Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-05-2002, 22:05
kipfilet
kipfilet is offline
Ik dacht altijd dat ik de perfecte jongen had. We hebben het ook altijd leuk samen. We kunnen samen lachen, huilen, hebben goede seks en kunnen overal over praten. We vertrouwen elkaar voor 200%. Ruim één jaar zijn we nu samen. Maar de laatste tijd heb ik het gevoel dat hij zich opoffert voor mij. Ik wil hem vaker zien ofzo. Niet iedere dag, maar ook niet één keer per week. Ik heb alleen het gevoel dat hij liever achter zijn computer zit! Dan kom ik zijn kamer binnen, duurt het eerst 10 minuten voordat hij zijn computer uitschakelt. En als het dan mooi weer is krijg ik hem niet mee naar buiten, want hij zit liever binnen. Allemaal van die meningsverschillen die behoorlijk wat ergernis veroorzaken. Ik voel me nu bijna schuldig als ik iets met hem wil afspreken. Soms zegt hij dat 'ie me 's avonds zal bellen of hij zin heeft om me de volgende dag te zien! Is dit nu gewoon zo'n periode van sleur waar ieder stel doorheen moet? Verder is hij meestal heel lief voor me. Ik hou echt heel erg veel van hem. Ik wil hem niet kwijt, maar ik weet ook niet wat ik hiermee aan moet.
Oud 12-05-2002, 15:32
mandydw
mandydw is offline
Lieve schat....het kan niet altijd rozegeur en maneschijn zijn!!!Juist als het ff slecht gaat en je komt er met zn 2tjes uit dan sta je een stuk dichter bij mekaar en leer je mekaar veel beter kennen, ook zn slechte kanten!!maar die moet je kunnen accepteren net zoals hij die van jou moet accepteren.door samen veel en goed te praten kun je er wel uitkomen en geloof me het brengt jullie alleen maar dichter bij mekaar!!!nou veel suc6 dermee!!!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten