Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-05-2004, 17:52
Verwijderd
Is te downloaden in #trouble-mp3 en nog wat anderen.

Goede cd, alleen al hoe dat wijf schreeuwt, echt geweldig. Tis een iets hardere cd als de vorige, en ik vind het wederom heftige shit
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-05-2004, 17:54
Carn
Carn is offline
moet er nog n keer goed naar luisteren
Oud 16-05-2004, 18:09
Verwijderd
Welke server, aap?
Met citaat reageren
Oud 16-05-2004, 18:58
Verwijderd
Citaat:
MCH schreef op 16-05-2004 @ 19:09 :
Welke server, aap?
Luie teef, kan ook gewoon op packetnews kijken.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2004, 19:41
Verwijderd
Vond em nogal een teleurstelling.

Ze doen enorm hun best om de "kunstenaar" uit te hangen, maar vergeten dat ze daar niet echt de meest begaafde muzikanten voor zijn.

Otep is een lekker wijf, dat enorm kan schreeuwen, en toch wel een interessante en intense visie op tekstschrijven heeft, en toch slaagt die cd erin enorm te vervelen bij momente.

Mijn Topmomenten: Buried Alive, House of secrets, Nein (kwijl)...bwoh, warhead ook maar.

Dieptepunten: Gutter, Autopsy Song en Suicide trees.

Zijn gewoon wat gemormel van otep met als "muziek" een kletterend gootje, of wat random basgeluiden. Enkel leuk de eerste keer, owv de lyrics, daarna: yawn. note to otep: make up your mind: poet or musician?

Op de vorige was er nog een balans, maar dit is echt een stapje verder naar artsy fartsy, en een groooote stap weg van muziek.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2004, 19:47
Verwijderd
Citaat:
36-Crazyfists schreef op 16-05-2004 @ 19:58 :
Luie teef, kan ook gewoon op packetnews kijken.
Zet dan ook geen channel erbij.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2004, 20:01
Verwijderd
Citaat:
Linchpin schreef op 16-05-2004 @ 20:41 :

Ze doen enorm hun best om de "kunstenaar" uit te hangen, maar vergeten dat ze daar niet echt de meest begaafde muzikanten voor zijn.

Otep is een lekker wijf, dat enorm kan schreeuwen, en toch wel een interessante en intense visie op tekstschrijven heeft, en toch slaagt die cd erin enorm te vervelen bij momente.

Mijn Topmomenten: Buried Alive, House of secrets, Nein (kwijl)...bwoh, warhead ook maar.

Zijn gewoon wat gemormel van otep met als "muziek" een kletterend gootje, of wat random basgeluiden. Enkel leuk de eerste keer, owv de lyrics, daarna: yawn. note to otep: make up your mind: poet or musician?

Op de vorige was er nog een balans, maar dit is echt een stapje verder naar artsy fartsy, en een groooote stap weg van muziek.
Ze overdrijven inderdaad wel met die kunstenaar zooi en dat poetry gezeik, maar ik vind het nogsteeds een goeie plaat.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 20:58
Fjall
Fjall is offline
ik vond die (debuut?)EP erg goed. De eerste voltallige cd duurde me wat te lang. Zal deze nieuwe straks eens downen
Met citaat reageren
Oud 18-05-2004, 07:41
86dagreed
86dagreed is offline
Citaat:
Linchpin schreef op 16-05-2004 @ 20:41 :

ben ik het min of meer wel mee eens.
vooral die zangeres. En dat quasi artistieke gedoe met de anagram Otep (Poet). Daarnaast vind ze zichzelf zo ontzettend kunstzinnig en poetisch, het is echt te nu-metal voor woorden soms.

Ze kan wel enigzins goed schreeuwen, maar verder, zeker na verhalen over haar 'army of anarchists'(of hoe ze haar fans ook noemt), heeft het wel een beetje afgedaan.
Oud 18-05-2004, 07:49
EggeD
EggeD is offline
Die meid heet toch ook Otep ? Ze waren toen op Dynamo wel leuk... Beetje de volwassen Kittie ghehe.

Ze maken inderdaad een beetje te veel ophef gezien hun "status".
Oud 18-05-2004, 09:03
Verwijderd
Citaat:
86dagreed schreef op 18-05-2004 @ 08:41 :
En dat quasi artistieke gedoe met de anagram Otep (Poet). Daarnaast vind ze zichzelf zo ontzettend kunstzinnig en poetisch, het is echt te nu-metal voor woorden soms.
Idd, en ze heeft ook best wel wat talent voor lyrics, maar ze weet het te goed van zichzelf.

Ik herinner me nog dat ze ten tijde van Sevas Tra Corey Taylor uitdaagde voor een "poet-battle" . Ik vrees dat Corey de ziel uit zijn lijf heeft gelachen toen hij dat hoorde.

Het is en blijft nu-metal, ook al verwijderen ze zich daar wat van op hun nieuwe, ze zijn wat ze zijn, een middelmatige nu metalband met hoogheidswaanzin.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2004, 11:20
MM2
MM2 is offline
Probeert zij nog de rapper uit te hangen in de nummers?

Dat was het enigste wat ik ontzettend irritant vond aan sevas tra.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2004, 07:06
Verwijderd
Citaat:
86dagreed schreef op 18-05-2004 @ 08:41 :
ben ik het min of meer wel mee eens.
vooral die zangeres. En dat quasi artistieke gedoe met de anagram Otep (Poet). Daarnaast vind ze zichzelf zo ontzettend kunstzinnig en poetisch, het is echt te nu-metal voor woorden soms.

Ze kan wel enigzins goed schreeuwen, maar verder, zeker na verhalen over haar 'army of anarchists'(of hoe ze haar fans ook noemt), heeft het wel een beetje afgedaan.
Die noemt ze toch Shadows Soldiers ofzoiet...
Met citaat reageren
Oud 19-05-2004, 09:23
Hieronimus
Hieronimus is offline
Staat nog op m'n 'nog te horen' lijstje
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten