Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-07-2004, 16:16
rodina
rodina is offline
Aanleiding tot sex? Wanneer jij je vriend/in in een mooi pak, iets ziet lopen ben je dan eerder geneigd er boven op te springen dan wanneer hij/zij in zn ouwe kloffie rond loopt?
Geil je op bepaalde dingen? Schoenen, sokken?

Hoe belangrijk is lingerie voor je? Voel je je fijner/vrouwelijker/sexier als je iets aparts aan hebt? Kousen, jarretels, panty's, corsetjes, torselletjes? Of combineer je rustig je groene hema onderbroekje met een roze bh?

Wat zie je graag bij de ander, sexy, geil oid? Wat totaal niet?
Oud 14-07-2004, 16:30
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Aanleiding tot sex? Wanneer jij je vriend/in in een mooi pak, iets ziet lopen ben je dan eerder geneigd er boven op te springen dan wanneer hij/zij in zn ouwe kloffie rond loopt?
Hm. Ja.. als-ie iets leuks aan heeft, ben ik eerder geneigd bovenop 'm te springen. Maar als ik bovenop 'm wil springen, doe ik dat sowieso wel, wat-ie ook aan heeft. Er zijn geen specifieke kledingsstukken of dingen waar ik op geil, geloof ik. (mja.. mannen met mooie handen/armen die horloges dragen )

Citaat:
-Hoe belangrijk is lingerie voor je?
-Voel je je fijner/vrouwelijker/sexier als je iets aparts aan hebt?
-Kousen, jarretels, panty's, corsetjes, torselletjes?
-Of combineer je rustig je groene hema onderbroekje met een roze bh?
-Mja.. liefst wel.
-Ja.
-Soms. (Erg mooi, maar ik neem vaak de moeite niet om het te kopen/aan te doen. Vind het wel leuk om aan te hebben! )
-Dat zal je mij niet zien doen.

Citaat:
Verzorgd. Verder moet-ie het zelf weten. (en ja goh, tuurlijk is het leuker als-ie iets aan heeft wat leuk staat)
Oud 14-07-2004, 16:32
Verwijderd
Ik geil, net zoals alle mannen, op geen kleding, dan wel niet-verhullende kleding.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2004, 16:34
Verwijderd
Nou, het is niet zo dat ik heel erg speciaal let op wat ik aan heb, of wat iemand anders aan heeft. Mannen in uniform zijn naar mijn mening wel jammie (denk aan militairen/mariniers) maar mannen in pak ook.. Toch vind ik gewoon mijn lief in zijn rommelige kloffie ook zeer aantrekkelijk om te zien. Wat mn eigen lingerie betreft. Ik combineer altijd vanalles, maakt me echt niks uit. Maar als ik naar mn lief toe ga, pak ik toch altijd wel die ene bh die net even iets mooier zit dan de anderen..
Met citaat reageren
Oud 14-07-2004, 16:49
Verwijderd
Wat hij aanheeft maakt me niet zo heel veel uit, eigenlijk. Natuurlijk staat het ene mooier dan het andere, maar dat beïnvloedt mijn zin in hem niet.

Wat ikzelf draag wel . Als ik kleren draag waarvan ik vindt dat ze me mooi staan, voel ik me sexier en heb ik dus ook meer zin in seks. En mooie lingerie helpt dan ook wel, ja . Al vind ik dat een groene onderbroek met een roze bh ook best mooi kan zijn
Met citaat reageren
Oud 14-07-2004, 17:05
Hagel
Hagel is offline
Hmm als hij in zijn leren broek en mouwloos shirtje, met zijn haar los op een concert mee staat te bangen wordt ik wel wat week in de beentjes
Hij heeft meestal dezelfde soort kleding aan (spijkerbroek, kisten, bandshirt)maar die leren broek is wel erg hot.

Zelf vind ik het wel fijn als ik mooie lingerie aan heb maar dat komt denk ik meer omdat ik weet dat hij het nog mooier vind. Ik ben niet zo zeker van mezelf dus heel sexy zul je me er nooit bij zien lopen.

Ik knap er enorm op af als jongens wijde broeken dragen en dan van die skateschoenen eronder, net clowntjes.

Laatst gewijzigd op 14-07-2004 om 17:09.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2004, 17:50
leucomelas
leucomelas is offline
een pak bij een man, of een rok/kilt/omgewikkelde lap stof whatever.. en daarbij nog, zwarte oogjes, *dus kohlpotlood* en string lijkt me toch ok wel iets... verder mannen die een beetje vuil zijn... onder het stof, moe van het werk, beetje bezweet.. ja humz...
en voor mezelf... kvoel me veel sexier in een mooi lingeriesetje dan in me boxershorts...maja, lijkt me logisch..
Oud 14-07-2004, 17:57
Nona
Nona is offline
Ik vind het bij mannen mooi als ze goed-zittende kleding aan hebben. Dan kun je de lichaamsvormen mooi zien zonder dat er te weinig verborgen wordt om nog een beetje te kunnen fantaseren. Bij mijn vriend maakt het me niet zo veel uit wat hij aan heeft, meestal draagt hij bandshirts en dat is wat hij leuk vindt, wie hij is en op wie ik verliefd ben geworden. Voor mij hoeft hij niets speciaals aan. En zijn ondergoed kan me al helemaal weinig schelen, dat gaat toch uit. Nou goed, enge onderbroeken staan me niet aan, maar die draagt hij toch niet.

Zelf voel ik me niet mooier of minder mooi met aparte lingerie. Ik koop wel vaak aparte (kitsche) dingen, maar dat is meer omdat ik er helemaal bij in een scheur lig, niet omdat ik het echt mooi vind. Ik vind gewoon een zwarte string en een zwarte bh toch het mooist. Het moet goed zitten, maar speciaal hoeft het niet te zijn.
Oud 14-07-2004, 18:09
Verwijderd
Het maakt me niet zoveel uit wat hij aan heeft..
Verder vind ik het zelf wel heeeel erg leuk om mooie lingerie te hebben, maar het is allemaal zo duur. En ja, dan voel ik me ook aantrekkelijker, net als wanneer ik bijv. een nieuwe heel erg lekker ruikende bodylotion heb gekocht en weet dat ik daardoor heel zacht aanvoel.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2004, 18:43
Vra
Vra is offline
Bij mijn vriend maakt het me niet echt uit wat hij aan heeft eigenlijk. Natuurlijk is een shirt wat heel mooi zit erg fijn om naar te kijken.. maar ik heb eigenlijk altijd wel zin in hem.
En ja mooie lingerie is geweldig om aan te hebben!
Probeer altijd wel wat moois te kopen.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2004, 21:03
filia dei
filia dei is offline
bij jongens kick ik echt op mouwloze shirts (géén hemdjes!!! maar echte t-shirts maar dan zonder mouwen) en gewoon een beetje weide skaterbroek.

En voor me zelf? ik pak altijd gewoon wat 'r het dichtste bij licht. Alhoewel ik echt afschuwelijk bh's met oma bloemetjes ofzo gewoon niet in me kast heb liggen (en dus ook niet perongeluk kan pakken) Meestal heb ik gewoon een crossover bh (van v&d????) en dan zo'n topje erover heen aan. Vind ik wel lekker zitten gewoon. En ik heb zelden een string aan, alleen bij optredens.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2004, 21:16
jpe2004
jpe2004 is offline
Mijn meisie hoeft echt niet in een oma onderbroek aan te komen of zo hoor.
mooie strings en kouzen
lingerie kan een vrouw gewoon echt onweerstaanbaar maken. zie liever een meisie in een lkkr setje als naakt hoor!
Oud 14-07-2004, 21:23
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 14-07-2004 @ 19:09 :

Verder vind ik het zelf wel heeeel erg leuk om mooie lingerie te hebben, maar het is allemaal zo duur.
Uhuh.
Oud 14-07-2004, 21:34
Obi Wan
Obi Wan is offline
Strak, niet TE strak.. maar strak
Met citaat reageren
Oud 14-07-2004, 22:17
Pleister
Pleister is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 14-07-2004 @ 17:32 :
Ik geil, net zoals alle mannen, op geen kleding, dan wel niet-verhullende kleding.
uuuh, wat valt daar nog aan toe te voegen?
Met citaat reageren
Oud 14-07-2004, 22:18
Verwijderd
Citaat:
rodina schreef op 14-07-2004 @ 17:16 :
nou ja ik heb dus echt iets met een net pak, als ik vriend zou hebben die daarin rondloopt in de stad dan sleur ik hem in de eerste de beste kleedhok,fotohok,steeg,wahtever.

Citaat:
Hoe belangrijk is lingerie voor je? Voel je je fijner/vrouwelijker/sexier als je iets aparts aan hebt? Kousen, jarretels, panty's, corsetjes, torselletjes? Of combineer je rustig je groene hema onderbroekje met een roze bh?]
t is fijner ja als je wat aparts aan hebt maar als ik geen setje heb doe ik net zo vlot verschillende bh en string aan.

Citaat:
een pak dus, of alleen een spijkerbroek dat heeft ook wel iets als ie een mooi bovenlichaam heeft
Met citaat reageren
Oud 15-07-2004, 10:19
Mariekje*
Mariekje* is offline
'Mm het maakt mij eigelijk weinig uit waar m'n vriend in loopt, en ondergoed wat kruimel al zei boeit me al helemaal verschrikkelijk weinig, gaat toch uit idd.. Alleen een spijkerbroek met een beetje mooi bovenlichaam is ook niet mis ben ik van mening.. Mijn exvriend had vaak onder zijn trui nog een t-shirtje aan, niet te strak maar ook niet zo'n sloeber ding, kwamen z'n gespierde armen altijd mooi in uit... dat beeld was toch altijd wel..jammie
Oud 15-07-2004, 10:29
FayLa32
FayLa32 is offline
Hmm..mijn ex zag er 10x beter uit in zijn zwarte baggybroek met bandshirt dan in dat witte shirt en die vage joggingbroek, maar ik was dan ook niet verliefd dus daar kan het ook aan liggen

Ik voel me vrouwelijker in mooi ondergoed, maar inderdaad, het is zo duur (overbodige dingen doe ik trouwens niet aan zoals jarretelletjes enzo, zou me waarschijnlijk toch voor geen meter staan)
Maar niemand ziet mijn ondergoed dus bijpassend is het zelden. Als ik een vriend krijg ga ik wel meer op letten denk ik.

Wat ik bij een ander graag zie..als het het andere geslacht betreft dan geen slip , boxer graag, strak/niet strak whatever, maar géén slip, en al helemááál geen string
Qua kleding..tja een pak doet het altijd wel goed inderdaad

Laatst gewijzigd op 15-07-2004 om 10:31.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2004, 11:18
telluriet
telluriet is offline
Citaat:
Hagel schreef op 14-07-2004 @ 18:05 :
Hmm als hij in zijn leren broek en mouwloos shirtje, met zijn haar los op een concert mee staat te bangen wordt ik wel wat week in de beentjes
Hij heeft meestal dezelfde soort kleding aan (spijkerbroek, kisten, bandshirt)maar die leren broek is wel erg hot.
Sander?
Oud 15-07-2004, 11:27
Charlottetje
Charlottetje is offline
Jasje-dasje, of gewoon overhemd en/of polo, maar vooral pak/kostuum vind ik geweldig, zolang het maar goed zit.
(nee mannen, dus geen H&M of C&A jasjes of pakken)
natuurlijk goeie schoenen, geen witte en/of sportsokken en qua ondergoed, gewoon een boxershort, misschien nog wel het liefst zo'n wijde katoenen, al hangt dat toch misschien gewoon van de persoon af.
Bij de jongen die ik helemaal geweldig vind hoef ik me daar in elk geval geen zorgen over te maken, hij heeft een geweldige kledingsmaak, ik vraag me zelfs af of hij wel een spijkerbroek heeft. Mijn kleding is vergeleken met het zijne wel overdreven casual, maar goed.

En ikzelf? Normaal geef ik niet zoveel om mijn ondergoed (het uiterlijk ervan) zolang het maar goed zit en mijn nachtkleding is ook altijd behoorlijk slobber en simpel.
Ik ben bang dat ik daar toch wat aan zal moeten gaan doen....(en dat in tijden van geldgebrek)
Oud 15-07-2004, 11:53
Hagel
Hagel is offline
Citaat:
telluriet schreef op 15-07-2004 @ 12:18 :
Sander?
Oud 15-07-2004, 12:08
rodina
rodina is offline
Ik zelf prefereer een jongen in pak, of iets anders zolang 't maar bij'm past. Geen sokken met gaten, geen boxers met plaatjes. Verzorgd.

Lingerie. Oe ik vind 't zoo geweldig. Geef er echt bakken met geld aan uit Doe altijd meer moeite als ik naar mn vriendje ga of hij naar mij komt. Zorg ervoor dat het altijd setjes zijn. Hold-up kousen , jarretels , torselletjes .
Maar het moet niet ordinair worden, wel stijlvol en sexy blijven.
Oud 15-07-2004, 12:49
tuttebel
tuttebel is offline
ik draag t liefst geen kant oid. meestal zwart, simpel maar toch met een 'apart' detail ofzo. (een rood gekartelt randje, rode bandjes en een rood strikje = bijv bij een bh van me).
en voor de rest een zwart slipje, string of boxertje erbij.
as ik niet naar mn vriend ga, maakt t me niet zoveel uit. en als ik wel naar m toe ga, doe ik in elk geval iets aan wat bij elkaar past..t hoeft niet duizend seksie te zijn vind ik zelf, t gaat toch uit.
voor speciale gelegenheden wil ik wel es iets leuks kopen, zo'n kanten boxertje lijkt me wel leuk.

jongens mogen geen versleten ondergoed aan. de rest boeit me niet zo, waar hij zich lekker in voelt.

en de kleding maakt niet zoveel uit. zo lang het nog redelijk verzorgd uitziet. al is ie wel erg sexy als ie nat en bruin uit het water komt, maarja.
Oud 15-07-2004, 12:51
VanDalen
...
Ik ga maar weer eens wat vaker pakken of combinaties
dragen geloof ik....
Inderdaad kan ik mezelf ook wel beter voelen als ik er goed uit zie
dus dat helpt ook wel mee...

Zelf heb ik wel een zwak voor mooie lingeriesetjes.. vooral als je dat toch een beetje kan zien onder haar kleren..
Met citaat reageren
Oud 15-07-2004, 15:10
LiNiaaL
LiNiaaL is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 14-07-2004 @ 17:32 :
spreek voor jezelf!

Citaat:
rodina schreef op 14-07-2004 @ 17:16 :
kheb op dit moment geen vriendin, maar ik denk er toch iets over te kunnen zeggen :
stijl is 'the key'
iig, als een meisje er verzorgd uitziet, van wat voor merk dr kleding is maakt me echt geen flikker uit maar als het maar bij elkaar past , beetje eigen stijl ook, dat vind ik sexy
mja beetje sporty, of een beetje oversized kan ook heel cool zijn
voor mij is het eigenlijk "it's not what you wear... it's how you wear it."

klein beetje Offtopic:
haardracht kan ook veel verschil maken

zelf voel ik me gewoon relaxed in bijvoorbeeld mn extince shirt en mn allergrootste broek. of meisjes dat dan ook diggen of niet boeit me niet zo veel maarja, oversized is voor mij wel het beste aangezien ik niet het meest goddelijke lichaam heb.
draag gewoon altijd boxershorts, af en toe wel 1 gat in de linker zijkant door de riem die ik draag, ik heb de sluiting altijd aan de zijkant en schuurt dan zo'n beetje tegen die stof aan.
Oud 15-07-2004, 22:43
Verwijderd
Lingerie!
Ja!
Ik hou van lingerie! Hoe aparter hoe beter, doorzichtig, satijn, strikjes, lintjes, rood, zwart, roze, wit, alles!
Ik voel me echt geweldig in luxe/sexy lingerie. Niet per se omdat iemand anders het moet zien, maar het voelt gewoon speciaal en sexy, eigenlijk.
Korsetten vind ik prachtig(en dan wel echt alleen onder kleding, niet als 'truitje' ofzo) maar heb er zelf geen.
Het enige nadeel is dat in mijn bh maat maar weinig te vinden is wat echt mooi of sexy is, dus veel setjes heb ik eigenlijk niet, maar ik let wel altijd op kleur. Dus sexy lingerie is mijn geval meestal alleen een string.

Vriendje.. tja.. vindt lingerie ook leuk
Maarreh.. ja liefst iets strakkere boxershorts en shorts met een tekst erop als: oh oh! I'm so sexy!!! zijn echt fout
Maar voor de rest. Ach ja.. alles kan uit
Met citaat reageren
Oud 16-07-2004, 18:34
Verwijderd
Priesterpakken

Hm, de kleding moet hem gewoon goed staan. Verder vind ik geloof ik vooral het gebrek aan kleding interessant.
Tot mijn schande moet ik bekennen dat ik de iets strakkere T-shirtjes/hemdjes toch wel mooi vind, als hij tenminste een mooi figuur heeft. Verder is een ontbloot bovenlijf ook altijd leuk En skatebroeken. Die hebben gewoon iets.

Mooie lingerie vind ik alleen leuk als het ook snel weer uitgaat. Ik houd er (zoals vrijwel iedereen) van om er goed gekleed en aantrekkelijk bij te lopen, maar het moet ook gemakkelijk zitten.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2004, 20:15
Verwijderd
lingerie is leuk, maar meestal houd ik mezelf in. anders zou ik veel teveel kopen. daarbij houd mijn vriend eer van niet al te friemelige dingen en kant (ikzelf soms wel), maar mooi zwart, beetje simpel, maar wel sexy.
ik ben vooral dol op nacht hempjes/jurkjes.

mijn vriend in pak = erg fijn aangezicht, vooral als het veel donker is.
of: jeans met iets wat strak (maar dan ook echt lichtelijk iets strak) shirtje.
woohoo
Met citaat reageren
Oud 17-07-2004, 10:10
*Cayenne*
*Cayenne* is offline
Nee, bij mijn vriend kick ik niet speciaal op bepaalde kledingstukken. Ik vind zijn gehele stijl erg leuk, dus...
Zelf voel ik me wel extra goed als ik mooie lingerie draag, of kleren waarvan ik weet dat we ze allebei sexy vinden.
Ik zal nooit in een 'gewone' onderbroek naast hem op de bank zitten, of ik moet al zwaar de griep hebben.
Oud 17-07-2004, 13:32
Verwijderd
Citaat:
Sarah schreef op 14-07-2004 @ 17:49 :
Wat hij aanheeft maakt me niet zo heel veel uit, eigenlijk. Natuurlijk staat het ene mooier dan het andere, maar dat beïnvloedt mijn zin in hem niet.

Wat ikzelf draag wel . Als ik kleren draag waarvan ik vindt dat ze me mooi staan, voel ik me sexier en heb ik dus ook meer zin in seks. En mooie lingerie helpt dan ook wel, ja . Al vind ik dat een groene onderbroek met een roze bh ook best mooi kan zijn
Dat heb ik dus precies hetzelfde. Wanneer ik mezelf mooi voel in mijn kleding / lingerie / ondergoed, heb ik meer zin. En hij vaak ook, omdat hij het mooi vindt Maar omgekeerd heb ik dat niet. Ja, zijn pakken staan mooi, maar meer zin heb ik dan niet. Zelfde dus
Met citaat reageren
Oud 17-07-2004, 14:07
wartzwit
wartzwit is offline
Voor haar:
niet te veel poespas (ha. snap je hem? hij is vergezocht) geen rare BH's waarbij je de halve tieten inc. tepels kan zien. Die heb ik liever verborgen voor spanning op te bouwen (er niet direct aan kunnen zitten, er onder met je handen).
Jarretels zijn wel tof, en doorzichtige kleding waardoor je het een beetje zien kan.
Zo'n string met rits lijkt me wel interesant, hij ziet er niet uit, maar functioneel gezien..
Gewoon simpel of bloot.

Voor mij:
Mijn vriendin ziet me verdacht graag in pak.
Oud 17-07-2004, 15:58
elledc
elledc is offline
Het valt mij op dat, als ik een strak topje draag of een rok/kleedje dat mijn vriend sneller de neiging heeft aan mij te komen dan als ik bijvoorbeeld een gewone broek of trui draag.
Of course
Met citaat reageren
Oud 17-07-2004, 17:56
*Cayenne*
*Cayenne* is offline
Citaat:
wartzwit schreef op 17-07-2004 @ 15:07 :
Voor haar:
niet te veel poespas (ha. snap je hem? hij is vergezocht) geen rare BH's waarbij je de halve tieten inc. tepels kan zien. Die heb ik liever verborgen voor spanning op te bouwen
Right, want je wist natuurlijk nog niet hoe de borsten van je vriendin eruit zien..
Oud 18-07-2004, 00:39
Verwijderd
en het wachten is op een post van lievelotje
Met citaat reageren
Oud 18-07-2004, 16:33
Luna
Luna is offline
man in pak, kan heel sexy zijn
warrig haar en een 5dagen baardje. omg
(of geruite wijde boxers onder een baggy broek )

Regels voor berichten