Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Verhalen & Gedichten
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-05-2004, 17:50
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ze denkt aan hem. Alleen aan hem. Hij alleen. Niemand anders.
Hij kon tot haar doordringen. met zijn zachte stem die als muziek in haar oren klonk. De stem die haar kalmte en rust gaf, maar tegelijkertijd adrenaline en kriebels in haar buik. Zijn stem die doordrong. Door haar huid. Door haar hoofd. Door haar wezen. Zijn stem.
Zijn ogen, die vrolijk twinkelden en haar liefdevol en doordringend aan konden kijken. Die begonnen te stralen als ze haar zagen. Die ogen. Zijn ogen. Zijn prachtige, lieve, groene ogen.
Zijn mond. Zijn mond die zachtjes mijn lippen kuste. Zijn perfect gevormde lippen op de hare. Zijn mondhoeken die omhoog gingen als zij erbij was. Zijn lippen die altijd teder haar mond, wangen en nek kuste. Die lippen. Zijn lippen.
Zijn wangen. Zijn zachte, rode wangen waar kuiltjes in verschenen als hij lachte. Zijn kuiltjes. Die zachte wangen. Zijn wangen.
Zijn haar. Zijn prachtige, donkerbruine haar dat in spikes zat. Zijn haar waar je aan mag zitten. Het haar dat altijd goed zat. Zijn haar.
Zijn neus. Zijn perfecte neus. Zijn neus die elke zomer vervelde. Die neus. Die lieve neus. Zijn neus.
Zijn kin. Zijn mooie, zachte kin. Zijn kin die op haar schouder rustte, terwijl zijn armen om haar middel lagen. Die kin. Zijn kin.

Hij is perfectie.

Laatst gewijzigd op 12-05-2004 om 21:25.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-05-2004, 17:51
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Leuk of niet?
t stelt niet veel voor, want ik heb het ff snel geschreven onder de bespreking van een geschiedenis pw waar ik een 4,8 voor had

mja zeg t maar
Oud 12-05-2004, 18:02
duivelaartje
duivelaartje is offline
Wel cliche zeg... En een beetje korte zinnen af en toe...

Het verhaaltje zelf vind ik leuk, maar verhaaltechnisch (om het zo maar te zeggen...) vind ik het niet zo bijzonder.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2004, 18:13
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
duivelaartje schreef op 12-05-2004 @ 19:02 :
Wel cliche zeg... En een beetje korte zinnen af en toe...

Het verhaaltje zelf vind ik leuk, maar verhaaltechnisch (om het zo maar te zeggen...) vind ik het niet zo bijzonder.
is t ook niet. had niks te doen
Oud 12-05-2004, 21:18
Jenneke.*
Jenneke.* is offline
*J'nke's commentaar*

Het is iets té. Wel heel erg lief, zo zou ik bijvoorbeeld denken over mijn vriendje (dus, het zou iets kunnen zijn wat ik had kunnen schrijven terwijl ik aan t zwijmelen was). Maar toch verlang ik in dit stukje naar meer emoties. Je hebt er maar één emotie in verwerkt en daardoor kan het een beetje saai worden. Ik zou zeggen dat er een speciale wending aan moet geven, iets dat het rampzalig maakt of juist niet. In ieder geval een onverwachte unit. Nouja, verder niet zo streng op spelling geweest. Merkte wel snel op dat je Adrenaline verkeerd had geschreven maar dat kan altijd verbeterd worden. Leuk maar niet geweldig.

Oef. Het maakt me trouwens wel verliefder dan dat ik al ben...

Kus je F vriendinnetje
Oud 12-05-2004, 21:24
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
*J'nke* schreef op 12-05-2004 @ 22:18 :
*J'nke's commentaar*

Het is iets té. Wel heel erg lief, zo zou ik bijvoorbeeld denken over mijn vriendje (dus, het zou iets kunnen zijn wat ik had kunnen schrijven terwijl ik aan t zwijmelen was). Maar toch verlang ik in dit stukje naar meer emoties. Je hebt er maar één emotie in verwerkt en daardoor kan het een beetje saai worden. Ik zou zeggen dat er een speciale wending aan moet geven, iets dat het rampzalig maakt of juist niet. In ieder geval een onverwachte unit. Nouja, verder niet zo streng op spelling geweest. Merkte wel snel op dat je Adrenaline verkeerd had geschreven maar dat kan altijd verbeterd worden. Leuk maar niet geweldig.

Oef. Het maakt me trouwens wel verliefder dan dat ik al ben...

Kus je F vriendinnetje
mjuh wist ik veel

en ik zat idd ook te zwijmelen, moest moeite doen om um een beetje van uiterlijk te laten veranderen zodat jullie niet wisten wie t was

Mjuh, mij ook

Liefs Faith
Reageren

Regels voor berichten