Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
kijk, dat ik nu niet een boek van grunberg ga kopen om dat spotje (eerder juist niet, heb ik wel vaker als ik schrijvers op tv heb gezien, net zoals die rozenboom) oke, maar ja, de gemiddelde tv-kijkende-boekenlezer misschien wel. Ik heb ook nog nooit een Grunberg gelezen, al heb ik misschien wel een boek van hem in mijn boekenkast staan (lijster) gelukkig is hij al een schrijver en hoeft hij dat dus niet meer te spelen. charlotte
||
Citaat:
Ik heb zelf wel boeken van Grunberg gelezen, vooral wat nieuwer werk, het heeft een bepaalde sfeer wat wel aantrekt, het leest prettig, hoewel ik het verder geen meesterwerken zou noemen. Hij heeft er ook mooie prijzen voor gewonnen. Vaak schrijft hij ook (vrij autobiografisch) dat hij in geldnood verkeerd en dat hij gauw een boek moet schrijven om weer verder te kunnen gaan met zijn roekeloze leven. Misschien dat hij zo daad bij woord voegt en er in zijn volgende boek nog over gaat schrijven ook.
||
Citaat:
en als ze meedoen aan zo'n programma om roem of iets dergelijks, tsja, dat kan voor Grunberg ook al geen reden meer zijn natuurlijk. Ik nam gewoon wel aan dat geld voor hem de voornaamste reden zou zijn, hoe (in)direct dan ook... Charlotte
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Verder niets van het spotje danwel Kaft gezien, en ook niets van Grunberg gelezen. Het idee van schrijvers in reclamespotjes spreekt me niet zo aan, zoals LUH al zegt; Televisie is een groot vernietiger van alles wat met kwaliteit en nuance te maken heeft. Grim |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[registry]Register-opruim-programmaatje? TopDrop | 15 | 20-01-2007 19:31 | |
Software & Hardware |
[Java] txt bestanden inlezen probleempje bulbanos | 18 | 25-12-2004 16:58 | |
Films, TV & Radio |
Wat vinden jullie de leukste en stomste reclame BananaSplit | 57 | 06-08-2004 13:50 | |
Films, TV & Radio |
Welk boek zou je graag verfilmd zien worden? King Ralph | 58 | 12-06-2004 12:28 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Tweede telefoongids? Go | 44 | 31-07-2003 20:44 | |
De Kantine |
Telefoonboek *Shorty* | 13 | 29-07-2003 22:05 |