Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-05-2004, 12:43
LA BLADIRA
LA BLADIRA is offline
heey allemaal, ik wou eens weten of ik nu eigenlijk zo raar ben als ik denk dat ik ben. In mn vroegere relatie ben ik met mn vriend naar bed geweest dus ben ik eigenlijk geen maagd meer... Maar ik heb nooit het nodige mond- en handwerk bij hem gedaan , hij wel bij mij. (ja nu hebben jullie allemaal medelijden met die jongen zeker ) Ik was er gewoon nog niet aan toe, dat naar bed gaan eigenlijk ook niet, en was niet echt gepland... het is ook maar ene keer gebeurd, en kwou eigenlijk niet echt maja daar gaat het nu niet over. Het is nu al een tijdje uit met die jongen en kheb een andere vriend. Hij weet dat ik geen maagd meer ben maar ik vrees dat hij dan denkt dat ik ervaren ben op alle vlakken maar dat ben ik nog helemaal niet. Maar is het niet raar, gebeurd dat normaal niet meer voor dat je naar bed gaat enzo..
Ben gewoon ergens bang dat me vriend het maar heel raar gaat vinden als ik heb vertel van ik ben geen maagd meer maar ervaren eigenlijk ook totaal niet
Met citaat reageren
Oud 24-05-2004, 12:44
Lorelei
Lorelei is offline
Gewoon uitleggen. Bovendien is het toch bij iedere jongen anders, dus zelfs als je wel meer ervaring had, dan moest je toch nog een beetje gaan proberen wat hij lekker vindt en zo. Komt wel goed

-edit- Ik heb trouwens in ongeveer dezelfde situatie gezeten. Ik had dan net ..'geluk'.. dat de vriend daarna zelf nog maagd was.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2004, 12:49
AngelLena
AngelLena is offline
De eerste persoon met wie ik vrijwillig naar bed ben gegaan heb ik ook niet gepijpt. Dat maakt geen boei uit. In sex ben je nooit uitgeleerd. Er zijn altijd wel weer andere dingen die je kan uitproberen. Als je de kama sutra van voor naar achter uit hebt geprobeerd, mja, dan kan je misschien aardig uitgeleerd zijn, maar daar ben je wel even mee bezig.
Dus maakt niets uit hoor. En als je echt denk dat hij denkt dat jij alles al kan en weet en doet, dan moet je daar eens even met hem over gaan praten. Communicatie is het belangrijkste in relaties, dus laat dat gedeelte vooral niet verslappen. Deel je ervaringen met hem, dan is alles zomaar opgelost.
leucomelas
leucomelas is offline
kdenk dat ie het jiust wel leuk vind... mag ie je alles leren
LA BLADIRA
LA BLADIRA is offline
Citaat:
grl schreef op 24-05-2004 @ 13:44 :
Gewoon uitleggen. Bovendien is het toch bij iedere jongen anders, dus zelfs als je wel meer ervaring had, dan moest je toch nog een beetje gaan proberen wat hij lekker vindt en zo. Komt wel goed

-edit- Ik heb trouwens in ongeveer dezelfde situatie gezeten. Ik had dan net ..'geluk'.. dat de vriend daarna zelf nog maagd was.
Maakt het het dan niet moeilijker? want bij mij is mn vriend juist ook maagd. Maar ik vrees dan zo dat hij van mij ervaring verwacht enzo, terwijl ik waarschijnlijk niet echt meer ervaren ben dan hem...
Met citaat reageren
Oud 24-05-2004, 12:55
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
LA BLADIRA schreef op 24-05-2004 @ 13:49 :
Maakt het het dan niet moeilijker? want bij mij is mn vriend juist ook maagd. Maar ik vrees dan zo dat hij van mij ervaring verwacht enzo, terwijl ik waarschijnlijk niet echt meer ervaren ben dan hem...
Nee.. ik vond in ieder geval van niet. Ik merkte inderdaad wel dat hij zoiets had van: jij bent hier toch de expert. Maar hij begreep al snel dat dat niet echt het geval was. We zijn gewoon samen gaan proberen en we hebben veel gepraat. Dat is wel belangrijk, dat je kan vragen en aanwijzingen kan geven en zo.

Maar bovendien ben je toch wel meer ervaren. Zelfs als je veel van die dingen nog niet gedaan hebt. Dat zal jij ook wel merken..
Met citaat reageren
Oud 24-05-2004, 13:27
juno
juno is offline
Citaat:
LA BLADIRA schreef op 24-05-2004 @ 13:49 :
Waarom zou een van jullie ervaren moeten zijn? Je hoeft toch niet meteen op voor je vrij-examen....
Met citaat reageren
Oud 24-05-2004, 13:57
G.T.C.
G.T.C. is offline
het is je vriend....dan kan je dat toch gewoon tegen hem vertellen?
En ach, hij is nog maagd dus dan heeft hij nou niet bepaald vergelijkings materiaal. Het enige wat hij misschien verwacht is dat het initiatief om seks te hebben van jou komt omdat jij zogenaamd ervaren bent.
Oud 24-05-2004, 15:02
sail fan
sail fan is offline
Ik zou het hem ewoon vertellen. Moet je hem gewoon eens vragen wat hij allemaal al gedaan heeft op sexsueel gebied, en dan krijg je waarschijnlijk wel de vraag terug wat jij dan hebt gedaan, en dan vertl je hem wat je wel en niet gedaan hebt. Zo zou ik het oplossen.

veel succes
Oud 24-05-2004, 19:07
Verwijderd
Och, dat doe ik ook, dus zo vreemd ben je nou ook weer niet
Met citaat reageren
Oud 24-05-2004, 21:26
the_only_fieke
the_only_fieke is offline
Mijn vriend was ook onervaren als ik met hem begon. Is wel even wennen, want ik was gewoon dat de jongen altijd het initiatief nam, en dat ik me moest laten leiden.

Als de rollen dan omgekeerd worden, is echt even raar !!

Maar jemoet dat idd gewoon eerlijk vertellen ! Mijn vriend heeft dat ook gedaan, erger was dat hij veronderstelde dat ik ook onervaren was Mar dat is allemaal in orde gekomen !!
Oud 24-05-2004, 23:16
Soullar
Soullar is offline
Citaat:
the_only_fieke schreef op 24-05-2004 @ 22:26 :
Als de rollen dan omgekeerd worden, is echt even raar !!
Maar wel leuk. En zeker fijn, dan weet je tenminste dat zij ook initiatief durft te tonen en jou dus ook wil op de manier dat jij haar wil.

En tja.. Ik vind het altijd wel erg gaaf om verleid te worden.
Oud 25-05-2004, 08:07
the_only_fieke
the_only_fieke is offline
Ja, het is misschien voor een jongen eens leuk dat het meisje het initiatief neemt. Maar ik kan je ook verzekeren dat het voor mij niet altijd even leuk was, het heeft meer dan 7 maand geduurt voor hij eens het initiatief durfde nemen !!

Ik en mijne vriend we zien elkaar doodgraag, maar op seksueel gebied, wil het gewoon niet echt lukken
Oud 25-05-2004, 08:09
Verwijderd
Gewoon uitleggen, dat snapt hij heus wel als je hem vertelt dat je er eigenlijk nog niet helemaal aan toe was toen enzo

En ach, raar, het is misschien niet zo gebruikelijk, maar wat boeit dat nou.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten