Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-08-2006, 12:39
martina1991
martina1991 is offline
Dit is m'n nieuwe topic! Mijn vorige heette: 'Vanavond gaan of niet?'., maar daar zit nu een slotje op omdat het een off topic werd. Voor diegenen die niet weten waar het over gaat, hier ff een korte samenvatting.

Nou, ik ben verliefd op een jongen. Lekker standaard, maar goed. Hij zit bij mij op school en we konden elkaar wel een beetje. Aan het begin van de vakantie belde ik hem op, hij reageerde heel leuk & vroeg of ik kwam. Dat deed ik en er volgden wel meer afspraakjes. Elke keer was het superleuk, totdat ik een keertje niet kon komen. Ik wou afbellen, maar hij was er niet. Degene die ik aan de telefoon had zou het doorgeven. Daarna hoorde ik een week lang niets van hem. Ik belde hem zelf op. Hij was thuis maar deed nogal bot. Toen ik vroeg of hij de volgende avond kwam, zei hij dat het goed was. We spraken een tijd af en ik wachtte daar op hem. Hij kwam niet opdagen. Na een half uur gewacht te hebben ging ik naar huis. Thuis had ook niemand gebeld en ik heb daarna vier weken niets van hem gehoord.

Dit was die korte samenvatting, ik maak nogal foutjes.

Laatst gewijzigd op 21-08-2006 om 20:12.
Advertentie
Oud 21-08-2006, 13:15
Verwijderd
Na zo'n positieve reactie zou ik je aanraden hem nog een keer te bellen om te daten. Als hij je dan laat zitten dan komt er een verrassende wending in dit topic over castreren-tips e.d. Ik zou het gewoon proberen, succes
Oud 21-08-2006, 13:20
martina1991
martina1991 is offline
Dus je bedoelt eigenlijk dat ik nu hem op moet bellen, voor nog een afspraakje?
Kijk, hij liet mij de vorige keer wel mooi zitten, zonder nog iets van zich te laten horen.
Nu hoor ik ineens weer dat hij me blijkbaar toch nog wel leuk vindt, zou hìj dan niet opnieuw contact moeten opnemen?

Maar goed, dat gebeurt waarschijnlijk toch niet, dus ik bel hem miss vanaaf wel ff. (Als ik durf. )
Oud 21-08-2006, 13:25
Noddy
Noddy is offline
Gewoon bellen, zou ik zeggen!
Oud 21-08-2006, 13:31
martina1991
martina1991 is offline
Oke
Oud 21-08-2006, 13:37
pvt. stengo
pvt. stengo is offline
Ah het 2de is er dan.
Ohja gewoon is een keer bellen
Oud 21-08-2006, 14:02
M'ne
M'ne is offline
Citaat:
martina1991 schreef op 21-08-2006 @ 13:39 :
Nou, ik was/ben verliefd op een jongen.

Van dit forum moest ik hem zèlf nog eens opbellen, en uiteindelijk deed ik het.
- je bent of je was verliefd?
- je moet niet dingen doen of niet doen omdat 'het forum' dat zegt. Het is geen bindende factor, en niemand hier kan jou garanderen dat dit verhaal goed/ minder goed af zal lopen... maak je eigen keuze.
Oud 21-08-2006, 14:13
Maarten
Maarten is offline
Doe hem een plezier en ga niet. Doe ons een plezier en sluit dit aandachtgeile topic.

Je weet toch zelf wel een beetje wat je wil, je laat je leven toch niet bepalen via dit forum?
Oud 21-08-2006, 14:28
Verwijderd
Mss is het dan handig die topic gewoon om te zetten ine en algemeen advies topic wat betreft verliefdheid en 'eerste contact'. oid

Offtopicreacties hebben we ook niets ana lijk tme
Oud 21-08-2006, 14:28
Nonaj
Nonaj is offline
Citaat:
martina1991 schreef op 21-08-2006 @ 14:20 :
Dus je bedoelt eigenlijk dat ik nu hem op moet bellen, voor nog een afspraakje?
Kijk, hij liet mij de vorige keer wel mooi zitten, zonder nog iets van zich te laten horen.
Nu hoor ik ineens weer dat hij me blijkbaar toch nog wel leuk vindt, zou hìj dan niet opnieuw contact moeten opnemen?

Maar goed, dat gebeurt waarschijnlijk toch niet, dus ik bel hem miss vanaaf wel ff. (Als ik durf. )
Misschien durft hij ook wel niet?

En geen dingen gaan doen omdat het van mensen van het forum moet
Oud 21-08-2006, 15:03
martina1991
martina1991 is offline
Ik stond er anders zelf ook achter.
Kweet zelf ook wel wat ik doe
En aandacht trekkerig ben ik niet.
Zo bedoel ik dat iig niet.
Maar oke, ik reageer wel niet meer.
Oud 21-08-2006, 15:06
martina1991
martina1991 is offline
Citaat:
Maarten schreef op 21-08-2006 @ 15:13 :
Doe hem een plezier en ga niet. Doe ons een plezier en sluit dit aandachtgeile topic.

Je weet toch zelf wel een beetje wat je wil, je laat je leven toch niet bepalen via dit forum?
Waar slaat dat op?
Doe ik dat, mijn leven bepalen door dit forum?
Mijn leven, sjonge,dat is nogal wat.
Oud 21-08-2006, 15:08
Nonaj
Nonaj is offline
Citaat:
martina1991 schreef op 21-08-2006 @ 16:03 :
Dan moet je er niet bij posten 'van dit forum moet ik....'
En niet meer reageren omdat 1 gefrustreerde vent een vervelende post neerzet vind ik ook weer een beetje overdreven....in je andere topic reageerde iedereen toch wel positief?
Oud 21-08-2006, 15:09
martina1991
martina1991 is offline
Citaat:
M'ne schreef op 21-08-2006 @ 15:02 :
- je bent of je was verliefd?
- je moet niet dingen doen of niet doen omdat 'het forum' dat zegt. Het is geen bindende factor, en niemand hier kan jou garanderen dat dit verhaal goed/ minder goed af zal lopen... maak je eigen keuze.
- Typfoutje

- Nee, ik heb er zelf ook over nagedacht of ik het wel of niet zou doen. Het kwam heel anders over dan ik bedoelde, toen ik zei: 'het moest van het forum.' Ik bedoelde het niet zo serieus.
Oud 21-08-2006, 15:10
martina1991
martina1991 is offline
Citaat:
Nonaj schreef op 21-08-2006 @ 16:08 :
Dan moet je er niet bij posten 'van dit forum moet ik....'
En niet meer reageren omdat 1 gefrustreerde vent een vervelende post neerzet vind ik ook weer een beetje overdreven....in je andere topic reageerde iedereen toch wel positief?
Ja dat wel, maar kbegrijp ook wel dat iedereen het een beetje zat wordt. Het is niet die ene vent, ook anderen hoor. Lees maar terug.
En ik ben nu beetje sagerijnig, khou me in!
Maar nou wordt dit weer zo'n offtopic.
Oud 21-08-2006, 15:30
Anton aus Tirol
Anton aus Tirol is offline
Citaat:
martina1991 schreef op 21-08-2006 @ 16:03 :
Jawel! Gewoon doorgaan met reageren (tenzij je het zelf niet wilt natuurlijk ).

Dit is juist één van de weinige topics die echt leuk is om te volgen! Laat je niet weerhouden door die paar negatieve reacties hier, in het vorige topic waren juist heel veel mensen die het topic vol spanning volgden! Als ze het niet willen lezen, dan klikken ze dit topic toch gewoon niet aan i.p.v. hier allemaal nutteloze negatieve reacties te zitten posten...

P.S. Ik ben zelf ook wel benieuwd hoe dit gaat aflopen...

Laatst gewijzigd op 21-08-2006 om 15:33.
Oud 21-08-2006, 15:48
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Hihi, ik had dat andere topic net vandaag zitten lezen

Ik zou hem gewoon bellen en weer een keer met hem afspreken. Ten eerste om de reden te achterhalen waarom hij die keer niet op je afspraakje is gekomen. Het kan allemaal een groot (communicatief) misverstand zijn. En met twee koppige personen komt er dan nooit een eind aan.

Kortom: bel hem op, spreek af, en vraag naar de waarheid
(Oh, en vooral blijven posten )
Oud 21-08-2006, 16:49
Lynn
Lynn is offline
Bellen en blijven posten, dan ben ik tevreden
Oud 21-08-2006, 16:53
fractuur
fractuur is offline
Bellen, hem persoonlijk spreken, en daarna je verhaal posten.
Oud 21-08-2006, 18:11
Tiño
Tiño is offline
allereerst, je topic was dicht omdat iedereen offtopic ging en nog net niet aan 500 postst zat, but nevermind.

ontopic ,bel em vraag om uitleg, vergeef hem, en heb het leuk samen!
Oud 21-08-2006, 18:44
Verwijderd
Ga vooral door met posten, ik kwam pas achter dit topic en heb hem ook in één keer uitgelezen

Maar idd, ik zou hem gewoon bellen.
Gewoon nog ff niet confronteren met dat hij je liet zitten, maar gewoon vragen om wat nieuws af te spreken.

Als het een echte vent is durft hij er nog wel op terug te komen waarom hij je liet zitten, maar dan moet hij natuurlijk wel een goede reden hebben.
Oud 21-08-2006, 20:02
Roosje
Roosje is offline
Citaat:
Tiño schreef op 21-08-2006 @ 19:11 :
allereerst, je topic was dicht omdat iedereen offtopic ging en nog net niet aan 500 postst zat, but nevermind.

ontopic ,bel em vraag om uitleg, vergeef hem, en heb het leuk samen!
Psies, dat dacht ik ook, maar dat doet er verder niet toe.
Oud 21-08-2006, 20:13
martina1991
martina1991 is offline
Citaat:
Roosje schreef op 21-08-2006 @ 21:02 :
Psies, dat dacht ik ook, maar dat doet er verder niet toe.
Heb het al veranderd.
Oud 21-08-2006, 22:01
-(L)-
Citaat:
martina1991 schreef op 21-08-2006 @ 21:13 :
Heb het al veranderd.
Heb je ook al gebeld? Of ga je dat nog na 11 uur 's avonds doen?

O ja, succes!
Oud 22-08-2006, 11:40
nancy666
nancy666 is offline
ja nu ben ik ook wel benieuwd...
Advertentie
Oud 22-08-2006, 13:50
TopDrop
TopDrop is offline
Hoe origineel, maar ik heb het dus ook net helemaal gelezen En de reden dat het off topic werd, is omdat er nu verder niks meer gebeurt. Hij kwam niet opdagen en je weet niet waarom, en in die situatie zit je nu al enkele weken.

Iemand zei dat je je leven niet moest laten bepalen door een forum, maar je zit hier om advies te vragen, en als je de mensen gaat tellen die je hebben geadviseerd om te bellen kom je handen te kort. Dat wil dus wel wat zeggen.

En zoals iedereen ook al zegt, gewoon blijven posten, je hebt niet voor niets zown groot publiek
Oud 22-08-2006, 18:30
mrsjones
mrsjones is offline
Heb jou nou al gebeld Martina?
Oud 22-08-2006, 18:31
Saarah
Saarah is offline
Ik ben ook nieuwsgierig
Oud 22-08-2006, 21:14
Germaine
Germaine is offline
Ik had niet eens gebeld!!

Jah dat ben ik weer denk ik, maar als hij me echt leuk vind moet ie zelf maar bellen.

Je hebt zelf al aantal keer het initiatief genomen, nu mag hij!!

xxx
Oud 22-08-2006, 21:21
Larry Flint
Larry Flint is offline
Citaat:
martina1991 schreef op 21-08-2006 @ 13:39 :
ik heb daarna vier weken niets van hem gehoord.
ik had t na 1 week al opgegeven, of hem na een aantal dagen al zelf gebeld. heel kut maar als je iemand leuk vindt laat je diegene niet 4 weken wachten, dus ik zou em vergeten.
Oud 23-08-2006, 09:01
WolterB
WolterB is offline
Als hij nu niet meer op vakantie is, zou ik nog één keer proberen te bellen. Heeft dat geen succes, dan moet je hem maar uit je hoofd zetten
Oud 23-08-2006, 09:12
Verwijderd
Ben ik dan de enige die dit als nutteloze zaak ziet? Als een jongen mij laat zitten en dan niet eens de beleefdheid heeft om mij daar iets over te laten weten.. dan zou ik als heel snel beseffen dat hij pech heeft. Graag of niet hoor.
Oud 23-08-2006, 09:16
Poepkind
Poepkind is offline
Citaat:
Cytherea schreef op 23-08-2006 @ 10:12 :
Graag of niet hoor.
Tuurlijk, maar als ik jouw tactiek had gevolgd had ik nu niet een relatie die al 3 jaar duurt Soms moet je gewoon een keertje te veel bellen. Maar niet overdrijven natuurlijk, maar in martine's geval is geen overdrijving.
Oud 23-08-2006, 09:19
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
BEL!!! Alsjeblieft... Ik word hier gek van.
Oud 23-08-2006, 09:20
Verwijderd
Citaat:
Poepkind schreef op 23-08-2006 @ 10:16 :
Tuurlijk, maar als ik jouw tactiek had gevolgd had ik nu niet een relatie die al 3 jaar duurt Soms moet je gewoon een keertje te veel bellen. Maar niet overdrijven natuurlijk, maar in martine's geval is geen overdrijving.
Ik ga er (misschien ten onrechte) vanuit dat het normaal is om af te bellen.
Oud 23-08-2006, 10:20
Lynn
Lynn is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 23-08-2006 @ 10:19 :
Inderdaad, bellen of het topic sluiten, want anders wordt er toch alleen maar offtopic gepraat. Probeer het nog één keer, als hij het dan weer af laat weten heb jij er genoeg moeite voor gedaan en zit het er gewoon niet in. Dan is het een kwestie van accepteren en verder gaan.
Oud 23-08-2006, 10:31
Verwijderd
Citaat:
Cytherea schreef op 23-08-2006 @ 10:20 :
Ik ga er (misschien ten onrechte) vanuit dat het normaal is om af te bellen.
Waarschijnlijk heeft hij haar gewoon teruggepakt omdat die persoon het die keer dat zij afbelde niet heeft doorgegeven en hij toen voor niets heeft zitten wachten. In dat geval staan jullie nu weer gelijk dus moet één van jullie initiatief neemt. Aangezien hij het niet doet, doe jij het, dan hoor je wel of het ja of nee is & dan weet je meteen waar je aan toe bent! Simpel.
Oud 23-08-2006, 10:35
Verwijderd
Citaat:
Scarlett schreef op 23-08-2006 @ 11:31 :
Waarschijnlijk heeft hij haar gewoon teruggepakt omdat die persoon het die keer dat zij afbelde niet heeft doorgegeven en hij toen voor niets heeft zitten wachten. In dat geval staan jullie nu weer gelijk dus moet één van jullie initiatief neemt. Aangezien hij het niet doet, doe jij het, dan hoor je wel of het ja of nee is & dan weet je meteen waar je aan toe bent! Simpel.
Argh. je verloor me al na het woord 'teruggepakt'. Het gaat er toch niet om of de een de ander iets aan doet? Het gaat erom of je laat merken dat je de ander graag ziet. Ze heeft al geprobeerd te bellen. Ik snap wel dat je nog een keer zou bellen, maar ik zou het niet doen.
Oud 23-08-2006, 10:37
Verwijderd
Citaat:
Cytherea schreef op 23-08-2006 @ 11:35 :
Argh. je verloor me al na het woord 'teruggepakt'. Het gaat er toch niet om of de een de ander iets aan doet? Het gaat erom of je laat merken dat je de ander graag ziet. Ze heeft al geprobeerd te bellen. Ik snap wel dat je nog een keer zou bellen, maar ik zou het niet doen.
Ik zeg ook niet dat het de manier is waarop ik met mensen omga.

Maar stel dat het deze reden is, dan moet zij voor zichzelf beslissen of ze dan inderdaad met iemand uit wil gaan die zich lekker kinderachtig gedraagt.
Oud 23-08-2006, 10:38
M'ne
M'ne is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 23-08-2006 @ 10:19 :
ehmm.. waarom trekken we ons dit verhaal zo erg aan? Waarom moet ze blijven posten??
We hebben toch echt wel spannendere verhalen langs zien komen???
Oud 23-08-2006, 10:48
Verwijderd
Citaat:
Scarlett schreef op 23-08-2006 @ 11:37 :
Ik zeg ook niet dat het de manier is waarop ik met mensen omga.

Maar stel dat het deze reden is, dan moet zij voor zichzelf beslissen of ze dan inderdaad met iemand uit wil gaan die zich lekker kinderachtig gedraagt.
Dan is het goed
Oud 23-08-2006, 10:52
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
M'ne schreef op 23-08-2006 @ 11:38 :
ehmm.. waarom trekken we ons dit verhaal zo erg aan? Waarom moet ze blijven posten??
We hebben toch echt wel spannendere verhalen langs zien komen???
Het gaat er juist om dat ik het grote onzin vind dat er nog een topic is geopend voor dit gezeur, terwijl er geen schot in zit.
Oud 23-08-2006, 12:35
Orpheo
Orpheo is offline
wat te doen?

pak je telefoon

druk 10 knopjes in, in de volgorde die bekend staat als 'zijn nummer'

en probeer een date te fixen met die gozer.

lastig he? Waarom hij niet belt? oh simpel. Waarschijnlijk weet hij donders goed dat hij je heeft laten zitten de vorige keer, en schaamt zich kapot, zit op eieren nu, en is als de dood om jou nu te bellen. de angst dat jij furieus bent, de hoorn erop gooit (of ziedend het knopje indrukt ) die is behoorlijk groot. althans, dat is voor mij de enige optie...
Oud 23-08-2006, 16:47
*_*LoLllyS*_*
*_*LoLllyS*_* is offline
Heb gisteren ook heel jou vorige topic doorgelezen
Echt jammer dat het zo is gelopen, het begon zo lief!
Ik denk inderdaad, zoals veel mensen hier, dat je hem nog één keertje moet bellen, ook omdat jezelf nog zegt dat je hem nog leuk vind. Dan is het gelijk maar duidelijk hoe het zit, dat is veel beter toch, dan hoe het nu gelopen is?!
Ik zou als ik jou was niet gelijk het over de telefoon met hem hebben, maar gewoon vragen hoe het met hem gaat en daarna of hij weer eens af wil spreken. Als hij dan nee zegt/vaag doet, lijkt het me wel duidelijk dat ie je niet zitten...maar zo groot acht ik die kans niet gezien je history met deze jongen
Oud 23-08-2006, 16:50
Verwijderd
omg

ga je later als je 20 bent, ook al je liefdesvraagstukken hier neerzetten??

ik hoop het.

zal maar vast een popcornkraam inhuren
Oud 23-08-2006, 23:14
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Louis Armstrong schreef op 23-08-2006 @ 17:50 :
ga je later als je 20 bent, ook al je liefdesvraagstukken hier neerzetten??
Daar is dit forum toch voor
Oud 24-08-2006, 10:02
Darko
Darko is offline
Citaat:
Orpheo schreef op 23-08-2006 @ 13:35 :
wat te doen?

pak je telefoon

druk 10 knopjes in, in de volgorde die bekend staat als 'zijn nummer'

en probeer een date te fixen met die gozer.

lastig he? Waarom hij niet belt? oh simpel. Waarschijnlijk weet hij donders goed dat hij je heeft laten zitten de vorige keer, en schaamt zich kapot, zit op eieren nu, en is als de dood om jou nu te bellen. de angst dat jij furieus bent, de hoorn erop gooit (of ziedend het knopje indrukt ) die is behoorlijk groot. althans, dat is voor mij de enige optie...
Ik denk eigenlijk dat hij pissed is, omdat hij denkt dat zij hem heeft laten zitten en dat hij daarom haar heeft laten zitten zonder te bellen.
Oud 24-08-2006, 18:10
Shredder
Shredder is offline
Gewoon nog een keertje bellen! Het heeft geen nut om hier te blijven zitten twijfelen of je het wel zou doen of niet, bovendien knaagt er blijkbaar nog iets aan je en kun je hem toch nog niet echt vergeten. Bel hem gewoon op, ook als hij zegt dat hij niets wil, dan heb je in ieder geval zekerheid gekregen en weet je waar je aan toe bent.

P.S. Gewoon blijven posten hoor! Daar is het forum voor bedoeld, let maar niet op de negatieve reacties van sommigen.
Oud 24-08-2006, 22:07
Orpheo
Orpheo is offline
@ shredders laatste deel van de post: +1

verder: bellen die hap, of melden hoe t afgelopen is als je gebeld hebt.
Oud 27-08-2006, 17:00
~*kar*~
~*kar*~ is offline
weet je al wat...??

Regels voor berichten