Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-11-2004, 21:22
hola
hola is offline
ik heb het een paar dagen geleden voor het eerst gedaan. en het deed pijn... naief als ik ben dacht ik dat dat bij mij wel niet zo zou zijn.. maar helaas

we hebben maar heel even echt sex gehad omdat het gewoon te pijn deed. nu is dus mijn vraag: de volgende keer, is de kans dan groot dat het weer pijn gaat doen?( mensen met ervaring hiermee) ik ben er wel bang voor..
ook doet een stukje bij/in mijn vagina nu pijn als ik er aan zit.. moet ik dan maar weer even wachten voor we het weer proberen? (.. maar ik wil zo graag.. )

bedankt!
Oud 26-11-2004, 21:50
igfy
igfy is offline
ja dit is natuurlijk hoor cliche, maar je moet er gewoon voor zorgen dat je ontspannen genoeg bent. Het deed waarschijnlijk pijn doordat je onbewust allerlei spieren aanspande of omdat je niet nat genoeg was. Als je gewoon overal van geniet, en je ontspant, hoort er niets aan de hand te zijn..
Oud 26-11-2004, 21:55
Verwijderd
Citaat:
igfy schreef op 26-11-2004 @ 22:50 :
ja dit is natuurlijk hoor cliche, maar je moet er gewoon voor zorgen dat je ontspannen genoeg bent. Het deed waarschijnlijk pijn doordat je onbewust allerlei spieren aanspande of omdat je niet nat genoeg was. Als je gewoon overal van geniet, en je ontspant, hoort er niets aan de hand te zijn..
poppers zijn een aanrader, dat verslapt de spieren
Met citaat reageren
Oud 26-11-2004, 21:57
pyres
pyres is offline
wat een lekkere opmerkingen weer

maar goed
bij mij deed het de eerste keer ook pijn en ik was ontzettend gestressed omdat je toch denkt : "omfg ik ga nu voor het eerst seks hebben"

het kan zo zijn dat het de tweede en misschien wel derde keer ook pijn doet maar dat lijkt me onwaarschijnlijk.
je moet je gewoon helemaal op je gemak voelen hoe moeilijk dat ook lijkt

doe een lekker muziekje op en kaarsjes helpen ook altijd
probeer het gewoon zo natuurlijk mogelijk op te bouwen
Oud 27-11-2004, 06:25
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
pyres schreef op 26-11-2004 @ 22:57 :
maar goed
bij mij deed het de eerste keer ook pijn en ik was ontzettend gestressed omdat je toch denkt : "omfg ik ga nu voor het eerst seks hebben"
Hetzelfde als hierboven
De tweede keer was de spanning er al een heel stuk af, en toen deed het geen pijn, maar was het gewoon spannend en leuk
Oud 27-11-2004, 09:44
rodina
rodina is offline
Citaat:
bertbart schreef op 26-11-2004 @ 22:55 :
poppers zijn een aanrader, dat verslapt de spieren
Poppers zijn uit de handel genomen, en je krijgt er een enorme lachkick van. Niet echt bevordelijk dus.

Wat al gezegd werd, probeer het op te bouwen, niet te veel met sex bezig zijn, gewoon lekker knuffelen en doen. En dan lukt het vanzelf. Niet zo'n big item er van maken. Komt vanzelf wel goed
Oud 27-11-2004, 10:08
bench140
bench140 is offline
Citaat:
rodina schreef op 27-11-2004 @ 10:44 :
Poppers zijn uit de handel genomen, en je krijgt er een enorme lachkick van. Niet echt bevordelijk dus.

Wat al gezegd werd, probeer het op te bouwen, niet te veel met sex bezig zijn, gewoon lekker knuffelen en doen. En dan lukt het vanzelf. Niet zo'n big item er van maken. Komt vanzelf wel goed
Als zij zich nou echt niet kan ontspannen zijn poppers wel een optie.
Met citaat reageren
Oud 27-11-2004, 10:08
alpha
alpha is offline
bij mij deed het de eerste keer ook pijn, en de tweede keer en de keer erna en die daarna (en toen ging het uit) Sorry, maar dat is mijn ervaring.
Ik weet dat ik niet echt ontspannen was, maar dat gaat ook moeilijk als je weet dat het weer zo zeer gaat doen, de derde keer wilde ik heel graag, ik was echt in de stemming, oke, ik was enorm geil. Maar dan probeer je het weer en denk je 'auw.. , auw' ... tja..

Volgens mijn (nu ex-)vriend had ik er te weinig mee gedaan vroeger, () dus ik moest eerst maar eens proberen met mn hand enzo.. nou, dat is nou niet echt wat ik fijn vind dus ja ik heb er ook nooit wat mee gedaan maar toch.

denk dat ik er toch maar wat aan moet gaan doen voor de volgende jongen en de volgende keer...
Oud 27-11-2004, 13:14
rodina
rodina is offline
Citaat:
bench140 schreef op 27-11-2004 @ 11:08 :
Als zij zich nou echt niet kan ontspannen zijn poppers wel een optie.
Ze zijn uit de handel genomen
Oud 27-11-2004, 13:58
gurl19
gurl19 is offline
het doet bij mij altijd pijn.. hij moet gwoon langzaam in je komen.. en dan heb ik er geen last meer van! kan je weer zo hard als je wil
Met citaat reageren
Oud 27-11-2004, 14:16
AngelLena
AngelLena is offline
Wat wel erg belangrijk is: ga je de 2e keer geen zorgen lopen maken over of het pijn zal doen of niet want in dat geval zal je geheid pijn gaan krijgen. Lekker nergens aan denken behalve aan wat je voelt, dan heb je daar het minste kans op.
Oud 27-11-2004, 14:23
Verwijderd
Citaat:
AngelLena schreef op 27-11-2004 @ 15:16 :
Wat wel erg belangrijk is: ga je de 2e keer geen zorgen lopen maken over of het pijn zal doen of niet want in dat geval zal je geheid pijn gaan krijgen. Lekker nergens aan denken behalve aan wat je voelt, dan heb je daar het minste kans op.
Ja idd niet bang zijn dat het weer pijn gaat doen.

Verder rustig opbouwen, zorg dat je echt opgewonden (en nat) genoeg bent. Verder moet je vriend ook maar gewoon zachtjes doen.
Met citaat reageren
Oud 27-11-2004, 14:32
rodina
rodina is offline
Citaat:
gurl18 schreef op 27-11-2004 @ 14:58 :
het doet bij mij altijd pijn.. hij moet gwoon langzaam in je komen.. en dan heb ik er geen last meer van! kan je weer zo hard als je wil
Hoe kan het nou altijd pijn doen? Tuurlijk je voelt het wel, als ie bij je naar binnengaat, maar dat is geen pijn imho, alleen maar fijn.. Maar goed dat kan voor iedereen anders zijn.
Oud 27-11-2004, 15:10
barbara.inc
barbara.inc is offline
Zorg er ook voor dat je goed nat bent (desnoods met glijmiddel of spuug ofzo) dat scheelt ook, en zoals al eerder is gezegd, heel rustig aan beginnen.
Oud 27-11-2004, 16:11
gurl19
gurl19 is offline
Citaat:
rodina schreef op 27-11-2004 @ 15:32 :
Hoe kan het nou altijd pijn doen? Tuurlijk je voelt het wel, als ie bij je naar binnengaat, maar dat is geen pijn imho, alleen maar fijn.. Maar goed dat kan voor iedereen anders zijn.
de keren daarna is het wel fijn, maar de eerste x erin doet echt altijd even pijn! misschien ff oprekken haha.. of zijn lul te droog kweet het echt nie ma tis nou eenmaal zo
Met citaat reageren
Oud 27-11-2004, 16:20
hola
hola is offline
ok, bedankt voor de reacties!

ik zie het vanzelf wel.. ga me niet druk maken
Oud 27-11-2004, 18:00
Verwijderd
Citaat:
rodina schreef op 27-11-2004 @ 10:44 :
hahaha... een lachkick ik weet niet wat je er mee doet, maar je krijgt er geen lachkick van daarnaast zijn poppers idd verboden, maar genoeg sexshops in amsterdam die ze nog wel verkopen
Met citaat reageren
Oud 27-11-2004, 18:03
Goeniegoegoe
Goeniegoegoe is offline
oow
Oud 27-11-2004, 18:06
juno
juno is offline
Laat het eerst maar eens rustig genezen. En de volgende keer doe je het met glijmiddel en laat je hem RUSTIG in je komen, stukje bij beetje bij iedere beweging ietsje dieper komen. Wie zegt dat dat ding er in een keer in moet?
Met citaat reageren
Oud 27-11-2004, 18:19
Verwijderd
Nou, ik had de 1e keer ook niet ontzettend veel pijn ofzo hoor. Natuurlijk, ik voelde het heus wel even. Maar we waren gewoon beiden goed ontspannen en rustig. Dus. Keren helemaal geen pijn gehad.
Met citaat reageren
Oud 27-11-2004, 19:20
bassgirl
bassgirl is offline
je hoort altijd dat meisjes de 1e x pijn hebben dus ik had van te voren al van aah het doet vast pijn, nja dat was 1 sec ofzo, en toen wast over bij mij dan, denk idd niet teveel mee bezig zijn ofzo en niet te snel, langzaam opbouwen
Oud 27-11-2004, 19:40
evanescence
evanescence is offline
mja je bent niet gewend zalk maar zeggen dat er iets in komt, je lichaam moet daar aan wennen dus de 2e keer doet ook nog wel n beetje pijn...zorg dat je goed nat ben, misc een beetje glijmiddel gebruiken, dat kan nooit kwaad...
Oud 27-11-2004, 20:48
Nona
Nona is offline
Bij mij deed het bij de derde keer pas zo weinig pijn dat hij het af kon maken. Geen punt, daarna kun je nog vaak genoeg en dan is het gewoon leuk.
Ontspannen is zeker belangrijk, maar soms moet er ook nog gewoon een klein scheurtje aangebracht worden.
Oud 27-11-2004, 22:53
tuttebel
tuttebel is offline
t deed steeds minder pijn bij mij, maar de 1e 5x voelde ik t in t begin toch best erg.
Oud 28-11-2004, 11:39
rodina
rodina is offline
Citaat:
bertbart schreef op 27-11-2004 @ 19:00 :
hahaha... een lachkick ik weet niet wat je er mee doet, maar je krijgt er geen lachkick van daarnaast zijn poppers idd verboden, maar genoeg sexshops in amsterdam die ze nog wel verkopen

De keren dat ik samen met een stel vrienden aan de poppers ging was het vanwege de lachkick die vervolgens ook kwam. Dus.
Oud 28-11-2004, 11:53
Verwijderd
Je kan ook proberen dat jij bovenop gaat (hij op z'n rug), zodat jij zelf kan bepalen hoe snel hij in je komt.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2004, 12:16
Verwijderd
Citaat:
rodina schreef op 28-11-2004 @ 12:39 :
De keren dat ik samen met een stel vrienden aan de poppers ging was het vanwege de lachkick die vervolgens ook kwam. Dus.
ja leuk, maar poppers zijn daar niet voor bedoelt
Met citaat reageren
Oud 28-11-2004, 13:06
juno
juno is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 27-11-2004 @ 21:48 :
Bij mij deed het bij de derde keer pas zo weinig pijn dat hij het af kon maken. Geen punt, daarna kun je nog vaak genoeg en dan is het gewoon leuk.
Ontspannen is zeker belangrijk, maar soms moet er ook nog gewoon een klein scheurtje aangebracht worden.
Ik scheur nog steeds soms, in bepaalde houdingen. Ach, geneest wel weer.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2004, 08:43
sofie3
sofie3 is offline
Het blijft de eerste paar keer wel wat pijn doen, maar het went wel. Er bestaan overigens truuks om jezelf "te ontmaagden", om het daarbinnen wat wijder te maken. Zie http://www.eerstekeer.net
Met citaat reageren
Oud 29-11-2004, 10:20
hola
hola is offline
Ik zou maar even verslag doen. Alles is prima gelukt. Nergens last van gehad.. alles was prima! Ik had dat niet verwacht, maar gelukkig maar!
Alleen toen we weer wilden begon het weer pijn te doen.. maar toen hadden we er al 2 uur plezier opzitten. dus zo erg was dat niet..
Oud 29-11-2004, 10:23
alpha
alpha is offline
Citaat:
sofie3 schreef op 29-11-2004 @ 09:43 :
Het blijft de eerste paar keer wel wat pijn doen, maar het went wel. Er bestaan overigens truuks om jezelf "te ontmaagden", om het daarbinnen wat wijder te maken. Zie http://www.eerstekeer.net
Citaat:
Neem hiervoor een lekker warm bad en breng eerst één, later twee vingers in je vagina. Je drukt dan gedurende twintig seconden met je vingers richting buik. Dit doe je elke dag gedurende twee weken. Op deze manier rek je langzaam maar zeker je maagdenvlies wat op.
hmm.. das ehm een vaag truukje..
Oud 29-11-2004, 17:01
CuRsEs
CuRsEs is offline
Citaat:
alpha schreef op 29-11-2004 @ 11:23 :
hmm.. das ehm een vaag truukje..
hmmm zal wel werken hoor
kan het natuurlijkniet weten, ik heb een pieliewielie
Oud 29-11-2004, 20:17
Yab-Yum
Yab-Yum is offline
flink met die vingers erin dan doet t vanzelf geen pijn meer.

ik heb gelukkig nooit pijn gehad

maar ik had het denk ik wel gehad als er voor de tampons en vingers een piemel in was gegaan
Oud 29-11-2004, 20:38
maxer
maxer is offline
gewoon wat drugs slikken, raak je zo relaxt dat je ook anaal genomen ken worden
Oud 01-12-2004, 15:02
Fragezeichen
Fragezeichen is offline
Bij mij deed de eerste keer wel pijn en de keren erna ook nog wel, tis nog maar twee keer gelukt echt pijnloos. De pijn is gelukkig niet heel erg en ik vind het eigenlijk wel lekker voelen, het geeft me wel een kick.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2004, 15:12
Moonlight fairy
Moonlight fairy is offline
Eerste keer deed wel pijn, en de paar keren erna ook wel, maar nu niet meer....
Oud 01-12-2004, 15:50
hola
hola is offline
over het algemeen wil het nu prima.. maar soms doet het in het begin pijn. dat is dan eventjes doorzetten en rustig aan doen. daarna gaat het weer prima..
Oud 01-12-2004, 16:11
combat95
combat95 is offline
hoppa, niet teveel zeiken, de taak van ee nvrouw is gewoon om haar muil te houden en de pijn te verduren, gewoon kut gespreid.
Oud 02-12-2004, 20:28
Verwijderd
*reageert niet op voorganger*

maar bij mij deed het in het begin ook best veel pijn
ook daarna deed m'n vagina nog pijn en ik kon me niet echt voorstellen dat het na de eerste keer ineens over zou zijn met de pijn
het was ook niet meteen over, maar het deed welke keer minder pijn en zo werd het dus ook steeds fijner
na 3/4 keer was het vrijwel pijnloos (soms met uitzondering de eerste seconde dat hij er echt inkomt, maar das zo voorbij)
als het niet lukt idd gewoon stoppen of eerst weer ff ontspannen en met de vingers/mond verdergaan, als je er dan weer klaar voor bent kun je het eventueel nog een keer proberen

en jah, de pijn gaat dus wel over, en dan wordt het echt fijn
Met citaat reageren
Oud 03-12-2004, 14:00
angel-nieke
angel-nieke is offline
bij mij deed 1e keer ook kei veel pijn... nu ff rustig aan doen... ff nix doen en dan doer de 2e keer stukken minder pijn! (mijn ervaring iig..)
Met citaat reageren
Oud 04-12-2004, 23:44
Suusjuhh
Suusjuhh is offline
zorg dat je heel nat bent voordat ie in je komt..
Oud 06-12-2004, 21:00
Dobomobo
Dobomobo is offline
Ontspannen zijn en glijmiddel gebruiken!!

en anders dat hij je eerst verwent zodat je zelf nat wordt..

Regels voor berichten