Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
ik heb nog wel iets voor je, idm metal
![]() http://home.aim.hsbrabant.nl/s136976/teringherrie.mp3 ga er maar niet te diep op in.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|||
Citaat:
En ik zit trouwens ook behoorlijk wat aan de synthetische muziek. Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|||||
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Ik ben lastig, ik weet het, maar omdat ik het dus eens ben met 'smaken veranderen' en ook denk dat ze zelfs regelmatig moeten veranderen om je extra te ontplooien in je leven, vraag ik me af hoe mensen er tegenover staan die al jarenlang consistent naar dezelfde soort muziek luisteren.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik ben de laatste tijd naast Black Metal steeds meer het sferische/kosmische/dromerige gaan waarderen. De overeenkomst met BM is (over het algemeen gezien) dat men bij deze muzieksoorten alleen de essentie laat horen, met veel herhaling, waarbij af en toe een variatie. Dat is niet vreemd want de figuren die de muziek in bovenstaande bands maken hebben ook allen hun wortels in de BM scene. Naar die hyperactieve DnB en Hardstyle/Trance dj's kan ik niet luisteren op een of andere manier. De benaming Trance vind ik trouwens volkomen kut, als je ergens níet van in trance kan komen is het wel die blije tmf troep van ID&T. Laatst gewijzigd op 16-05-2004 om 14:49. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Na een kleine 8 jaar Metal en aanverwante, maakt het mij nu eigelijk helemaal geen reet uit welk genre ik opzet. Ik heb net zoveel Jazz, als Klassiek, als Elektroniek en als Rock/Metal in mijn bezit op dit moment. De essentie van muziek voor mij is toch de ziel, of de artiest wat te vertellen heeft en dat interessant genoeg doet. Of dat nu Akitsa, Temnozor, Alec Empire, Autechre, Louis Armstrong, B.B. King of Tchaikovsky is. En die ziel is volgens mij ook wat de muziek interessant houdt, en die kan je in elk genre wel ergens vinden. Behalve in emo, want alle emo is kut.
|
Verwijderd
|
Hier nog een aanrader punkmetal industrial achtig iets
mindless self indulgence verder ook nog wel the kovenant, Pain, And Oceans en Deathstars vind ik allemaal wel goed te pruimen |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() producer of componist zou het moeten zijn, een (goede) muzikant is iemand die een instrument perfect beheerst. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Wanneer je muzikant dus ziet als 'iemand die met een instrument muziek maakt', zoals ik bedoelde, vind ik dat er een verschil is tussen een gitarist en een laptopgebruiker. Niet alle hoogbegaafde gitaristen kunnen een creatief nummer schrijven, niet alle laptopmuzikanten kunnen een 'echt' instrument bespelen. Vaak zijn het combinaties, maar het blijven twee verschillende dingen hoewel het één niet onder doet voor het ander (en ik persoonlijk de voorkeur geef aan creativiteit boven virtuositeit). |
![]() |
||
Citaat:
Edit: 'Crazy' van 3 Steps Ahead, ook op Kazaa te vinden. Goeie nummers hoeven ook niet perse geschreven te zijn door mensen die al jaren prof. muzikant zijn. Een goed idee is 3/4 van het werk. Ik ben bijvoorbeeld een belabberd slechte gitarist, maar sommige dingen die ik bedenk vind ik erg goed. Ik zeg altijd maar: ik heb geen talent om gitaar te spelen, maar wel om (folk-doom-)black metal te maken. Laatst gewijzigd op 17-05-2004 om 18:32. |
![]() |
|
|