Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-05-2004, 21:22
weegschaaltje
weegschaaltje is offline
okee, me vriend is nu in Denemarken. Hij had gezegd dat hij me zou bellen uit een telefoon cel als hij er een kon vinden, dat hij ff wat zou horen. hij is vrijdag ochtend weg gegaan en komt maandag avond weer thuis.

Maar het is nu dus zondag avond en heb nog niets gehoord. moet ik me zorgen gaan maken of moet ik denken van: waarom zou er sowieso een telefooncel in de buurt zijn, misschien is hij er wel niet een tegen gekomen ofsow... (ze zitten in een school ofsow, en niet in een hotel of jeugdherberg waar sowieso een telefoon is dus dat kan niet zijn)

Moet ik me nou zorgen gaan maken of denken dat het niets is?
Oud 30-05-2004, 21:23
Balance
Balance is offline
Als ik het goed begreep is ie pas 2 dagen weg?
Oud 30-05-2004, 21:30
weegschaaltje
weegschaaltje is offline
jha klopt. naja, vanaf vridag ochtend 7 uur... dus 2 volle dagen jha, voor mij errug lang al om em niet te spreken omdat we mekaar normaal elke dag zien en anders smsen...
Oud 30-05-2004, 21:30
ABrules
ABrules is offline
je overdrijft... hij komt toch weer terug of niet? misschien heeft hij het wel heel leuk en vergeet ie jouw even... maar hij komt maandag weer terug toch? dusse ff geduld hebben ofzo
Oud 30-05-2004, 21:37
Verwijderd
geen nieuws is goed nieuws.

Als hij een ongeluk had gehad was hij vast wel in de krant gekomen
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 21:49
Charlottetje
Charlottetje is offline
hij had vast gewoon de mogelijkheid niet om te bellen.
nog 1 nachtje slapen, je overdag even zien te vermaken en dan is hij er weer.
Je zult hem in de toekomst vast wel eens meer dan 2 dagen moeten missen.
sorry dat ik het zeg, maar ik vind dat je je wel een beetje aanstelt hoor
Oud 30-05-2004, 22:19
EvilSmiley
EvilSmiley is offline
Waarschijnelijk kon hij je niet bellen, of had hij het veelste leuk. Geen probleem lijkt me.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 22:23
Circles
Circles is offline
hij had er vast een goede reden voor
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 23:52
In_stilte
In_stilte is offline
tjah t is lullig als je ervan uit gaat dat hij zou bellen; spreek dus in het vervorlg af dat je niet zult bellen dan is het alleen maar fijn als die persoon wel belt!

Verder zou ik er nix achter zoeken hoor.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2004, 00:30
Verwijderd
Ik zou ook graag van mn vriend willen horen hoor als hij het land uit ging, ik vind helemaal niet dat ze zich aansteld.

Maar je moet je gewoon niet druk maken, wacht tot hij terug is en vraag gewoon of er michien een reden was dat hij je niet belde, verder je dr niet druk over maken want het is tenslotte maar een paar daagjes dat je hem niet spreken kon
Met citaat reageren
Oud 31-05-2004, 08:15
cyntha
cyntha is offline
Ik zou je gewoon niet zo druk maken, je ziet hem 3 dagen niet. Misschien was er idd geen telefooncel in de buurt of heeft hij het gewoon even leuk. In de toekomst zul je hem vast nog langer moeten missen.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2004, 08:43
snoodaard
snoodaard is offline
Hij is waarschijnlijk te druk met een deense. Ga drinken jij.
Oud 31-05-2004, 09:22
Balance
Balance is offline
Citaat:
weegschaaltje schreef op 30-05-2004 @ 22:30 :
jha klopt. naja, vanaf vridag ochtend 7 uur... dus 2 volle dagen jha, voor mij errug lang al om em niet te spreken omdat we mekaar normaal elke dag zien en anders smsen...
pff, hoe verstikkend.
volgens mij is het best wel ernstig als je al gaat panieken als je iemand 2 dagen niet hebt gesproken.
Oud 31-05-2004, 09:26
Dzjes
Dzjes is offline
Ik vind ook niet dat ze zich aanstelt.. vooral ook niet omdat hij beloofd had om te bellen, ik zou in haar plaats ook al ongerust worden,

Aan de andere kant, hou er wel rekening mee dat hij mss geen tijd had om buiten een telefooncel te vinden..en ook geen tijd om ernaar op zoek te gaan, vanavond zie je hem al terug!
Met citaat reageren
Oud 31-05-2004, 10:30
Stitch
Stitch is offline
nou ik vind het normaal hoor dat je er een beetje mee zit. hij had op z'n minst toch ff kunnen bellen of die goed is aangekomen?
je hoeft geen hele gesprekken te houden over de telefoon in zo'n geval maar ff een belletje van: ''heej ik ben goed aangekomen en alles is blabla''...das toch niet teveel gevraagd?!?
ik zou me er dus ook niet lekker bij voelen...maar nog 1 dagje, dus ga wat leuks doen vandaag en morgen zie je hem alweer...
Met citaat reageren
Oud 31-05-2004, 10:36
Stefanie
Stefanie is offline
Citaat:
snoodaard schreef op 31-05-2004 @ 09:43 :
Help haar nog een beetje onzekerder te worden joh...

Met citaat reageren
Oud 31-05-2004, 11:08
koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
uhm. Dadelijk is het zomervakantie en ik weet niet hoe het met jullie zit maar ik zie mijn vriendje 6 weken niet... Ik zou er maar alvast aan gaan wennen want mochten jullie ook apart op vakantie gaan dan spreek je elkaar wel langer niet.
Oud 31-05-2004, 11:18
Verwijderd
Ik snap de TS wel, ik heb dat zelf ook. maar sinds ik op vakantie ben geweest naar Kreta, weet ik hoe lastig het is om te bellen naar Nederland (nu liggen kreta en Denemarken wel de andere kant op, maar goed).
Misschien zijn er geen telefooncellen, heeft hij geen telefoonkaart kunnen kopen..Je weet maar nooit.
Mijn vriend is vrij actief binnen de rally, dus die is nu, nu het seizoen weer is begonnen, ook vaker weg, en dan niet bereikbaar, hoor dan niets van hem. En wie weet ligt ie wel onder een rally auto, aangereden ofzo. maar geen nieuws is goed nieuws.

En hij komt vandaag thuis, maar er een feestje van!

maar hij had in ieder geval wel ff kunnen laten weten of hij goed aangekomen was, al was het maar via een smsje ofzo
Met citaat reageren
Oud 31-05-2004, 11:26
annetjuh
annetjuh is offline
please het is maar een weekend
zal me wel ergens anders druk om maken.
trouwens hij wil ook wel het land zien binnen 2 volle dagen gaat dat amper dus je moet je niet zo aanstellen
Oud 31-05-2004, 12:31
Verwijderd
ik begrijp je wel. maar laat hem gewoon maar even. hij heeft het daar waarschijnlijk erg druk en telefooncellen zijn er ook niet altijd als je ze nodig hebt. vanavond komt hij weer thuis en dan kun je weer kletsen.
ik spreek mijn vriendje eigenlijk ook elke dag wel en als ik hem 2 dagen niet spreek mis ik hem ook heel erg... maarja ik moet er maar aan wennen, want ik zal hem in de zomervakantie 3 weken niet zien...
Met citaat reageren
Oud 31-05-2004, 12:54
Verwijderd
Vanavond komt hij al weer
Maak je maar geen zorgen
Met citaat reageren
Oud 31-05-2004, 14:35
Verwijderd
"To call or not to call"

Mja moeilijke vraag die iedereen in het leven lastig valt.

Maare wat dacht je van (aan)bellen
Met citaat reageren
Oud 31-05-2004, 16:06
DrunkenMagician
DrunkenMagician is offline
Citaat:
snoodaard schreef op 31-05-2004 @ 09:43 :
Misschien wel met een Deen.. tja.. je weet nooit.... of nog erger... twee Denen...
Met citaat reageren
Oud 31-05-2004, 17:57
wie?
wie? is offline
mohh ik vertel je maar vast... Als hij straks thuiskomt heb je zoóóóóón goeje seks

Njah... hij dan wel niezo lang weg (maar als je m normaal zo vaak ziet...) Dus uhhh veel plezier

en voor de rest... ik snap dat je m mist... maar je doet wel n kleeein beetje moeilijk. Kbedoel... hij is pas net weg en komt zo terug. Gun die jongen een beetje vrijheid en ruimte...
Oud 31-05-2004, 18:09
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Hm... hij komt vanavond al thuis dus heb je er niet veel aan wat ik nu ga zeggen, maar ik zou gewoon even zelf bellen. Ondanks dat ik denk dat je in elk land wel genoeg telefooncellen tegen komt
Oud 31-05-2004, 21:06
snoodaard
snoodaard is offline
Citaat:
Stefanie schreef op 31-05-2004 @ 11:36 :
Help haar nog een beetje onzekerder te worden joh...

Okay,

Het is zelfs érg waarschijnlijk dat hij vreemdgaat. Een tijdje van huis, al die nieuwe wilde meisjes die onder de indruk van z'n leuke koppie zijn en z'n belabberde Nederlandse-Engels erg schattig vinden. Hoogstwaarschijnlijk eisen ze zelfs dat hij niet alleen haar neemt maar ook het tweelingzusje ontmaagd, zo gaat dat nou eenmaal bij blonde Deense godinnen.

Jup, geef het maar op, mannen die niet bellen zijn te druk met hun snikkel in een ander proppen.

Laatst gewijzigd op 31-05-2004 om 21:09.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten