![]() |
|
Ragnarok Online
Beste forummers, ik heb een beetje uitleg over dit spel, enkele van jullie zullen het spel kennen, anderen niet... Generale uitleg: Het is een online rpg-gebaseerd spel, je kan het vergelijken met Ultima Online, alleen niet zo verschrikkelijk uitgebreidt, alleen dit spel bevat tenminste betere graphics, ook de karakters zijn anders kwa vormgeving. Het is een japans spel, van de makers van Gravity Corps, aldus het spel een manga achtige vergelijking heeft, geenszins slecht als je kijkt naar het feit dat we al jaren de finalfantasy series over de vloer hebben en ons al te favoriete serie DBZ maar al te graag kijken. ![]() Nieuwe info: Maargoed, begin dit jaar was de beta versie uit, enkel 30.000 aanmeldingen werden toegelaten (waaronder, jaja ikke) en de server draaide hakkentakkend... (you know how its goes) begin augustus kwamen ze met het bericht dat de server 3 maanden neer ging, en a.s. 26 november gaat het eerste gedeelte van de site omhoog ![]() De aanmelding is als UO, ook 10 USD per creditcard te betalen, maar wel 2 maandelijks, dat scheelt. Meer weten? Url officiele site: www.ragnarokonline.com Fansite: www.libraryofprontera.com neem gerust een kijkje, tenslotte is deze topic er om jullie te informeren ![]() Ikzelf zal zodra ik kan, om 00.01, me aangaanmelden op Ragnarok Online, ik zal jullie op de hoogte houden en nog enkele screenshots posten. Downloaden: Als jullie ook de beta2 willen hebben, kunnen jullie het beste deze via kazaa binnen halen, zoek dan naar: ragnarok_eng_beta2.exe (appr. 371 mb) Khoop een beetje interesse te hebben opgewekt bij de lezers. ![]()
|
![]() |
|
Ik heb dit spel erop gezet maar ik snap er niks van
![]() ![]() ![]()
|
Nope niet echt
![]()
|
Ik speel dus ook ragnarok online, en het is vrij simpel. Als je lvl 10 job hebt dan kun je de eerste job kiezen namenlijk:
swordsman archer mage acolyte merchant thief Om een van de jobs te krijgen met je een kleine opdracht uitvoeren. Bv: ik ben een mage en ik moest een soort potion maken, je moet dan een paar items verzamelen en die dan in een machine mixen. Als je dan lvl 10 job bent dan ga je naar die kerel waar je de opdracht hebt aangenomen en die verandert je dan in een mage. Het ligt eraan in welke stad je begint, want in bijna elke stad heb je wel zo'n job ventje, dus je moet even rondkijken wat je wilt worden. Of ga naar deze site voor de faq over ragnarok online http://db.gamefaqs.com/computer/dosw...k_online_a.txt |
![]() |
||
Citaat:
Heel erg bedankt voor de tip. ![]()
|
ga naar www.filemirrors.com en typ in het zoek venster: rag_setup, hiermoet je er een kiezen die 584,4 mb(zipfile) groot is. En je moet je even op de officiele site registreren.
Voor wie hulp nodig heeft: ragnarok nickname: DeathscytheZero. Je moet wel in de Loki server zitten anders kan ik je niet helpen. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
Nee de site is www.ragnarokonline.com
|
![]() |
|
Heb je bij die id check wel gekeken of de id die wilt gebruiken al bestaat
![]()
||
Citaat:
![]() ik hoorde zulke dingen ! ![]() kheb t thuis nog nie ..kom maandag pas weer thuis :\
|
Khad t vrijdag gedownload, geinstalleerd, en ik had net ong 10 stappen online gezet
![]() mjah, toen naar de bus rennen, hele weekend bij mn vriendin en nu zit ik op school, zo weer naar huis, dan ff verder klooien ![]()
||
Citaat:
Je moet er alleen wel een andere versie van het spel voor installeren. Edit: Een paar mirrors: Hoofd game: ftp://ragnarok.nefficient.co.kr/pub/ragnarok/SAK_SETUP0621.EXE Sakary Patch: ftp://ragnarok.nefficient.co.kr/pub/..._SETUP0621.EXE Vertaler: http://www.pristontale.de/6.0.exe Prana-Updater Patch: http://thegenesis.game-host.org/Prana-Updater.rar Hoe en wat in 6 stappen... Stap 1 Instaleer RAG_SETUP0401.EXE. Als je het bestand opstart dan zie je allemaal rare tekens dit komt omdat het een koreaans installatie bestand is. Klik het gewoon door. !Start ragnarok.exe die in de installatie map staat nooit! Dit verandert een aantal waardes in het register en mocht je dit doen moet je het hele spel opnieuw instaleren! Verwijder dit bestand ook niet! Stap 2 Instaleer SAK_SETUP0127.EXE. Het zelfde geld voor dit bestand weer een koreaans installatie bestand met vreemde tekens. Klik het gewoon door. Het belangrijkste is dat je precies dezelfde installatie map kiest als waarin je RAG_SETUP1209.EXE hebt geinstaleerd. Stap 3 Start Sakray.exe die je kan vinden in je installatie map. Deze patcht je RagnarokOnline software. Als het lijkt alsof de patcher vast is gelopen wacht dan 10 minuten voordat je hem opnieuw opstart. Als hij klaar is met patchen moet je Sakray.exe nog een keer starten om te kijken of hij alles wel goed heeft gepatcht. als hij klaar is staan er 2 knoppen "START GAME" en "EXIT". Klik op "EXIT" als je op "START GAME" klikt dan wordt Ragnarok.exe gestart en moet je overnieuw beginnen met de gehele installatie. Stap 4 Instaleer de vertaler., zorg wel dat je full install aan klikt anders vertaald hij maar half Stap 5 *edit* Download de Prana-updater van de volgende link en plaats de bestanden in je RO map. http://thegenesis.game-host.org/Prana-Updater.rar Stap 6 start de Prana-Updater.exe en connect met genesis RO, en maak dan een account aan door 1 malig een _M achter je account naam in te vullen en het password in te vullen wat je wil hebben.
Laatst gewijzigd op 03-09-2004 om 14:30. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Algemeen online-games topic Verwijderd | 113 | 07-01-2020 08:55 | |
De Kantine |
Ctrl + v topic! #65 TommY_ | 500 | 04-01-2007 15:08 | |
Games |
RPG'ers opgelet Sayne | 26 | 10-07-2006 16:50 | |
Games |
Gratis downloadbare MMORPGs? Stofzuigerslang | 86 | 15-05-2004 01:31 | |
Games |
Jou favo MMORPG is... ©ha0$ | 67 | 24-02-2004 16:36 | |
Games |
--> Kent iemand een spel als RAGNAROK Online??? Ik zoek andere GAME, zelfde soort <-- ThomasV | 2 | 19-11-2002 22:39 |