Advertentie | |
|
![]() |
|
Niks
Maar hij heeft mij zooo onzeker gemaakt, heeft me ooit is bedrogen en verder contact gezocht met vriendinnen van dat meisje en hij wist dat ik er kapot aan ging en toch deed hij verder! Toen is het uitgeraakt, sprak ik af met iemand (het was uit!) en toen viel zijne frang wat em had gedaan, hoe onzeker hij mij wel heeft gemaakt en hoe veel ik wel voor hem beteken.. Dus nu zijn we terug samen, maar denkt ge dat er iets verandert is? Nee ![]() |
![]() |
|
Tsjah.. daz idd vaak als je weer bij elkaar komt nadat het uit is gegaan.. de 'problemen' waardoor het uitging zijn er meestal nog steeds.. ik zeg niet dat je het gelijk moet uitmaken ofzow maar hij trekt zich duidelijk niet echt veel van je aan want hij weet dat je dat totaal niet leukvindt (wat ik me helemaal kan voorstellen!!) en ik vind het trouwenz ook echt niet nodig dat hij smst met andere meisjes maar ok.. Anyway, ik vind dat hij niet echt veel respect voor je toont door dit te doen.. ik weet niet of goed praten helpt, ik hoop het voor je.. suxes
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ik vind het eigenlijk niet heel abnormaal ofzo. Ik leer ook nog nieuwe mensen kenne via internet, okeej, ik spreek dr niet mee af en alles..
Maar het kan ook heel goed zijn dat hij behoefte heeft aan nieuwe vriendschappen, dit heeft dan niets met jou te maken. Jij bent zijn vriendin, en hij kan niet alles uit jou halen zeg maar, en heeft dus ms behoefte aan nieuwe vriendinnen, maar dan als puur vriendschap. Na wat hij heeft gedaan kan ik me echter wel voorstellen dat het jou onzeker maakt. Hoe weet je het? Heeft hij het je verteld of heb je het zelf uitgevogeld? Praat er zoiezo met hem over, waarom hij die behoefte zo sterk heeft en dat het je onzeker maakt.. Nou goed, ik vind er niks raars aan ofzo, maar dan kan ook ik zijn. Kzou het niet geweldig vinden als mn vriend dat deed, kzou wel jaloers zijn, maar ik msn zelf owk veel met andere jongens en heb daar wel een gevoel bij van heej leuk, nieuwe mensen leren kennen, maar mn vriend is de enige voor me. Kzou het dus van zijn kant wel kunnen accepteren. Ik snap echter wel dat het bij jullie anders ligt omdat hij jou al eens heeft bedrogen en jij je daardoor heel onzeker voelt, hij zou hier wel rekening mee moeten houden.. |
![]() |
|
Hey...
Mijn vriendin leert ook nieuwe mensen kennen via mirc, msn enz... soms sms't ze nog met die personen ook... Ik heb er niets op tegen... hoewel ik wel al 1 keer kwaad was op haar toen ze mij een sms toonde van 1 haar contacten... Der stond in dat hij haar een zeer mooi meisje vond en snel enz enz... Ik voelde mij zo wat aangevallen en ook wat jaloers... ik had haar dat dan gezegd... we hebben erover gepraat.. en sindsdien zeggen we er niets over... ik vertrouw haar compleet en zij mij ook... want immers leer ik ook mensen kennen via het internet... Maar; moest 1 van mijn vriendin's (mannelijke) contacten vragen om af te spreken (dagje uit) en ze MOET alleen komen... dan zou ik haar niet graag laten gaan... omdat er dan alles zou kunnen gebeuren... ten eerste... je ziet die persoon voor het eerst... is hij in real life wel hetzelfde als op internet... (van karakter) Bv; misschien is het zo een persoon die denkt dat hij iedereen kan krijgen.... En waarom zou ik er dan niet mogen bijzijn van hem... ?? Alé ja... ik leer ook graag mensen kennen ![]() Gelukkig zijn we nog nie in zo een situatie vergezeild geraakt.... want ik weet ook niet hoe mijn vriendin hier zou op reageren... greetz DJken
|
Verwijderd
|
ik bedenk me nu echter we dak ut wel heel vervelend zou vinden als ie met meisjes die ik niet ken zou bellen..
zoiezo nadat ik ze heb ontmoet kan ik dr wel vrede mee hebben, maar ken ik ze niet vind ik het veel vervelender.. maarreuh, kvind bellen eigenlijk erger dan ontmoeten.. komt ms omdat ik zelf bellen enger vind dan ontmoeten.. maa goed kheb trouwens wel jongens van i-net ontmoet terwijl ik met mn vriend had.. Hij had dr totaal geen problemen mee, en het was voor mij ook puur vriendschap.. Kheb er maar eentje echt persoonlijk ontmoet, ken em van een forum van korrelatie voor depri mensen eigenlijk.. En we waren dan owk heel close, ja, mn vriend is nooit depressief geweest en dan is dit moeilijk te begrijpen. Die jongen is dat wel, en dan kun je er goed over praten met elkaar. Kheb em ook een hoi en doei knuffel gegeven, hand in hand gelopen met hem (dit op een meeting). Mn vriend vertrouwt me echter zo zeer dat het hem niet boeit. Hij mag mee van me maar wil dit niet, laat het iets van mij zijn. Ook met andere jongens van die meeting ben ik close geweest, maar net zo erg met meisjes enzow.. Naja, ik snap jou onzekerheid door het verleden, maar wil je alleen maar duidelijk maken dat het eigenlijk heel weinig hoeft te betekenen.. |
![]() |
|
als ik zekers weet dat ik hem ken vertrouwen,waarom niet!?!??
maar hebt ie me el eerder bedrogen (vreemd gegaan ofzo) dan zekers niet!!!(of ik ga mee) maar dat heb hij al een x gedaan(iemand anders ontmoet) en dat is ook goed gegaan!!! dus ik vertrouw hem wel...
||
Citaat:
![]() ![]() Dus hij zegt alles wel, maar rekening houden met mij doet ie niet... |
![]() |
||
Citaat:
![]() Tga ni lang meer duren als hij er niet een ietsiepietsie aan wilt veranderen... ![]() |
![]() |
|
![]() |
Meis, dit is zooo herkenbaar. Ik zit met hetzelfde probleem en om deze reden gaat het superslecht tussen mijn vriend en mij. Ik heb 2 goede vrienden en hij ontmoet steeds meer meisjes via Internet enzo en ik moet het maar goed vinden. Ik weet hier dus ook absoluut geen oplossing voor. Ik moet me maar aanpassen, dus je bent niet de enige. Als ik een goede oplossing weet ben je de eerste die het hoort! Sterkte.! Liefs en kus
|
![]() |
|
![]() |
Eigenlijk zou je er niets mogen achterzoeken hé, maar ikzelf zou da ook nie leuk vinden.. gewoon in de omgang vrinedinnen hebben ok, en op icq chatten ook goed. Maar om dan per se ene te zoeken, ermee te chatten en er dan willen meevoortgaan.. 'k weet 't nie. 'k Zou 't nie zo leuk vinden.
En als hij je al ontrouw is gebleven.. hmm.. ik begrijp je woede. Kun je er met hem niet over praten? Zeg hem misschien dat je dat helemaal niet fijn vind, en als hij zegt dat je onredelijk bent, vertel hem dan waarom je zo reageert. Dat hij al es over de lijn ging, dat hij je al es is kwijtgespeeld en als ie nu overdijft dat je 'em geen nieuwe kans geeft.. misschien klinkt 't drastisch, maar 't is maar een idee. wat denken jullie?
|
Ik heb net gisteren een "date" gehad met een meisje die ik goed ken van mijn klas, en waarmee ik praat via msn, ik deelde met haar mijn problemen en we hebben een goede band. Dus hadden we eens afgesproken om een film te gaan kijken, dit hadden we dan gedaan bij haar, ookal heb ik een vriendin.
Maar ik doe dit alleen omdat zij lesbisch is. Alles was heel erg gezellig en ik heb een hele leuke tijd gehad, film gekeken en triviant en levensweg gespeelt. Op het einde gaf ze me een afscheids kus op mn wang. Maar ookal voel ik heel veel voor haar, het is allemaal vriendschappelijk, en hierdoor merk ik weer hoeveel ik van mijn vriendin houd. |
![]() |
|
![]() |
Mjah ik zit in een soortgelijke situatie:
Mijn broer is bij de mariniers en hij heeft daar een foto van me en verteld wel eens over me enzo. Een vriend daar zag mijn foto en liep te grappen dat ie smoorverliefd op me was enzo. Hij heeft toen alleen wel mijn emailadres en mobiele nr gevraagd aan mijn broer en hij heeft hem dat gegeven. Die jongen heeft me dus in zijn msn gezet. Maar mijn broer had het verkeerde telefoonnummer gegeven. Mijn broer belde me een keer op en toen kreeg ik dus ineens die jongen aan de lijn. Hij vroeg me toen mijn nr zodat ie me gewoon een keer kon smsen. Ik heb mijn nr toen wel gegeven. Nu chatten en smsen we af en toe. En over 1 maand zie ik hem, want dan ga ik naar de kazerne waar mijn broer en hij dus zitten, omdat ze dan de opleiding enzo hebben afgerond. Ik heb mijn vriend dit allemaal verteld en hij is het er absoluut niet mee eens. Hij vindt het dom dat ik mijn nr alsnog heb gegeven en dat mijn broer mijn email heeft gegeven. En hij is er al helemaal niet blij mee dat ik hem ook nog es in het echt ga zien binnenkort. Ik zie echter het probleem niet zo. We chatten/smsen maar heel zelden. (Op vrijdag en soms op zaterdag ofzo) en het is gewoon puur voor de lol, beetje debiel ouwehoeren enzo, vriendschappelijk dus. Dat die jongen mijn email heeft en dat ik hem irl ga zien, daar kan ik gewoon nix aan doen!! Dat ik mijn nr heb gegeven vind ik ook geen ramp. Dus ik snap niet dat mijn vriend er zo pissig om werd, want die jongen en ik bedoelen er totaal niets mee. |
![]() |
|
Casey, hij weet verdomd goed hoe ik me voel, maar hij vind da ik overdrijf, da'k em maar moet vertrouwen...
![]() En Piccola, kan je begrijpen waarom je vriend het ni leuk vind? Zou jij het leuk vinden? Ik zou zelf ook graag andere mensen willen leren kennen, maar ik doe da ni via MSN omda'k da ook ni zou kunnen verdragen moest mijn vriend dat doen.. We zijn beide euhm... redelijk jaloers en onzeker ![]() Bedankt voor de reacties! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
-Desecrator
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Kijk, ik snap opzich wel dat je het niet echt fijn vindt en dat je je wat zorgen maakt. Ik zou er alleen niet een al te groot probleem van maken, want je kunt er toch niets aan doen! |
![]() |
|
![]() |
Heb je er al es kalm en rustig met hem overgepraat? Of was het direct een scheldpartij ofzo? Misschien als je het nog es rustig aanpakt.. zo kan het zeker niet verder.. praat er nog es over en als hij 't echt niet ziet.. dan denk ik dat je een definitieve stap moet zetten, hoe pijnlijk het ook klinkt..
|
![]() |
|
Het gaat niet alleen over chatten he! Hij wilt er ook mee afspreken en idd, da kan ik hem ni verbieden... Maar t is toch ni normaal dat hij gewoon geen rekening houd met mij en maar op doet!
![]() En Casey, hij weet hoe ik me voel, ik heb het hem al duizend keer gezegd en hij zegt dat het wel zal ophouden (ni dus)... Als ik er over begin, begint hij al direct van "Sandraaaa, stop met erover te zaaaaagen, ik ben da gezeik zooooo beu" Begrijp ik wel maar als hij er is iets zou doen, zou ik ni meer moeten zagen... Kbegin mij weer abnormaal te voelen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ja, snapt hij het ook niet als hij de situatie omdraait? En nog wel een ding.. het kan zijn dat jij zijn gedrag juist aanwakkerd door het zoals hij het noemt 'zeuren' drover. Hiermee wil ik niet zeggen dat het je eigen schuld is hoor, maar ik bedoel het in de zin dat hij dan zijn grens gaat zoeken ofzow.. Ik weet dat ik dit gedrag ook wel eens heb, dat ik iets dan juist ga doen, niet bewust, omdat iemand het niet leuk vind en dat steeds zegt, wat mij irriteert. Misschien moet je dat eens aan hem vragen, waarom het nu zo god damn belangrijk is voor hem, belangrijker dan zijn belofte aan jou dr mee te kappen, belangrijker dan jou te helpen hem weer te vertrouwen etc. |
![]() |
|
![]() |
ik heb eens een vrindin gehad die niemand had op mij naar en een gewone vriend die alleen maar op haar geilde.
dat zat mij al dwars als ze daar heen ging. enzij zocht ook altijd vrienden, altijd jongens. want daar kon ze het best mee overweg. na een afspraak die ze had met een vage klasgenoot in dr klas, toen dr ouders op vakantie waren. enging ze voor em koken. (want ze zouden altijd samen al wat gaan eten)ze was wel voor 100% te vertrouwen. en die jongen was ook erg onaantrekkelijk. tog omdat ik dat soort dingen niet slik heb ik het met dr uitgemaakt. dit is iets dat ze nu nog steeds niet begrijpt...... |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
ksnap het!
laast zei een jongen(op msn, die ik dus nog nooit ontmoet heb) dat ie het heeft uitgemaakt met z'n vriendin omdat ie nieuwe mensen wou leren kennen!(in feite wou hij het gewoon voor 2 maanden uitmaken)in jou geval vind ik je vriend maar een tuut!sorry hoor maar het feit is dat ie je met respect moete behandelen en nie flirten met anderen!!!khoop dat ie dat gaat inzien want anders is hij je nie waard. *beu* -xxx-
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Geen vrienden Cha-H | 36 | 17-01-2010 17:15 | |
Liefde & Relatie |
19 jaar single. Wat doe ik fout? herby | 345 | 18-11-2004 13:30 | |
Liefde & Relatie |
Vriendin op kamers met 3 andere mannen. Veldheer | 32 | 03-05-2004 21:01 | |
Verhalen & Gedichten |
2 columns uit de oude doos Shitonya | 21 | 30-04-2004 00:17 | |
Psychologie |
ben je tevreden met jezelf en je leven? Verwijderd | 73 | 24-03-2004 20:45 | |
Psychologie |
MIJN SPREEKBEURT WILLEN JULLIE PLEASE ChEcKEN kleinedraak | 13 | 25-08-2002 20:43 |