Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Maargoed.. Het wil natuurlijk ook niet zeggen dat ik dat van de ene op de andere dag ben he. Ik kan intern hiervoor hoe zeg je dat..doorstuderen. Zij zorgen dan dat ik de opleiding(en) kan volgen die hiervoor nodig zijn en tussentijds wordt me de nodige kennis bijgebracht die ik nodig heb. Dus een stuk is dan theoretisch, maar ook een praktisch gedeelte. Jah i kvind ook dat ik in ieder geval de opleiding waar ik nu mee bezig ben af moet maken. Desnoods duaal, zodat ik ook alvast kan beginnen met werken binnen die boekhandel. Maar dan heb ik altijd nog iets achter de hand. Dus ik ben echt nog niet binnen een half jaar zover dat ik assistent bedrijfsleider ben hoor lijkt me. Daar gaat echt wel een tijdje overheen. Ik heb nog een hele week om na te denken hierover want mijn bazin heeft op dit moment even een weekje vrij. En als ik er nog steeds zeker van ben dat dit mij erg leuk lijkt, dan kan ik over een week alsnog wel een gesprek aan gaan om te vragen hoe zoiets nu in zijn werk gaat. En met het idee om de pabo dan in deeltijd af te maken. Maja moet je ook weer kijken of dat haalbaar is want als ik nu al bekijk hoeveel tijd en energie in school stop. Ik weet niet of me het dan ook gaat lukken als ik duaal de opleiding afmaak EN daarnaast nog werk heb. Maja aan de andere kant. Vrouwen van 40 die een compleet gezin hebben volgen ook de duale vorm dus eigenlijk zou het wel moeten kunnen. Maar bedankt ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Materialisme. P.:NTIL | 500 | 19-05-2008 15:48 | |
Verhalen & Gedichten |
verboden me... just me | 41 | 05-02-2007 14:20 | |
Liefde & Relatie |
zijn jongens echt zo gevoelloos? maanmeisje123 | 75 | 05-02-2006 14:07 | |
Software & Hardware |
[Elektronica] Computergestuurde lichtkrant Verwijderd | 23 | 03-02-2004 12:03 | |
Software & Hardware |
Keur deze PC eens.... Athlon | 33 | 14-05-2001 21:37 |