Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-05-2004, 18:50
Verwijderd
de nieuwe van annihilator, hebben mensen hem al geluister? en wat vonden we ervan?

ik vind hem persoonlijk echt super, ik kende de band niet eens echt voordat ik de deze hoorde.. shame on me..

anyway, zijn er mensen die mij kunnen vertellen of annihilator nog meer van die zoetsappige ballads heeft? ik vind ze namelijk nogal mooi

vaarwel...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-05-2004, 19:02
Carn
Carn is offline
Ik vind Annihilator super. Op die klote ballads na.

Maar de nieuwe cd is wel vet
Oud 13-05-2004, 19:24
Master of Puppets
Master of Puppets is offline
Mike Mangini achter den drumkit
Oud 13-05-2004, 19:27
Carn
Carn is offline
Citaat:
Master of Puppets schreef op 13-05-2004 @ 20:24 :
Mike Mangini achter den drumkit
Jammer dat ie amper wat leuks doet (op een paar brute fills na) maar een pot strak is het wel
Oud 13-05-2004, 19:34
Master of Puppets
Master of Puppets is offline
Citaat:
Carn schreef op 13-05-2004 @ 20:27 :
Jammer dat ie amper wat leuks doet (op een paar brute fills na) maar een pot strak is het wel
Ja ach, denk dat het komt doordat Jeff Waters het daar gewoon voor het zeggen heeft.
Oud 13-05-2004, 22:06
Verwijderd
Citaat:
Carn schreef op 13-05-2004 @ 20:02 :
Op die klote ballads na.
ik vind ze juist super.. okay ik moest even door de zoetsappigheid heenbijten.. maargoed, hebben ze nog meer ballads gedaan op ouwere cd's?..
Met citaat reageren
Oud 13-05-2004, 22:12
Vork
Vork is offline
geweldige cd, ook al is et uiteraard geen Alice in Hell 2.. en die ballads vind ik juist 10 x niks. Nouja et luistert wel lekker weg, maar die teksten...

Demon Dance, Both of Me en Dr Psycho heersen!

en die drummer hoeft ook niks geks te doen, hij moet gewoon in et Annihilator straatje spelen, punkt
Oud 13-05-2004, 22:15
Carn
Carn is offline
Rage Absolute
Oud 13-05-2004, 22:20
Verwijderd
Citaat:
Vork schreef op 13-05-2004 @ 23:12 :
geweldige cd, ook al is et uiteraard geen Alice in Hell 2.. en die ballads vind ik juist 10 x niks. Nouja et luistert wel lekker weg, maar die teksten...

Demon Dance, Both of Me en Dr Psycho heersen!

en die drummer hoeft ook niks geks te doen, hij moet gewoon in et Annihilator straatje spelen, punkt
die ballads luisteren idd lekker weg, en de texten zijn ook shit, maar heb je de test van dr. psycho wellus goed geluisterd?.. da's net zo shit.. en bij demon dance heb ik meer zin om de polka te dansen eigenlijk..
Met citaat reageren
Oud 13-05-2004, 22:27
Vork
Vork is offline
Citaat:
suicidal eendje schreef op 13-05-2004 @ 23:20 :
die ballads luisteren idd lekker weg, en de texten zijn ook shit, maar heb je de test van dr. psycho wellus goed geluisterd?.. da's net zo shit.. en bij demon dance heb ik meer zin om de polka te dansen eigenlijk..
en dat is ook de insteek van demon dance
daarbij heeft annihilator wel vaker eigenzinnige teksten, dus dr psycho is normaal voor hun doen.. maar beetje gaan janken over iemand die je mist, das al miljoenen keren bezongen

maargoed hehe
Oud 13-05-2004, 22:33
Verwijderd
Citaat:
Vork schreef op 13-05-2004 @ 23:27 :
maar beetje gaan janken over iemand die je mist, das al miljoenen keren bezongen

jankt de grote stoere vork nooit om iemand die die mist?
Met citaat reageren
Oud 13-05-2004, 22:34
Vork
Vork is offline
Citaat:
suicidal eendje schreef op 13-05-2004 @ 23:33 :
jankt de grote stoere vork nooit om iemand die die mist?
hehe ja ik zit wel es stiekem op zolder te huilen dat ik mijn grasparkietje van vroeger mis, maar IK maak er geen nummer over hehe
Oud 14-05-2004, 07:51
EggeD
EggeD is offline
Toppunt van hapklare metal
Oud 14-05-2004, 16:26
chaostar
chaostar is offline
Phoenix rising is ook een anni-ballad.

Voor de rest kan Annihilator me niet erg boeien, ik hou toch meer van een stapje stofter (al weer ik niet hoe hard/zacht deze cd is). Ze speelde van de zomer samen met circle II circle in de Kade, toen ben ik heel even blijven kijken, want het trok me niet echt. Niet dat het slecht is, gewoon niet mijn smaak.
Oud 14-05-2004, 16:35
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Live vond ik het een beetje minder, maar het is echt goeie muziek
Oud 17-05-2004, 10:07
Verwijderd
Kheb hier Alice in Hell en Never, Neverland op dubbelcd liggen (was maar 13 euro en Alic... alleen was 18 euro ) En Carnaval Diablos
Ik vind het wel een vette band. Vooral de rustige stukken er soms tussendoor. Mijn favo's van die cd's zijn Crystal Ann (mooi akoestisch gitaargedoe) Alison Hell en Epic of War(vette Maiden kloon )

Ik zit steeds weer te denken om een cd te kopen als ik in de shop kom, maar dan heb ik al 2 á 3 andere cd's gevonden (ligt aan de prijs) en dan heb ik al weer ff genoeg geld uitgegeven

Het aparte van Annihilator vind ik eigelijk ook dat het een van die bands is die al vrij lang bestaat (1e cd alweer uit '88 geloof ik), maar dat best veel mensen het niet of nauwelijks kennen.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 12:14
Verwijderd
Citaat:
Morridin schreef op 17-05-2004 @ 11:07 :
Kheb hier Alice in Hell en Never, Neverland op dubbelcd liggen (was maar 13 euro en Alic... alleen was 18 euro )
gaat ik idd ook ff kopen
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 12:24
testement
testement is offline
wel gaaf ja, maar niet zoals annihilator hoort te zijn
Oud 17-05-2004, 13:05
Verwijderd
Van de 1e plaat is WTYD ook wel geinig en Human Insecticide is ook erg stoer

Edit: Overigens heeft Jeff ook het nummer 'Forever Ends' van de soloplaat van Joachim Cans (Hammerfall zanger) geschreven.

Imo een nummer dat écht te gay voor woorden is vergeleken met wat ik van Annihilator ken, maar voor Cans vind ik het wel goed passen. Ik heb zijn plaat gekocht en ik heb ook het 1e en 4e album van Hammerfall omdat ik me af vroeg waarom die gasten soms zo gehyped worden, maar ik snap het nog steeds niet. Die band heeft echt geen pit. Die soloplaat is wat beter, maar nog niet geweldig

Laatst gewijzigd op 17-05-2004 om 13:13.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten