Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Eten & Drinken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-05-2004, 13:24
cyntha
cyntha is offline
Gaan jullie vaak uit eten? Naar wat voor restaurant ga je dan het liefste? Ga je chique of toch eerder naar de McDonald's/Burger King? Is het een verplichting (een verjaardag of iets bijzonders) of ga je voor je plezier buitenshuis eten?
Kortom: Wat vind jij van uit eten gaan?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-05-2004, 13:29
Boogie
Boogie is offline
Uit eten gaan is leuk, lekker en gezellig. Je doet er langer over en je eet dingen die je anders niet eet. Ik doe het graag, alleen niet zo vaak

Naar de Mac of de Burger King noem ik niet echt uit eten gaan. Het woord restaurant, wat ze pretenderen te zijn, vind ik ook een beetje overdreven.
Oud 27-05-2004, 13:29
cyntha
cyntha is offline
Ik ga ongeveer 4 x per jaar uit eten (Mac etc niet meegeteld). Wij gaan meestal met het gezin naar een buffetrestaurant. Dat is handig, lekker en je hebt keuze zat. McDonald's vind ik eigenlijk niet echt uit eten gaan, dat is meer een snelle hap tussendoor als je weinig tijd hebt. Als ik uit eten ga is het meestal wel omdat er iemand jarig is geweest. Het is dus wel een soort verplichting, maar ik vind het niet erg. Ik vind het wel fijn om met het hele gezin samen te eten (gebeurd bij ons thuis niet vaak).
Met citaat reageren
Oud 27-05-2004, 15:04
Dolores
Dolores is offline
Ik ga vrij vaak uit eten (met mn ouders en broer), omdat mijn ouders daar wel van houden. Zelf vind ik het ook altijd wel leuk/lekker/gezellig etc., maar ik merk wel dat ik het nu niet meer zo bijzonder vind.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2004, 15:57
Stefanie
Stefanie is offline
Uiteten gaan is heel leuk, vooral naar gezellige restaurants met heel lekker eten Ik ga niet heel vaak uiteten, een paar keer per jaar misschien.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2004, 16:03
YPrue
YPrue is offline
Uit eten gaan is erg leuk en gezellig. Ik bestel dan toch wel altijd wat andere dingen dan wat ik normaal eet en probeer graag dingen uit. Binnenkort gaan we ook weer uit eten, dan wordt mijn moeder 50. Ik ben eens benieuwd waar we dan heen gaan.
Oud 27-05-2004, 17:50
Femic
Femic is offline
Ik ben gek op uit eten gaan! Het is lekker en gezellig! Lekker wijntje erbij enzo. Meestal is het vanwege een speciale gelegenheid (verjaardag van 1 van mn ouders ofzo), maar soms ook gewoon puur voor de gezelligheid. Meestal ga ik met 1 van mn ouders+mn broer (iig met familie, dan hoef ik t ook niet zelf te betalen ). Soms ga ik met n vriendin spontaan naar Utrecht om daar lekker en gezellig te eten.
Oud 27-05-2004, 18:35
Verwijderd
Ik ga niet super vaak uit eten, het heeft ook niet altijd een reden maar meestal wel van wege een verjaardag ofzo. Als we uit tegen gaan dan vind ik dat erg gezellig, en ik probeer dan ook zoveel mogelijk dingetjes uit die ik normaal niet zo snel zou eten.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2004, 19:17
cimbomlu kiz
cimbomlu kiz is offline
kga niet zo vaak uit eten maar als ik ga dan ga ik naar turkse restaurant.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2004, 19:26
Dzjes
Dzjes is offline
Ik ga met vriendjelief regelmatig wel eens uit eten.. gewoon..als we erges naartoe gaan,erna een hapje gaan eten
Meestal is het dan wel Italiaans of pitta ofzo..
Het gaattem vooral om de sfeer die rond zo'n etentje hangt gezellig wat bijpraten en bij elkaar zijn.
Hoeveel keer we gaan eten hangt van ons budget af..
Met citaat reageren
Oud 27-05-2004, 20:03
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Nee, niet zo vaak. Gewoon wel eens met een verjaardag of een andere speciale gelegenheid. Met mijn ouders gaan we elk jaar uiteten aan het einde van de zomervakantie, beetje traditie Ik noem naar de Mac of de BK echt geen uiteten hoor, daarvoor vind ik het te veel "junkfood-tenten". Met uiteten ga ik meestal naar de Griek of Italiaan of de Chinees of zo.
Ben trouwens dinsdag nog gaan uiteten met wat medewerkers van mijn stagebedrijf, erg gezellig. Gewoon in een eetcafé waar je ook 's avonds kunt gaan eten, leuk tentje en maar 3 café's van mijn stamkroeg af.
Oud 27-05-2004, 22:43
blobbert
blobbert is offline
ik ga niet vaak uit eten
ik laat mensen wel zo'n 3 keer per week uit eten gaan
en ze komen nog terug ook
Oud 27-05-2004, 22:51
EvilSmiley
EvilSmiley is offline
In de winter rijden we soms naar een goede chinees aan de kust, of ergens in de stad iets. Toen ik met mijn vriendinnetje 3 maanden had zijn we uit eten geweest Het was alleen fokking duur, wel redelijk gezellig en geen massa gelegenheid zoals de goedkopere pizzaria's. Daar ga ik heel soms naar toe met mensen uit mijn klas of vrienden. Ik zie het als naar de bios gaan maar dan veel gezelliger eigenlijk. Commerciele films zijn toch meestal kut.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2004, 22:54
Vice
Vice is offline
Ik ga bijna nooit uit eten.
Oud 28-05-2004, 07:06
Verwijderd
Ik ga niet zo vaak uit eten, alhoewel ik het hartstikke leuk vind om te doen.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2004, 08:13
Lionheart
Niet zo heel erg vaak, naar de Chinees en McDonalds.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2004, 16:28
Smartie
Smartie is offline
Uit eten bij de Ethioop heb ik twee keer gedaan, en dat was twee keer geweldig lekker en gezellig. Je eet met z'n 4en (of minder) van één grote soort van pannekoek met allerlei afrikaanse gerechten, lekker met je handen klungelen dus
Met citaat reageren
Oud 28-05-2004, 16:51
Dr. Oetker
Dr. Oetker is offline
Af en toe. Gemiddeld drie keer per twee maanden denk ik. Doorgaans naar de goedkopere restaurants, met mijn ouders is het vaak een wat duurdere zaak
Oud 28-05-2004, 17:59
Silvie
Silvie is offline
Ehm ik ga eigenlijk nooit uit eten...en als ik uit eten ga dan is het zoiets als de Mac
Met citaat reageren
Oud 28-05-2004, 18:20
timmeh
timmeh is offline
wij gaan vrij vaak in de stad eten omdat niemand zin heeft om te koken en omdat een daghap niet zo enorm duur is

zoals vanavond
Oud 29-05-2004, 06:33
Phlox
Phlox is offline
Hmm ik ga wel vrij vaak uit eten.
Met familie, als we iets te vieren hebben (kan allerlei uiteenlopende redenen hebben, van verjaardag tot 'het is lekker weer')
Op vakantie, twee keer per dag omdat mijn ouders cultuur willen proeven
Met vriendje

K vind alle soorten restaurants op zn tijd wel leuk, maar tapas is wel een van mn favorieten. Lekker ongedwongen en simpel
Met citaat reageren
Oud 29-05-2004, 09:17
Verwijderd
Ja, ik heb periodes waarin in heel vaak uit eten ga, en dan weer heel lang niet, maar ik vindt 't wel leuk Niet naar de mac, maar liever wel iets goedkoops, een eetcafe ofzo, en dan eentje dat niet te rokerig is , of een pizzarestaurant, da's ook niet zo duur.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2004, 10:28
Dory
Dory is offline
Ik ga niet zo vaak uit eten, 2 x per jaar ofzo pizza eten, en nog een a 2 keer iets anders, mexicaans of grieks o.i.d.
Oud 29-05-2004, 11:02
Bravo
Bravo is offline
Ik ga best vaak uit eten, gemiddeld 2x per maand. Nu met de zomer en vakantieperiode op komst soms wel meer.

Ik hou van de gezelligheid, het eten en de sfeer. Super!
Oud 29-05-2004, 11:12
Auntie M
Auntie M is offline
Ik ga wel eens uit eten bij de griek, italiaan, indisch etc. het is meestal wel gezellig en je eet inderdaad dingen die je thuis niet zo snel eet, maar ik vind het alleen zo jammer dat je niet lekker kunt uitbuiken en je ongeveer na 1,5 uur een houten kont hebt van het zitten.
Oud 01-06-2004, 11:02
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Wij gaan wel redelijk vaak uit eten, gemiddeld een keer in de maand denk ik. Dan gaan we ook wel echt naar een restaurant (McDonalds enzo vind ik geen restaurant), vaak Grieks, zaterdag nog het steakhouse. Als we Chinees eten dan halen we het meestal omdat je er dan nog een keer van kan eten en het niet weggegooid wordt

Ik vind het meestal wel gezellig om uit eten te gaan, vaak gaan we ook met familie ofzo dus dan heb je lekker de tijd om bij te praten. Ik vind het wel jammer dat je vaak zo lang op je eten moet wachten en dat ik dan niet meer zo'n trek heb.
Oud 01-06-2004, 11:39
Liss
Liss is offline
Wij gaan best vaak uit eten, gister nog geweest, we gaan om de 2 weken denk ik en in de zomer meestal wel wat meer omdat we dan vaak dagjes weg gaan en erna altijd uit eten gaan.
Mac Donalds noem ik niet uit eten gaan en een patatje halen bij de snacbar ofzo ook niet. Wij gaan meestal naar een pizzeria of gewoon een restaurant.
Oud 02-06-2004, 14:24
ofniet
ofniet is offline
Wij gaan in de vakantie en zo altijd uit eten. De griek rules.
Oud 02-06-2004, 16:10
Verwijderd
Ik ga ongeveer 30x per jaar uit eten, meestal in redelijk goedkope restaurantjes. Gewoon met eenvoudig/lekker eten zoals spareribs of mixed grill of wokken Wij doen het puur voor de gezelligheid gewoon ff lekker eten en de week bespreken enzo. Eigenlijk ga ik altijd met vrienden, met mijn ouders eet ik vaak bij de thai

Mcdonalds/BK/KFC enzo tel ik niet mee, want dat is meer snacken (voor mij dan)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten