Ik dacht altijd dat ik de perfecte jongen had. We hebben het ook altijd leuk samen. We kunnen samen lachen, huilen, hebben goede seks en kunnen overal over praten. We vertrouwen elkaar voor 200%. Ruim één jaar zijn we nu samen. Maar de laatste tijd heb ik het gevoel dat hij zich opoffert voor mij. Ik wil hem vaker zien ofzo. Niet iedere dag, maar ook niet één keer per week. Ik heb alleen het gevoel dat hij liever achter zijn computer zit! Dan kom ik zijn kamer binnen, duurt het eerst 10 minuten voordat hij zijn computer uitschakelt. En als het dan mooi weer is krijg ik hem niet mee naar buiten, want hij zit liever binnen. Allemaal van die meningsverschillen die behoorlijk wat ergernis veroorzaken. Ik voel me nu bijna schuldig als ik iets met hem wil afspreken. Soms zegt hij dat 'ie me 's avonds zal bellen of hij zin heeft om me de volgende dag te zien! Is dit nu gewoon zo'n periode van sleur waar ieder stel doorheen moet? Verder is hij meestal heel lief voor me. Ik hou echt heel erg veel van hem. Ik wil hem niet kwijt, maar ik weet ook niet wat ik hiermee aan moet.