschien zijn veel jongens het wel
ik ga zelf nooit een meisje versieren puur voor seks, ten eerste omdat ik dr leuk vind ten tweede ik denk veel lol met haar te kunnen hebben. en ten 3e is het gewoon zo fijn om met iemand intiem te kunnen zijn
ik ga dr meestal van te voren ook al van uit dat het echt iets zou kunnen worden

maar zoals nu heb ik een meisje daar ga ik wel eens mee als we dr bijde zin in hebben
en we zouden zo in bed duiken met elkaar maar ik vind daar ook nix mis mee ik heb dr veel plecier van en zei ook ik misleid dr niet

ja nu lijkt et alsof ik heel erg dubbel ben doordat ik zeg eigenlijk alleen met een meisje te willen als het een soort van relatie word
maar dat ik toch met een meisje soms ga voor de lol
ehm tsjah als ik een leuk meisje tegen zou komen ik ben vrijgezel

ehmm... volgens mij kan ik beter ophouden met lullen
et gaat er om ik zou niet een meisje `scorren` voor de seks
wel voor de lol die je dan samen kunt hebben maar dan moet zei dit ook willen en heb ik het er vantevoren ook over met dr

Reageren

Regels voor berichten