Advertentie | |
|
![]() |
|
Ze mogen het nakijken wanneer ze willen, maar je moet toch echt wachten tot de uitslag (17 juni ofzo?). Tot die tijd mogen ze echt helemaal niks zeggen.
Je kan natuurlijk wel na het examen kijken wat je ongeveer goed had op http://www.eindexamens.nu ![]()
Laatst gewijzigd op 18-05-2004 om 11:28. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Kan ik natuurlijk wel zelf nakijken via internet, maar dan heb je nooit de "preciese" beoordeling natuurlijk....... hopen datie me dan over 2 weken voor een stukje uit mn lijden wil verlossen ![]() En verder weet ik eigenlijk niet wat slopender gaat worden, de komende 2 weken of de tijd we moeten wachten op de officiele uitslag... wordt allebei knap kl*te volgens mij ![]() |
![]() |
||
Citaat:
ondankt dat alles zo streng volgens regels moet lopen, is er blijkbaar aan de kant van leraren nogal wat speling ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() De docenten bij ons baalden in voorgaande jaren altijd als wij een toets pas aan het einde van de examenweek hadden, omdat ze graag onze toets wilden nakijken bij het surveilleren. Dan hadden ze wat te doen... En afkijken kan je nog steeds niet, want ze kijken echt wel af en toe op. En aangezien er iemand voor je, achter je, links van je en rechts van je zit, kun je nooit door hebben of ze allemaal bezig zijn met iets of dat er een iemand op je let.
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Eindexamens 2007 |
normen herkansing honnybun | 43 | 02-07-2007 17:32 | |