Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-05-2004, 14:19
ilse
ilse is offline
allereerst, dit verhaal gaat niet over mij maar over een vriendin van mij. (voor de mensen die ik ken dat ze niet schrikken)

zij heeft nu een aantal maanden een vriend en dat gaat op zich best wel lekker. ze hebben eigenlijk zo goed als nooit ruzie en ze zegt dat ze echt van hem houdt. ze dacht ook echt dat ze verliefd op hem was.

alleen is er de laatste tijd iets anders. er is een jongen die ze steeds tegen komt, en als ze hem ziet krijgt ze echt vette vlinders in haar buik... als ze er bij nadenkt heeft ze die al ff niet meer voor haar vriend maar ze houdt wel van em en had echt niet het idee om het uit te maken...

ik vind het nogal vaag, weet iemand anders hier iets mee??!!
Oud 22-05-2004, 14:38
Dzjes
Dzjes is offline
Om na enkele maanden al terug verliefd te worden op een ander, vind ik wel erg snel.. Vind ze dat de 'sleur' er al inzit bij haar vriend? Ziet ze deze nieuwe jongen veel? Hoe lang hebben ze nu al een relatie?

Hmm..Ze zou erover kunnen praten met haar vriend,en hem eerlijk vertellen dat ze gevoelens heeft voor een ander,maar dat ze toch voor hem wel kiezen.. Ze kan het ook met hem uitmaken, als ze echt verliefd is op die ander zou het niet eerlijk zijn om haar vriend aan het lijntje te houden. Als ze echt vindt dat zij zo'n fantastische relatie hebben zal ze toch niet zomaar verliefd worden op een ander en hem laten vallen? Het kan goed zijn dat ze gewoon niet meer verliefd is op haar vriend, en dan is uitmaken de "oplossing".

Ze zou ook deze jongen gewoon kunnen ontwijken.. dus helemaal en alleen voor haar vriend kiezen, en deze gevoelens negeren. En er alles aandoen om terug dolverliefd te worden op haar vriend..

Om eerlijk te zijn vind ik je verhaal nogal vaag om een echt advies te kunnen geven Ik hoop dat je hier al wat aan hebt
Met citaat reageren
Oud 22-05-2004, 14:44
ilse
ilse is offline
okeej zal et ff verder uitleggen. als ze deze jongen niet ziet zegt ze dat ze ook helemaal niet aan hem denkt, dan vergeet ze hem zo weer. maar als ze hem wel ziet...

ze weet zelf ook niet of ze dat nou "verliefd zijn" kan noemen, vlinders in je buik normaal gesproken toch wel, maar dan denk je meestal ook vaak veel aan die persoon. toch?? dat zou ik teminste denken.

uhm... verder... ze kent die jongen van een tijd terug en ze heeft verder niet zo veel contact met hem behalve als ze hem dan tegenkomt. ze hebben geeneens elkaars telefoonnummer.

kan jij er misschien wat mee?? ik vind het ook moielijk haar te snappen
Oud 22-05-2004, 15:13
Balance
Balance is offline
Ze kan 2 dingen doen:
- overgeven aan dat gevoel en het uitmaken met d'r vriend.
- het gevoel negeren en hopen dat het overgaat en bij d'r vriend blijven.
Oud 22-05-2004, 15:34
Dzjes
Dzjes is offline
Citaat:
illie1987 schreef op 22-05-2004 @ 15:44 :
*verhaal*
Dan snap ik haar idd ook niet zo goed

Misschien denkt ze dat deze jongen Ook goed bij haar zou passen,net als haar vriend. En heeft ze nu het gevoel dat haar vriend niet meer de enige is op deze wereld, maar dat er nog heel wat mannen rondlopen die mss beter bij haar passen..
Dit kan je nog niet direct 'verliefdheid' noemen.. maar het is mss wel een aanleiding tot verliefdheid..Ze zou in elk geval es goed moeten nadenken over haar relatie,

Dan heeft ze nog altijd de keuze om het uit te maken, of bij dr vriend te blijven(zie mn vorige post )
Met citaat reageren
Oud 22-05-2004, 15:49
ilse
ilse is offline
ik denk dat je wel gelijk hebt ja. maar juist omdat ze zegt dat ze zich goed voelt bij haar vriend enzow vind ik het vreemd... zij had ook zoiets van het is niet echt verliefd maar wist ook niet wat het dan anders moest zijn. het kan toch ook nog dat ze een zwak heeft voor die jongen maar er verder niet verliefd op is?

denken jullie dat ze met haar vriend door zou moeten gaan in dit geval??!!!!!!!
Oud 22-05-2004, 15:59
Dzjes
Dzjes is offline
Ik vind dat ze dit zelf moet beslissen..? Ziet ze zichzelf haar hele leven bij deze vriend blijven? Is ze echt klaar voor een vaste relatie? Voelt ze zich echt goed bij hem..? En vooral.. houdt ze echt van hem..?

Zolang ze nog van hem houdt.. ik ben van mening dat je altijd eerst voor je relatie moet vechten, en niet te snel mag opgeven.. komt dan uiteindelijk uit dat ze écht niet samenpassen..er dan pas een einde aan maken,
maar uiteindelijk blijft het haar keuze Als ze nu al weet dat ze niet echt van hem houdt, dan heeft het niet zo'n zin om samenteblijven als ze heel de tijd aan andere jongens zit te denken.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2004, 16:04
Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Ben ik de enige die denkt dat dit gewoon over haar zelf gaat?
Met citaat reageren
Oud 22-05-2004, 16:33
Iduna
Iduna is offline
Citaat:
Gespleten Geest schreef op 22-05-2004 @ 17:04 :
Het gaat er niet om wat jij denkt, daar help je dat meisje niet mee.

Citaat:
Balance schreef op 22-05-2004 @ 16:13 :
Ze kan 2 dingen doen:
- overgeven aan dat gevoel en het uitmaken met d'r vriend.
- het gevoel negeren en hopen dat het overgaat en bij d'r vriend blijven.
Verder weet ik zo gauw geen andere optie. Ze moet het iig zelf beslissen.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2004, 16:39
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
Offtopic:
Citaat:
Gespleten Geest schreef op 22-05-2004 @ 17:04 :
Nee

Er lijkt mij niet zoveel aan de hand... Als ze niet eens denkt aan die jongen als hij er niet is, dan kun je het geen verliefdheid noemen volgens mij. Als ik haar was zou ik me er niet te druk over maken. Het gevoel gaat vanzelf wel over, pas als het erger wordt moet je jezelf gaan afvragen of je de huidige relatie nog wel moet voortzetten.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2004, 11:01
ilse
ilse is offline
off topic: NEE het gaat niet over mijzelf, alleen het meisje waar het over gaat zat ik mee te praten op msn, en heb steeds precies opgeschreven wat zij zei. ze heeft zelf geen account hier en had ook geen zin om dat voor een keer aan te maken.

on topic: ik zal haar dit nog weer laten lezen, misschien heeft ze dat zelf al gedaan. ze moet dan zelf maar kijken, weet verder ook nix meer te vragen hier. als iemand nog tips heeft en als iemand het zelfde heeft gehad kom dan maar op met je verhalen misschien heeft ze er dan wat aan.
Reageren

Regels voor berichten