![]() |
|
Het extreem-rechtse Vlaams Blok opent in Antwerpen een kliklijn waarop mensen illegale immigranten kunnen aangeven
Wanneer men vermoedt dat er ergens ''illegalen'' zitten kan je dus een kliklijn bellen, en vlaams blok speelt het vervolgens door naar de gemeente en de politie.. www.trouw.nl http://www.indymedia.be/news/2004/05/84572.php Wat vinden jullie hiervan? Ik vind het walgelijk. Het doet mij denken aan vervolging in de jaren 30, waarin mensen hun medeburgers verraadde voor een rijksdaalder.. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
In een land leven is geen misdaad, geen mens kan illegaal zijn. Illegaal,simpelweg omdat je bestaat... |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Verdonk en de IND voeren gewoon democratisch genomen besluiten uit. Het volk wilde destijds een harde, rechtse regering, die de 'kraan van immigranten' dicht zou draaien en dan zou gaan dweilen (quote Pim). Men wilde dit zelf! En nu komt het tot uitvoering, en nu krijgt men flashbacks over jodendeportatie, en worden uitzettingscentra ineens met vernietigingskampen vergeleken. Geeft maar weer aan hoe fucking dom en kortzichtig het volk is. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||||
Citaat:
Ja, ik weet het. Maar gelukkig maar dat ze associaties kregen, want dan heeft dat "dit nooit meer" toch nog effect. Citaat:
Nou,.. die kraan was al dichtgedraaid ten tijde van Paars II, toen het asielbeleid aangescherpt werd. Maar dat vergeet men (pimplisten enzo) voor het gemak even. Citaat:
Die laatste lijkt me wat extreem, eerder doorvoerkampen a la Westerbork.
||
Citaat:
Niet dat ik illegalen ken om aan te geven.. ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ik ben ook tegen die klik lijn maar ik vind het verschil tussen de nederlands end ie in belgie eigenlijk bijna 0 ik vind ze even erg opzich |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Dezelfde man die nu wordt beschuldigd van 'pappen en nathouden', van weinig daadkrachtig optreden, van allochtonen- en immigrantenknuffelen. Geeft maar aan hoe enorm er NIET wordt nagedacht door dom rechts. Maarja, je moet wat, als je nog dagelijks een schietgebedje doet voor je Pim-altaartje. Citaat:
Het uitzetten van illegale vreemdelingen is gewoon het uitvoeren van een democratisch vastgestelde wet en berust NIET op de gedachte dat asielzoekers minderwaardig zijn, ziektes veroorzaken, dood moeten of whatever. De vergelijking van uitzettingscentra met deportatie- of whateverkampen, vind ik dus niet alleen dramatiserend en tendentieus, maar bovendien volkomen misplaatst. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() © Kopspijkers
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
kijk je nooit films? binnen 2 minuten kunnen ze achterhalen uit welke cel je belt ![]()
||
Citaat:
![]() Die 2 minuten is trouwens bullshit, als ze willen kunnen ze een nummer hoe dan ook meteen zien. Maar ten eerste heeft die secretaressemiep die de telefoon aanneemt die mogelijkheden niet, en ten tweede boeit het ze sowieso geen fuck, en kun je net zo goed met je vaste telefoon bellen. De politie is blij met tips nl. |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
![]() anyway: als je naar n gewoon politiebureau (of alarmnummer) belt, dan vragen ze soms je naam (en zelfs adres). als je die dan niet geeft, dan behandelen ze je melding niet (althans hier in Nederland). dit risico loop je met een anonieme kliklijn natuurlijk niet
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
trouwens niet iedereen was in '40-'45 bekend met vergassen trouwens als jij je illegale buurmeisje aangeeft en volgende week wordt in Somalie haar clitoris verwijdert, dan verdien je ook niet de prijs voor beste burger
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
maar ik wil zeggen dat ik de reactie van de Amsterdammers die die 'kunst'brief kregen ook wel begrijp een vergelijking hoeft niet altijd helemaal recht te lopen om een punt te maken
||
Citaat:
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
![]() wetboekjes lezen kan ik ook, een mening vormen is wat anders
||
Citaat:
|||