Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-05-2004, 18:47
ils
ils is offline
heeeeee menssuuhh,

Alles goed?? Nou ik weet het allemaal niet meer ik zit op toneelles gewoon bij een centrum voor kunsten niks bijzonders ik heb het heel erg naar mijn zin en ik vindt toneel echt helemaal het einde . Maar ik heb een probleem mijn groep is niet leuk. Ik wil wel verder gaan met toneel maar ik wil niet verder gaan met deze groep. Ik wil ook graag naar een toneelschool maar weet niet hoe zoiets gaat . Ik ben trouwens pas 14 dus ik denk dat ik nog wel even tijd heb maar toch ik wil later heel erg graag in musicals spelen als The lion king maar ik kan niet ZINGEN en dat is toch wel een beetje een vereiste of niet. Ik weet het niet meer maar ik wil wel graag advies en daangerous volgens mij heb jij er wel een beetje verstand van of niet. Nou in ieder geval gefeli dat je door bent.
Doegies groetjes ils

(ilse)

Laatst gewijzigd op 18-05-2004 om 18:56.
Advertentie
Oud 18-05-2004, 19:00
Daangerous
Daangerous is offline
Citaat:
ils schreef op 18-05-2004 @ 19:47 :
heeeeee menssuuhh,

Alles goed?? Nou ik weet het allemaal niet meer ik zit op toneelles gewoon bij een centrum voor kunsten niks bijzonders ik heb het heel erg naar mijn zin en ik vindt toneel echt helemaal het einde . Maar ik heb een probleem mijn groep is niet leuk. Ik wil wel verder gaan met toneel maar ik wil niet verder gaan met deze groep. Ik wil ook graag naar een toneelschool maar weet niet hoe zoiets gaat . Ik ben trouwens pas 14 dus ik denk dat ik nog wel even tijd heb maar toch ik wil later heel erg graag in musicals spelen als The lion king maar ik kan niet ZINGEN en dat is toch wel een beetje een vereiste of niet. Ik weet het niet meer maar ik wil wel graag advies en daangerous volgens mij heb jij er wel een beetje verstand van of niet. Nou in ieder geval gefeli dat je door bent.
Doegies groetjes ils
(ilse)
hehe
tsja, van musicals heb ik persoonlijk niet heel veel verstand (ook omdat ik er totaal niet in geinteresseerd ben) maar volgens mij is zingen reëel gezien toch wel een vereiste. op welk centrum voor de kunsten zit je? in eindhoven? die heb ik ook gedaan. ik zou het eens aan je docenten voorleggen, als zij het ook in de gaten hebben, zou je kunnen kijken wat de mogelijkheden zijn. overigens: van een saaie/slechte/niet leuke groep leer je ook echt ontieglijk veel, tzal niet altijd even leuk zijn. als je in eindhoven zit zou ik eens gaan informeren naar het joris college. maar dan moet je me maar ff pm'en dan geef ik je wat meer info
Oud 18-05-2004, 19:08
ils
ils is offline
he daangerous,

Bedankt voor je mailtje. Ik denk niet dat het werkt om met mijn lerares te praten want het is niet dat ze mij pesten ofzo ik voel me gewoon niet op mijn gemak daar waardoor ik denk ik niet alless uit de kast kan halen. Ik zit in roermond op een centrum voor kunsten daar woon ik ook dus is eindhoven een beetje ver weg. maar thanks

ils

ps heb je msn dan kunnen we zo prtaen dan door al die mailtjes. En daar bedoel ik verder niks mee hoor
Oud 18-05-2004, 23:25
Daangerous
Daangerous is offline
kheb je toegevoegd, we'll talk there
Oud 19-05-2004, 09:59
alpha
alpha is offline
Ik heb het even gesplitst, want je dit hoort natuurlijk niet in het auditietopic.

Ook wil ik geen gechat, maar tuurlijk mogen jullie over het onderwerp praten.
Oud 19-05-2004, 10:16
Balance
Balance is offline
Misschien kun je ook zangles nemen in de buurt?
Oud 19-05-2004, 19:35
ils
ils is offline
he balance en alpha

Sorry twas nie mijn bedoeling (van dat msn) maar ik kan wel een beetje zingen en misschien doe ik dat ook wel maar ik denk dat ik bij mij in de buurt gewoon naar een ander toneelclub ga als daar tenminste iets aan is anders blijf ik misschien toch maar. Maar omdat ik me in die groep niet thuis voel of op mijn gemak kan ik denk ik niet alles geven. Nou ja ik het er met mij ouders over gehad en die vonden dat ik maar even moest gaan informeren.

DOei Ils

Laatst gewijzigd op 19-05-2004 om 19:39.
Advertentie

Regels voor berichten