![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ben ook blond, had vroeger jaren lang spierwit haar, maar word heel makkelijk en heel erg bruin (ik werd vroeger wel eens een 'blonde negerin' genoemd om een indicatie te geven). Alleen niet direct, het moet even intrekken. Een dag later zie je bij mij echt verschil, alsof ik 's nachts stiekem onder een zonnebank ben gaan slapen. Ik verbrand ook echt heel moeilijk, gelukkig. Vini-Vidi-Vici: Je gezicht lijkt misschien bleker omdat je verder wel bruiner bent geworden. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Of misschien is de huid wat anders ofzo, waardoor het langer duurt voor je bruiner wordt. Ik heb dat volgens mij ook in m'n gezicht. Eerst wordt m'n torso (zo noem ik het maar even) bruin, dan m'n benen en dan m'n gezicht. Overal gebruik ik een zelfde factor zonnebrandcrème. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En verder zon natuurlijk... (Maar te veel zon is niet gezond he, hou er rekening mee, smeer je dus wel in wanneer je lange tijd de zon in gaat... huidkanker door te veel zon zie je steeds meer.) |
![]() |
||
Citaat:
Henk Mul !
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verkeer & Vervoer |
En rejse till København H af deadlock met de trein Verwijderd | 21 | 15-10-2007 12:45 | |
Verhalen & Gedichten |
Seroxat en ijs zonder wodka Verwijderd | 3 | 06-04-2007 13:44 | |
Verhalen & Gedichten |
Lente zon en Witte lakens. [Kort gedichtje] Doodle! | 8 | 17-04-2006 19:43 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhaal (toch nog verder gegaan) vleermuismaatje | 2 | 28-09-2005 18:35 | |
Verhalen & Gedichten |
Eva en Atum Chick Rock | 11 | 27-08-2004 22:24 | |
Verhalen & Gedichten |
De Zon en De Maan ---- reacties? An0ukj3 | 6 | 04-01-2002 19:40 |