Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ze zijn er zelf ook niet echt duidelijk over, de psychiater zegt dat ze er geen goed gevoel bij heeft. Ze is bang dat ik meegetrokken word in een negatieve spiraal. Wat zij zegt is dat er meer mensen zelfmoord plegen binnen een instelling als er buiten. Maar dan vraag ik me weer af waaromer dan instellingen zijn. Ik begin bang te worden van mezelf, mijn stemmingen wisselen zo snel dat ik er gek van word. Ik heb een keer de moed gehad te zeggen dat het al dagen niet goed ging en dat ik al een paar pogingen tot gedaan had en dat ik het niet meer uithield en opgenomen wilde worden maar toen kreeg ik te horen je kan niet meteen opgenomen worden en dat ik maar moest wachten want de dag erna had ik gesprek. Ik word voor mijn gevoel ook niet serieus genomen op het riagg. En ik realiseer me best dat het niet fantastisch is om opgenomen geweest dat het geen schoolreisje is, maar ik vraag het omdat ik bang word van mezelf en ik het gevoel heb dat ik dan wel geholpen kan worden. Wat ze op het riagg zeggen komt op het volgende neer, je bent niet suicidaal, je kan je gevoelens niet uiten en dat uit zich in suicidaal gedrag en am. Dus ik zal het toch nooit doen...
||
Citaat:
Khad even een vraagje, denkt jouw psych dat als je opgenomen word, dat je juist dan in een neerwaarste spiraal terecht komt?.. op het begin kan dat misschien best. Ik ben ook 2 x opgenomen geweest, zowel op gesloten als op open, voor de zelfde redenen die jij noemt. Opnamen zou best goed voor je zijn, zowel voor de rust en omdat je met leeftijdsgenoten zitten die je begrijpen, waardoor je je zeker al een stuk gaat voelen en teminste niet steeds hoeft uitteleggen wat je voelt, want dat weten de meeste wel. Je psych kan ook gelijk hebben over die neerwaartse spiraal, ik denk dat dat vooral aan het begin is en aan het eind. Misschien het begin vooral omdat je overal om je heen probleem kinderen ziet, die aan am doen, zm pogingen hebben ondernomen, en dat dat misschien triggerend werkt voor je, dat was iig wel bij mij het geval. Vooral het einde kan een erge neerwaartse spiraal worden, omdat je weg uit je veile omgeving moet en weer alles zelf moet doen... Probeer bij het riagg zo goed mogelijk te vertellen wat er in je omgaat en hoe je je voelt, je moet niet denken dat het Riagg je niet serieus neemt, want ze hebben zoveel patienten die het zelfde hebben als jouw.. Ik hoop dat het volgende gesprek bij het Riagg goed gaat!! en dat er een goede keus voor je word gemaakt! *duimt voor je* best vage post eigelijk ![]()
|||
Citaat:
![]() Dat de psych zegt dat er binnen een instelling meer zelfmoorden worden gepleegd dan buiten de instelling vind ik eerlijk gezegd geen goede argumentatie ![]() Citaat:
||
Citaat:
Het kan gebeuren dat de situatie van iemand die opgenomen is verslechterd door de opname.
||
Citaat:
||
Citaat:
*knuf* succes morgen
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Maar ik ben gisteren helemaal doorgedraaid, een hoop anti depressiva geslikt, maar het enige resultaat was dat ik net kon slapen en me nu zo stoned voel. Vanmorgen was echt eng, ik dacht dat ik dood was, maar dat ik als geest door het huis ging. Toen iemand me aansprak werd ik weer rustig, maar het was echt eng ![]() Hmm, het leven zuigt
||
Citaat:
Maar het goede nieuws is dat ik weer thuis ben. Ik heb woensdag gezinsgesprek gehad en dat was hjeel goed gegaan. Toen ben ik vrijdag op bezoek geweest thuis en heb duidelijk gemaakt dat ik het niet leuk vond bij dat gastgezin. Gisteren vroeg mijn moeder of ik het thuis weer wilde proberen en daar heb ik ja op gezegd. Ik ben eigenlijk heel blij, want het is zo vreemd thuis op bezoek te gaan en te weten dat je weer weg moet. Ik hoop alleen wel dat het goed gaat nu, want als ik straks weer weg moet is de kans dat het nog goed komt volgens mij klein.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Eetstoornis Anorexia Nervosa - Boulimia Nervosa e-hazeleger | 12 | 18-05-2011 17:09 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Media en de islam juno | 20 | 25-11-2005 10:35 | |
Verhalen & Gedichten |
De visie en het visioen Reynaert | 3 | 06-01-2005 23:29 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Gevangen Zielen, samenvatting van het verleden... (??) Lindatje | 2 | 17-10-2002 14:40 | |
Psychologie |
Kom er soms niet uit.. Rosie | 5 | 05-03-2002 16:09 |