Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Fitnessen vind ik nu niet bijzonder leuk. (en dat is zacht uitgedrukt) Weet je toevallig nog zoiets, dat je ook alleen kan gaan doen? Het 2de is een goed idee maar ik kan moeilijk alleen ergens binnen komen lopen ![]() Ik ben wel van plan om in september mij in te schrijven voor een hobby dus dat zou ook kunnen helpen. En dat laatste: leuk ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() Bedankt voor je reply ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Moet je die hobby natuurlijk wel liggen. ![]() Andere mogelijkheid is om contactsites te zoeken. Ik heb in een korte tijd zelf zo enorm veel mensen leren kennen, natuurlijk haakt een groot aantal mensen af, maar het kennismakingsproces vind ik zelf het interessantst en ik heb er onverwachts een geweldige relatie aan overgehouden. Als je wilt zou je mij wel een PM'etje mogen sturen als je wilt kletsen ofzo. Al heb ik op het moment weinig vrienden.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Om via het internet mensen te leren kennen... ik weet niet, dat ga ik niet snel doen denk ik. Dan zou ik me echt al verschrikkelijk wanhopig moeten voelen. Het is maar een gevoel maar ik vind het een beetje 'zielig'. ![]() Ik wil graag met je pm'en. Als jij nog wilt tenminste ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar ik vind belgen evengoed wel aardig hoor ![]() Je moet idd gewoon iets wekelijks gaan doen, zodat je dezelfde mensen tegenkomt en gesprekken kan voeren. Heb je trouwens een bijbaantje? Via je collega's kun je ook veel mensen leren kennen. Ps. Je bent toch wel vlamings hè? Ik ken ook een paar Brusselsen: RAMP!!!
Laatst gewijzigd op 26-05-2004 om 20:19. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ik zou het wel kunnen doen natuurlijk.. ![]() En ja, ik ben Vlaams. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ja en hij sprak dus ook frans! en GEEN nederlands. Ik weer pech ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
De vrienden die ik zocht moesten geen doorgewinterde kroegentijgers zijn, dus heeft het ook weinig zin om een kroeg in te duiken voor zoiets.
||
Citaat:
![]() Ik heb ook vaak zat dat ik gewoon zomaar aangesproken word... Als je dan blijft lullen kan het goed zijn dat je gewoon elk weekend iemand hebt om mee te lullen, en zo gaat dat verder hé. Ik had dat laatst met een meidje die ik nog nooit van me leven gezien had. Ze was dan wel een vriendin van iemand, maar jah diegene kende ik ook pas sinds die avond, maar we hebben heel de avond staan lullen, en daarna heb ik haar naar huis gebracht en daar hebben we ook nog zeker een uur staan lullen... Nou volgende keer als je zo iemand ziet ga je er gewoon weer over door etc, en wie weet wat daar uit groeit hé. Ik ben eigenlijk ook gewoon uit het "niets" begonnen, nu ken ik eigenlijk ontzettend veel mensen... Maar echte vrienden zijn het niet nee. Eigenlijk weet je meteen al of het klikt of niet, dat merk je al als diegene je vragen gaat stellen of gewoon geinteresseerd is in wat je verder doet... Je moet gewoon wat te vertellen hebben! Kijk om je heen, kijk wat er gebeurd, lul daar over, vraag diegene wat hij/zij zoal doet. Mjah ik snap dat in zo'n tent/café het geluid nog al hard staat, dus dan is het een beetje moeilijk om een fatsoenlijk gesprek te houden, maar ach, het hoeft ook allemaal niet zo veel te betekenen, bied die ander wat te drinken aan, dat werkt ook heel goed hoor.
Laatst gewijzigd op 27-05-2004 om 10:51. |
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Sorry... ben beetje Vlaamsgezind en mijn stage in Brussel heeft dat alleen maar bevestigd ![]() Iig. Ik ben veranderd van uitgaansplek en heb daar een heleboel nieuwe mensen leren kennen, maar de 1e keer dat ik daar kwam werd ik ook al meteen bij een heftige discussie gesleept, het is ook niet bepaald een discotheek of café. Eigenlijk een soort hangplek voor wat jongeren die in ons dorp een beetje te diepgaand zijn voor de normale plekken ![]() En dan leer ik via internet ook veel nieuwe mensen kennen. Ik heb mijn vriend via internet leren kennen (via een vriendin die ik van internet ken ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Bij de bushalte, in de trein, in de tram, in de bus, bij het stoplicht, in de supermarkt en ga zo maar door. Stelregel is sowieso als je iemand aanspreekt: Ze vinden het niet erg! Want hoe zou jij het vinden als mensen jou aanspreken voor een vriendelijk gesprek?
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() Ik ga alleen uit, op café, naar concerten, naar disco, soms krijg ik wel eens iemand mee, maar meestal kom ik vanzelf wel iemand tegen die ik ken en anders ga ik chagrijnig lopen kijken en gegarandeerd dat iemand je aanspreekt om te vragen wat er is ![]() Het stoort me niet zo ernstig, alleen mis ik wel eens een telefoontje of een vraag om ergens naartoe te gaan, of samen een film te kijken enz. Maar tegenwoordig kan ik dat weer dan wel met mijn vriend (alleen niet te vaak, want hij woont een uur hiervandaan, nadeel van internet ![]() Het is soms wel ff raar, vooral omdat ik 5 jaar op internaat altijd 24 op 24 tussen vriendinnen zat, maar op zich, ik overleef het wel ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het rode kruis of zoiets lijkt me wel interessant. Weet je soms wat je dan juist kunt doen (buiten stickers verkopen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe nieuwe mensen leren kennen? dennis018 | 21 | 10-06-2007 06:57 | |
Psychologie |
Nieuwe mensen ontmoeten LighTSighT | 28 | 23-04-2006 00:55 | |
De Kantine |
Nog leuke mensen ontmoet? droomkoningin | 40 | 05-03-2003 20:33 | |
Algemene schoolzaken |
Wat vind je van je nieuwe opleiding? heldin | 28 | 07-10-2002 11:19 | |
Liefde & Relatie |
Je vriend(in) wilt nieuwe mensen leren kennen... -Meisje- | 30 | 21-06-2002 16:52 |