Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-01-2005, 07:23
Yab-Yum
Avatar van Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Ik krijg maandag een beugel (slotjes + buitenboord ) en het schijnt dat dat nogal pijn kan doen..
Wat raden jullie me aan?
(welke pijnstillers helpen goed, wat vooral wel/niet doen e.d)
__________________
"Of course you can't understand anything i'm saying, but that's cool cause i'm still saying it."
Met citaat reageren
Oud 12-01-2005, 08:35
Verwijderd
ik heb het altijd maar braaf ondergaan, het trekt vooral, raar gevoel aan je tanden, kan inderdaad zeer doen, vooral bij het verwisselen van de elastiekjes bij een nieuwe controle. Je tanden zijn heel gevoelig. Maar ik heb nooit pijnstillers gebruikt dus ik zou het niet weten
Met citaat reageren
Oud 12-01-2005, 08:40
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
ik gebruikte best vaak ibuprofen of brufen (is allebei ongeveer hetzelfde). zonder recept geloof ik niet verkrijgbaar. smaakte wel ontzetten goor, maar t hielp wel.
__________________
Aut Caesar aut nullus
Met citaat reageren
Oud 12-01-2005, 08:46
Spacemonkey
Avatar van Spacemonkey
Spacemonkey is offline
Ik heb nooit pijnstillers geslikt vanwege mijn beugel(s).. ik heb er zo'n 6 jaar mee rondgelopen..

Maar ik denk niet dat het nodig is om pijnstillers te slikken als je nieuwe beugel ingezet wordt. Volgens mij deed het bij mij geen pijn...
(maar vertrouw maar niet te veel op mij )
Ik zou je niet te zenuwachtig maken en proberen, beetje, te relaxen.
__________________
Why can't they see. It's complete insanity to argue with the man who is the judge of right en wrong.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2005, 08:50
cyntha
Avatar van cyntha
cyntha is offline
Ik heb nooit pijnstillers geslikt toen ik nog een beugel had. Toen hij geplaatst is was de eerste weken wel mijn tandvlees helemaal kapot maar voor de rest heeft het nooit echt veel pijn gedaan.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2005, 08:54
Verwijderd
Ja, het zal aan het begin waarschijnlijk veel pijn doen.. dan zit ie nog heel erg strak en wordt er ineens zoveel kracht op je tanden gezet. Vooral als je dan wil eten, dat gaat bijna niet. Maar dat rare gevoel is na een weekje wel over.. dus nou ja, je kunt af en toe een paar pijnstillers nemen en makkelijk eetbare dingen in huis halen.. maar voor de rest is het gewoon lijdzaam alles ondergaan..
Met citaat reageren
Oud 12-01-2005, 08:57
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
en inderdaad zorgen dat je wat makkelijk eten hebt, geen harde dingen dus.
__________________
Aut Caesar aut nullus
Met citaat reageren
Oud 12-01-2005, 09:29
ExVaal
Avatar van ExVaal
ExVaal is offline
Gewoon paracetamol, niet zeuren. Wie mooi wilt zijn moet pijn lijden.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2005, 10:26
amateurfeminist
Avatar van amateurfeminist
amateurfeminist is offline
Haal wat danoontjes in huis en snijd de korstjes de eerste dagen van je boterhammen
Verder heb je kans dat je tandvlees idd geirriteerd raakt of open gaat, hiervoor kun je speciale was vragen bij de tandarts.. dat kun je op je beugel doen zodat er een zacht laagje over komt te liggen
Met citaat reageren
Oud 12-01-2005, 12:47
Yab-Yum
Avatar van Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Citaat:
Scootgirl schreef op 12-01-2005 @ 09:46 :
Ik heb nooit pijnstillers geslikt vanwege mijn beugel(s).. ik heb er zo'n 6 jaar mee rondgelopen..

Maar ik denk niet dat het nodig is om pijnstillers te slikken als je nieuwe beugel ingezet wordt. Volgens mij deed het bij mij geen pijn...
(maar vertrouw maar niet te veel op mij )
Ik zou je niet te zenuwachtig maken en proberen, beetje, te relaxen.
6? Kan dat dan?

Ik moet 2,5 jaar, dacht dat al lang was..
__________________
"Of course you can't understand anything i'm saying, but that's cool cause i'm still saying it."
Met citaat reageren
Oud 12-01-2005, 12:48
Yab-Yum
Avatar van Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Citaat:
Vaal schreef op 12-01-2005 @ 10:29 :
Gewoon paracetamol, niet zeuren. Wie mooi wilt zijn moet pijn lijden.
Lekker tegenstrijdig
Ik moet paracetamol nemen tegen de pijn
maar ik moet ook pijn lijden om mooi te zijn

__________________
"Of course you can't understand anything i'm saying, but that's cool cause i'm still saying it."
Met citaat reageren
Oud 12-01-2005, 13:34
ExVaal
Avatar van ExVaal
ExVaal is offline
Citaat:
Yab-Yum schreef op 12-01-2005 @ 13:48 :
Lekker tegenstrijdig
Ik moet paracetamol nemen tegen de pijn
maar ik moet ook pijn lijden om mooi te zijn

Ja, een huis-tuin-en-keuken pijnstiller. Je kan ook gewoon een flinke slok wodka nemen.

Ibuprofen zou ik alleen slikken bij serieuze pijn.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2005, 13:45
Verwijderd
Citaat:
Vaal schreef op 12-01-2005 @ 14:34 :
Ja, een huis-tuin-en-keuken pijnstiller. Je kan ook gewoon een flinke slok wodka nemen.

Ibuprofen zou ik alleen slikken bij serieuze pijn.
Idd, als je echt pijn hebt van die beugel, begin dan eens met een asprine/paracetamol. Heb je dan toch nog steeds te veel pijn, schakel dan eens iets hoger. Maar ga niet direct een ibuprofen 600 of 800 pakken, zo goed zijn die dingen niet. Wanneer een asprine/paracetamol niet werkt, misschien kan je dan eens aleve proberen, en als die ook niet werkt, overschakelen naar ibuprofen 200.. Maar ik denk niet dat dat nodig zal zijn.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2005, 15:09
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik heb nooit pijnstillers geslikt voor mijn beugel, maar had altijd wel heel veel last. Ik kon elke keer dat ik naar de ortho was geweest een week niet normaal eten en de eerste nachten nauwelijks slapen en zo. (Waarom dacht ik toentertijd eigenlijk niet gewoon aan pijnstillers?)

Maar ik zou zeker zorgen dat je de eerste week alleen maar zachte dingen hoeft te eten, macaroni en danoontjes en zo
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 12-01-2005, 15:22
Erbenda
Avatar van Erbenda
Erbenda is offline
Ik heb nooit pijnstillers geslikt toen ik een beugel had (ik had btw ook een slotjesbeugel + buitenboord + 6 elastiekjes). Het kan soms idd erg pijnlijk zijn (bij mij vooral 's nachts aangezien die buitenboord 's nachts in moest), maar daar moet je gewoon ff door heen. Geen harde dingen eten, maar gewoon dingen als pasta, pap, vla.
__________________
Kun je het lezen???
Met citaat reageren
Oud 12-01-2005, 15:23
Storm
Storm is offline
Citaat:
Erbenda schreef op 12-01-2005 @ 16:22 :
Ik heb nooit pijnstillers geslikt toen ik een beugel had. Het kan soms idd erg pijnlijk zijn (bij mij vooral 's nachts aangezien die buitenboord 's nachts in moest), maar daar moet je gewoon ff door heen. Geen harde dingen eten, maar gewoon dingen als pasta, pap, vla.
En als het echt niet gaat, waarom dan niet gewoon eerst paracetamol oid proberen? Begin met zo min mogelijk en probeer het ook zo min mogelijk te gebruiken.
__________________
Leonoor
Met citaat reageren
Oud 12-01-2005, 15:25
Storm
Storm is offline
Citaat:
Yab-Yum schreef op 12-01-2005 @ 13:47 :
6? Kan dat dan?
Waarom zou dat niet kunnen? Ik heb ook ruim 6 jaar met beugels rond gelopen.
__________________
Leonoor
Met citaat reageren
Oud 12-01-2005, 15:30
sum41
sum41 is offline
gewoon ff wa paracetamols innemen gewoon winkelmerk van iets werkt wel goed en dan vooral oplossen in water wel goor majah doet wel geen pijn en gewoon dingen eten diej je lekker vind helpt owk wel goed
Met citaat reageren
Oud 12-01-2005, 15:34
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Ach, alleen de eerste weken merk je het en het eerste jaar als je net bij de ortho bent geweest. Maar nu een paar dagen is het weer over en zoveel pijn doet het niet. Het is alleen een beetje lastig met eten dan, maar daar raak je wel aan gewend.

Ik ben er volgende week vanaf.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2005, 16:04
Erbenda
Avatar van Erbenda
Erbenda is offline
Citaat:
Storm schreef op 12-01-2005 @ 16:23 :
En als het echt niet gaat, waarom dan niet gewoon eerst paracetamol oid proberen? Begin met zo min mogelijk en probeer het ook zo min mogelijk te gebruiken.
Hmtja dat ligt natuurlijk aan jezelf. Ik slik niet zo gauw paracetamol, dus toen ook niet. En natuurlijk ligt voor de een de grens wat lager, van wanneer het echt niet meer gaat.
__________________
Kun je het lezen???
Met citaat reageren
Oud 12-01-2005, 16:07
ikkeleerlinge
ikkeleerlinge is offline
Citaat:
Yab-Yum schreef op 12-01-2005 @ 08:23 :
Ik krijg maandag een beugel (slotjes + buitenboord ) en het schijnt dat dat nogal pijn kan doen..
Wat raden jullie me aan?
(welke pijnstillers helpen goed, wat vooral wel/niet doen e.d)
Ik heb ook een beugel gehad. De pijn is gewoon irritant, verder is het niet echt martelend ofzo dus een pijnstiller nemen is onzin en onnodig. Het kauwen gaat inderdaad wel heel veel pijn doen maar dan moet je maar voor een paar dagen zachte dingen eten.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2005, 16:10
Vaj
Vaj is offline
Bij mij deed het geen pijn, meer een zeurend gevoel wat constant aanwezig is en daar wen je snel aan. Toen ik net een beugel had voelde ik er weinig van, pas later werd het vervelend.
Dan had ik er de eerste 3 a 4 dagen nadat ik bij de orthodintist geweest was last, de rest van de tijd niet. Ik vond pijnstillers niet nodig en verder zou ik niet weten wat je aan de 'pijn' kunt doen. Gelukkig ben er ik al 4 jaar vanaf nu
Met citaat reageren
Oud 12-01-2005, 16:15
LitaGirl
Avatar van LitaGirl
LitaGirl is offline
Ik had meestal maar een dag of zo last van mijn mond, als ie erin werd gezet of een nieuw draadje der doorheen..maar ja iedereen is ntuurlijk anders...dus ik zou zeggen kijk het eerst aan en begin pas met pijnstillers als je der acht onwijs veel last van hebt..
Met citaat reageren
Oud 12-01-2005, 16:17
Midget
Avatar van Midget
Midget is offline
lekker asperientje nemen en van een bordje pap genieten
Met citaat reageren
Oud 12-01-2005, 16:18
Cait
Cait is offline
Hmm..zit al 3,5 jaar aan de beugel (moet ook nog even, hoewel ze zeiden dat ik na twee jaar klaar zou moeten zijn..*zucht*) en ik moet zeggen dat de pijn wel meevalt. Ik heb wel ibuprofen en gewoon paracetamol geslikt toen even, maar veel hielp dat niet. Je moet gewoon even doorbijten (Figuurlijk! Letterlijk wordt het alleen maar erger van ) en na een week of twee voel je het allemaal niet echt meer. Zoals de rest al zei, gewoon zachte en vloeibare voer in huis halen, en letten op de korstjes en dergelijke. Verder heb je na die twee weken niet echt pijn meer, tenzij ze grove aanpassingen of aparte elastiekjes gaan voorschrijven, maar die pijn is maar een dag of twee en veel minder erg.
Ik denk niet dat een pijnstiller nodig zou zijn en ook niet dat het dan veel zal uitmaken, het is gewoon een kwestie van tijd...Oh, en die was is verder echt erg handig in het begin! Succes!
Met citaat reageren
Oud 12-01-2005, 16:22
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Cait schreef op 12-01-2005 @ 17:18 :

Ik denk niet dat een pijnstiller nodig zou zijn en ook niet dat het dan veel zal uitmaken, het is gewoon een kwestie van tijd...Oh, en die was is verder echt erg handig in het begin! Succes!
Die was is inderdaad heel handig, niet alleen in het begin, hoor.. Soms zit er een scherp randje aan je beugel of zo, gaat heel je mond eraan en dan is het echt prettig En als je het per ongeluk doorslikt, maakt niet uit, het is best lekker
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 12-01-2005, 16:27
FrantiC
Avatar van FrantiC
FrantiC is offline
heey!
ik zou idd die was gebruiken voo je slotjes, en pijnstillers heb ik nooit gebruikt.. zoveel pijn deed het echt niet hoor..
__________________
FrantiCticktickticktickticktock...
Met citaat reageren
Oud 12-01-2005, 19:00
Yab-Yum
Avatar van Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Citaat:
Storm schreef op 12-01-2005 @ 16:25 :
Waarom zou dat niet kunnen? Ik heb ook ruim 6 jaar met beugels rond gelopen.
Nou ja ik dacht dat 3 ofzo wel het maximum was.
Waarom zo lang dan?
__________________
"Of course you can't understand anything i'm saying, but that's cool cause i'm still saying it."
Met citaat reageren
Oud 12-01-2005, 19:03
Silverchoice
Avatar van Silverchoice
Silverchoice is offline
Kan met name in het begin met eten wel wat pijnlijk zijn, maar pijnstillers no way
__________________
Volgens mij snap je het niet helemaal.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2005, 19:07
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
nooit pijnstillers gebruikt toen ik ze had...
en nu heb ik ze weer en doe ik het nog niet
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2005, 19:11
Silverchoice
Avatar van Silverchoice
Silverchoice is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 12-01-2005 @ 20:07 :
nooit pijnstillers gebruikt toen ik ze had...
en nu heb ik ze weer en doe ik het nog niet
Dat lijkt me ook niet alles; 1x had ik ervoor over, maar ik zou er niet aan moeten denken om weer opnieuw te beginnen
__________________
Volgens mij snap je het niet helemaal.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2005, 19:27
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Silverchoice schreef op 12-01-2005 @ 20:11 :
Dat lijkt me ook niet alles; 1x had ik ervoor over, maar ik zou er niet aan moeten denken om weer opnieuw te beginnen
nee...ik heb thuis ook onwijs lopen schelden op de ortho
twas nog zijn fout ook...maar heb het er wel voor over
want zo is het ook geen gezicht (volgens de assistente die dat ff recht voor zn raar zei)
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2005, 19:39
Silverchoice
Avatar van Silverchoice
Silverchoice is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 12-01-2005 @ 20:27 :
nee...ik heb thuis ook onwijs lopen schelden op de ortho
twas nog zijn fout ook...maar heb het er wel voor over
want zo is het ook geen gezicht (volgens de assistente die dat ff recht voor zn raar zei)
Leuk zo'n assistente, maar kan me wel voorstellen dat je het nu ook goed wil hebben dan; anders was de eerste keer ook voor nix *hoopt voor je dat t niet te lang duurt*
__________________
Volgens mij snap je het niet helemaal.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2005, 19:46
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Silverchoice schreef op 12-01-2005 @ 20:39 :
Leuk zo'n assistente, maar kan me wel voorstellen dat je het nu ook goed wil hebben dan; anders was de eerste keer ook voor nix *hoopt voor je dat t niet te lang duurt*
we hopen het zelfde maar mn ortho kennende..een paar maanden heb hem nu al 4 dat vind ik een paar maanden
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2005, 13:36
Storm
Storm is offline
Citaat:
Yab-Yum schreef op 12-01-2005 @ 20:00 :
Waarom zo lang dan?
Omdat m'n tanden en kiezen toen pas goed stonden?
__________________
Leonoor
Met citaat reageren
Oud 13-01-2005, 16:20
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
gewoon een asprine/ibribrufen of wat dan ook pakken. En ff doorbijten (of de eerste 3 dagen, gewoon niet bijten (a))
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Met citaat reageren
Oud 13-01-2005, 18:47
Aardappeltje
Avatar van Aardappeltje
Aardappeltje is offline
Het doet niet zo heel veel pijn, alleen bij het eten. Daarom at ik altijd danoontjes enzo en brood zonder korstjes. Maar dat was ook meestal alleen de eerste dag nadat ze weer nieuwe elastiekjes erin hadden gedaan. En pijnstillers heb ik nooit gebruikt, want als je gewoon niets deed, deed het ook geen pijn.

Maar veel succes ermee!
__________________
Zin in leren?? Ga even liggen, dan is het zo weer over...
Met citaat reageren
Oud 13-01-2005, 19:11
Konijn
Avatar van Konijn
Konijn is offline
Het is heel verschillend per persoon, ik had altijd veel pijn als ik weer kwam van de ortho (of mijn ortho was gewoon hardhandig).
Maar ik heb in mijn mond gewoon snel pijn, verder is mn pijngrens best hoog.
Ik heb de eerste nacht niet geslapen, door de buitenboord. Ik weet niet wat voor buitenboord je krijgt, maar ik had zo'n 'petje' op mn hoofd, en dat trekt dus altijd in je kiezen als je daarop ligt. Duurt gewoon een paar nachten voor je er aan gewend bent.
Verder, een paar dagen paracetamol, ibuprofen, saridon of wat dan ook is echt niet zo slecht, daarna ben je er wel aan gewend.
Succes ermee!
__________________
Keep on rockin'
Met citaat reageren
Oud 13-01-2005, 19:44
Verwijderd
Nooit wat genomen eigenlijk.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2005, 20:52
Iveauh
Avatar van Iveauh
Iveauh is offline
pijnstillers lijken mij bullshit
zie het eerst maar aan, anders kun je ook van dat wax op de pijnlijke plekken van je beugel doen
Met citaat reageren
Oud 13-01-2005, 22:25
Yab-Yum
Avatar van Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Ik heb nu van die elastiekjes tussen mijn kiezen gepropt zodat maandag de beugel erin kan.
Is de "pijn" daarvan vergelijkbaar met de pijn tijdens/na het aandraaien?
__________________
"Of course you can't understand anything i'm saying, but that's cool cause i'm still saying it."
Met citaat reageren
Oud 14-01-2005, 14:10
Storm
Storm is offline
Citaat:
Reel-bigfish schreef op 13-01-2005 @ 21:52 :
zie het eerst maar aan, anders kun je ook van dat wax op de pijnlijke plekken van je beugel doen
Dat heeft meer te maken met het kapot maken van de binnenkant van je mond, niet met de pijn die je kunt krijgen doordat je tanden goed 'getrokken'/'geduwd' worden, daar helpt was niet tegen.

Ik vond het meestal meer een soort van jeuken dan echt pijn doen.

Het erin zetten zelf doet over het algemeen geen pijn, het is het aandraaien waar je last van kunt hebben en dat is dan idd wel vergelijkbaar met de pijn tijdens/na het latere aandraaien, ze doen immers steeds een stukje. Vooral in het begin irriteren de slotjes vaak, vraag daarom idd om was die je op de slotjes kunt doen waar je last van hebt (die de binnenkant van je mond stuk maken bv, zie het als 'eelt kweken' ).
__________________
Leonoor
Met citaat reageren
Oud 14-01-2005, 15:28
just.a.girl
just.a.girl is offline
ik heb daar nooit pijnstillers voor geslikt(en ook niet nodig gehad)
Met citaat reageren
Oud 14-01-2005, 15:46
LoesPoes
Avatar van LoesPoes
LoesPoes is offline
Ik had dr echt helemaal geen last van, maar anders gewoon asprines of brufen..
Met citaat reageren
Oud 17-01-2005, 14:56
Yab-Yum
Avatar van Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Hallloo!
Ik heb de beugel en ik heb nergens last van hoor!
Volgende week komt de buitenboord
__________________
"Of course you can't understand anything i'm saying, but that's cool cause i'm still saying it."
Met citaat reageren
Oud 17-01-2005, 15:07
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
ik moet morgen om ze weer eens strakker te laten zetten
maar het doet nu al pijn...
toevallig iemand een idee hoe dit kan?
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2005, 18:37
Aardappeltje
Avatar van Aardappeltje
Aardappeltje is offline
Misschien zit hij te strak??

Maar ik voel nog steeds afdrukken aan de binnenkant van mijn wangen van mijn blokbeugel en dat is alweer vier jaar geleden. Maar dat ijzer heeft hele afdrukkeng emaakt, en die zitten er nog steeds...
__________________
Zin in leren?? Ga even liggen, dan is het zo weer over...
Met citaat reageren
Oud 17-01-2005, 20:31
Cait
Cait is offline
Citaat:
Yab-Yum schreef op 13-01-2005 @ 23:25 :
Ik heb nu van die elastiekjes tussen mijn kiezen gepropt zodat maandag de beugel erin kan.
Is de "pijn" daarvan vergelijkbaar met de pijn tijdens/na het aandraaien?
Probeer eens je tanden flink op elkaar te zetten. De pijn die je dan voelt is vergelijkbaar met de pijn die je voelt met een nieuwe beugel als je datzelfde probeert te doen. Als je een drang voelt om al je tanden terug te duwen, is dat ook vergelijkbaar. Valt wel mee, toch? Gewoon aandraaien van de beugel doet veel minder pijn, normaal gesproken. Voel je overigens pas echt na een paar uur.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2005, 21:12
Yab-Yum
Avatar van Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Citaat:
Storm schreef op 14-01-2005 @ 15:10 :
Dat heeft meer te maken met het kapot maken van de binnenkant van je mond, niet met de pijn die je kunt krijgen doordat je tanden goed 'getrokken'/'geduwd' worden, daar helpt was niet tegen.

Ik vond het meestal meer een soort van jeuken dan echt pijn doen.

Het erin zetten zelf doet over het algemeen geen pijn, het is het aandraaien waar je last van kunt hebben en dat is dan idd wel vergelijkbaar met de pijn tijdens/na het latere aandraaien, ze doen immers steeds een stukje. Vooral in het begin irriteren de slotjes vaak, vraag daarom idd om was die je op de slotjes kunt doen waar je last van hebt (die de binnenkant van je mond stuk maken bv, zie het als 'eelt kweken' ).
Ja bij mij jeukt t ook.
__________________
"Of course you can't understand anything i'm saying, but that's cool cause i'm still saying it."
Met citaat reageren
Oud 26-01-2005, 11:54
Energie
Avatar van Energie
Energie is offline
ach na een week is de pijn wel weg. ff maandje wennen en uiteindelijk merk je geeneens meer dat je em heb , andere mensen natuurlijk wel mja niet druk maken. suc6, mijne is er vanochtend half 11 eruit gehaalt
__________________
i'll be your groupie baby, Cuz you are my superstar, Im your number one fan, give me your autograph, Sign it right here on my (L)
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Psychisch omgaan met pijn
Jane says
21 22-01-2006 14:58
Verhalen & Gedichten Tussen Licht en Donker
Reynaert
40 07-01-2004 21:12
De Kantine 16 met beugel?
BaLLooN
54 14-09-2003 16:16
Psychologie Het niet vol kunnen houden 1 dag niet te huilen..
Nothing
38 23-08-2003 17:12
Lichaam & Gezondheid kaakoperatie
~Love Angel~
13 28-06-2003 22:40
Liefde & Relatie Liefdesverdriet verwerken
AnoniemIemand
20 27-10-2002 10:39


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:48.