Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik vind effen bloesjes toch wel erg tijdloos...Wit/blauw/rood/roze t maakt niet uit welke kleur....en een normaal model spijkerbroek is ook tijdloos....
Kuzzje IK ![]()
||
Citaat:
jaren 70: flare jaren '80: taillemodel met wortelpijpen Jaren '90: levi's 501 > helemaal recht 2000 werden ze weer flare Die broeken van de jaren '80 trek ik echt niet meer aan hoor ![]()
|
ik draag zelf veel basic, dingen die ik in de zomer draag en in de winter onder iets aan kan trekken. Meestal de kleuren zwart, donkerblauw, blauw, wit, kan opzich elk seizoen. Maar in de zomer is het toch leuker iets fleurigers te dragen, dat ik ik de winter weer niet snel aantrek.
||
![]() |
Citaat:
![]() Naja.. misschien niet zo raar, maar ik heb het niet..
|
![]() |
|
Spijkerbroek. Gewone standaard t-shirts. Effen blouses.
Ik weet niet meer wie pakken zei, maar ook die zijn aan mode onderhevig. Qua kleur dan. En wat wel/niet gecombineerd kan worden.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
geef jij jouw te kleine kleren door aan familie o.i.d.? Sjoerd | 23 | 12-08-2004 13:59 | |
Lifestyle |
polo's Ijsklontje. | 67 | 07-08-2004 00:56 | |
Lifestyle |
Kleding Enquete Sandra1988 | 69 | 16-03-2004 22:34 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Pijnlijke Eenvoud juliettebinoche | 59 | 11-01-2004 22:12 | |
Lifestyle |
Je eigen stijl Synonym | 67 | 09-07-2003 21:11 | |
Lifestyle |
Moet het duur zijn voordat het goed is? Sjied No Clue | 41 | 10-04-2002 16:39 |