![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Het probleem waar ik altijd tegenaan loop bij dit soort afwegingen is het volgende: Een man die uit wanhoop een beest of onschuldig klein meisje pakt is in mijn ogen al niet helemaal goed in zijn hoofd. Er zijn genoeg hoeren die hij ook kan pakken en dan is't nog legaal en onschadelijk ook (er vanuit gaande dat die hoeren niet illegaal of gedwongen zijn). Maar als ik zou moeten kiezen wat ik erger vind, dan vind ik denk ik dat beest toch erger (zegt dit heel voorzichtig, is er nog niet helemaal over uit). Een dier kan zich niet weren of naar de politie stappen, geen nee zeggen, alleen maar in paniek raken en bang worden voor alle mensen in het ergste geval. Een klein meisje kan zich ook moeilijk weren, maar heeft wel de mogelijkheid om het verhaal te vertellen aan haar ouders die vervolgens aangifte kunnen doen. OF ze dat doet is vraag 2, maar de mogelijkheid is er, die mogelijkheid hebben diertjes niet. Ik blijf het een moeilijke kwestie vinden, en ik weet niet zeker of ik er ook echt zo over denk omdat ik beide gevallen zo vreselijk erg vind. Maar op dit moment denk ik er zo over. Het beste zou gewoon zijn als al die wanhopigen de hoeren gaan opzoeken oid en zich aan helemaal niemand vergrijpen maar helaas verloopt de realiteit niet altijd zo.
||
Citaat:
Dan denk ik: dat beest ondervindt er meer schade aan dan men ooit zal weten.
Laatst gewijzigd op 16-05-2004 om 15:35. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Daarvoor kende ik ze ook al, hun eigenaren zaten bij mij op les met die dieren, was nooit iets mee aan de hand, schatten van beesten, als ze niet zo zwaar waren had je ze om je nek kunnen leggen en ze hadden er niets tegen gedaan. Tot die nacht. Daarna was het helemaal mis. 2 merries begonnen te bijten en te schoppen naar alles en iedereen. Die hengsten en 1 andere merrie waren schijntbenauwd voor alles en iedereen en je kon er niet meer normaal bij in de buurt komen. Dus zeker is het mogelijk dat dieren daar erg getraumatiseerd van kunnen raken.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
B) Ik geloof absoluut niet dat zo'n beest het iets kan schelen door wie/wat 'zij' gedekt wordt. Als jij er bewijzen voor hebt dat ze het vervelend vindt zie ik die graag. |
![]() |
||
Citaat:
B) Ik heb geen bewijzend dat ze het vervelend vindt, jij hebt geen bewijzen dat ze het leuk vindt. Zolang geen van beide bewijzen er is vind ik dat genoeg reden om ervan af te blijven. Een paard kan nu eemaal niet zegen dat het ergens mee zit.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
B) Integendeel. Honden bijvoorbeeld zijn erg snel geneigd om tegen niet-honden aan te gaan rijden, en hengsten vinden het als er zaad 'afgenomen' wordt. Als een dierenarts bij een zwangere koe moet volgen, kouwt dat beest rustig door. Etc. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Even voor de goede orde: het merendeel van de mensen hier op het forum heeft in ieder geval geen problemen met mijn aanwezigheid hier, en zolang ik geen reactie van de forumbazen hier krijg dat het, gezien de omstandigheden, beter zou zijn dat ik van dit forum zou vertrekken ben ik dat ook niet van plan. Als je bezwaar maakt tegen mijn aanwezigheid hier stel ik voor dat je dat dan maar kenbaar maakt aan de forumbazen. Ik wacht dan verder hun reactie wel af.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Gewoon dialect.
||
![]() |
Citaat:
is er beween dat een hond eht leuk vind aan de lijn te zitten ? enz |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Maar 't is natuurlijk niet goed te praten, natuurlijk niet. Der zijn nog wel meer oudere mensen hier, dus voor mij maakt 't echt niet uit (veel kans dat ik hier ook nog kom als ik 30 ben ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Onrechtvaardigheid in de Bijbel Gatara | 109 | 04-08-2003 06:49 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |