Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb verschillende audio/bruingoed zaken gesproken die geen Sony meer leveren vanwege 't ontzettende gezeur van Sony m.b.t. garantiegevallen.
En ik heb 't dan over 3 zaken. Verschillende ook nog. Dus dan zal er wel een kern van waarheid in zitten. Ik ontwijk Sony i.i.g. na die ontdekking. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb hier een audiosetje thuis staan. Gewoon een huis-tuin-keuken radio (3cd wisselaar e.d., niet bijzonder dus), met daaraan echter wel flinke speakers, 2 maal 275 watt. Speakers zijn ook erg zwaar en er komt ook een stevig stuk geluid uit! Ik heb hem 2,5 jaar geleden gekocht voor 750,-, en wat dat betreft de prijs/kwaliteit verhouding vind ik zelf wel oke.
Helaas moet ik wel bij je aansluiten: mijn radio heeft een apart trekje. Eens in de lange tijd vind hij het blijkbaar grappig om van een laag volume opeens naar een naar het maximum volume te springen. Ik was bijvoorbeeld eens beneden, had de radio boven aan op volume 6, en op een gegeven moment hoorde ik hem beneden, was ie op 30 gesprongen :/ Dit is in die 2,5 jaar tijd zo'n 4 maal gebeurd. Verder nergens moeite mee met Sony voor zover ik me kan herrineren. ![]() |
![]() |
|
Mja ik heb geen problemen met sony, en koptelefoontjes gaan bij mij altijd stuk, maakt niet uit van welk merk, kabelbreukjes in dingen die vaak opgerold/opgevouwen worden gebeuren nou eenmaal...
|
sony mag dan wel bekend zijn, maar vergeet niet dat het bruingoed is, de laatste jaren zijn ze wel druk bezig om ook het high end te bereiken.
Kijk het is leuk en betaalbaar, maar er kan altijd is slechts tussen zitten. Het is maar net waar je je grens stelt tussen leuk en betaalbaar of indrukwekkend en onbetaalbaar. Voor huis tuin en keuken dingen kan sony wel hoor, maar als je echt meer wilt dan moet je ook dieper in buidel tasten en niet iedereen heeft dat er voor over.
|
![]() |
ik heb een sony stereo, die bij naderinzien ook nog eens veel te duur was voor zo'n setje
![]() maar na 2 maanden deden de casette-deck's het niet meer. na een maand of 9 deed de CD-speler ook nix meer (3 CD-wisselaar) heb de CD en casettedeck ook weinig gebruikt, hij is direct verbonden aan mijn PC. maar het is een grote miskoop geweest dat geef ik zeker toe! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik woon in Haarlem, bij schiphol (Hoofddorp) is 1 van de hoofdkantoren met een enorme geile en hypermoderne reparatieservice die echt uitstekend is. Je laat je bon zien en het wordt gewoon gemaakt volgens de garantie bepalingen van Sony!! (en dat houd dus in dat ze niet zeiken en zeuren, volledig kosteloos) (heb pas twee probleempjes gehad, mijn nieuwe dvdspeler wat de servo door gebrand of zoiets, eff gebracht 5 dagen later klaar. netjes een brief en ophalen maar. Ander geval met de oude camera van mijn vader, 6 jaar oud, was een motortje kapot, werdt gewoon gemaakt zonder blikken of blozen) Fijne mensen daar en dus dat is mijn kant van het verhaal ![]() Het probleem wat Dobermann beschreef heeft trouwens wel een reden. Om als bedrijf de service te krijgen van Sony, moet je ze betalen zodat je voorrang krijgt. Dat willen veel bedrijven niet en hebben daardoor dus een eigen servicebedrijfje in de hand nemen. De cansument heeft sowiesovoorrang, dus die mogen alles lozen ... ![]() B.T.W dat verhaal van bedrijven die moeten betalen heb ik gehoord van een medewerker van Bcc, dus zal wel onzin zijn. Maar, had wel mooi mijn minidisc voor € 200 daar gekocht i.p.v € 340 (adviesprijs sony) bij de echte dealer. Nou ik weet het dan wel ... Opsomming wat wij in huis hebben: 1x ??cm tv sony (kleintje) 1x 56cm tv sony 1x 82cm Breedbeeld 100 Hrz tv sony 1x portable minidisc 2x minidisc decks 4x cassettespelers sony (verschillende) 3x cdspelers sony (verschillende) 1x DTS 5x 110 Watt Thuisbioscoop versterker (echt wel geil dat ding) 1x dvd speler sony 1x oude video Hi8 camera 1x nieuwe sony digitale camera PS I & PS II En natuurlijk voor het normale geluid en stereoset hebben mijn ouders alles B&O en de Speakers ook allemaal, dat is echt heftig spul .... Laatst gewijzigd op 23-07-2002 om 16:26. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En niet iedereen woont bij Haarlem in de buurt, hoor. |
![]() |
||
Citaat:
De topicstarter had het over een overstap naar Sharp, we hebben het hier dus niet over wie het duurste systeem thuis heeft staan. |
![]() |
||
Citaat:
en jij weet niet wat ik thuis heb staan
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Mijn pa heeft een Sony DVD speler en heeft er erg veel problemen mee. Hij is erg gevoelig, met het kleinste krasje of stukje stof stopt ie al of blijft hij haken. Na flink schoonmaken (de dvd) doet hij het weer.
Hij is al een keer gerepareerd maar die klachten zijn weer terug gekomen (of nooit weg gebleven). Ik heb ook een Sony cd-speler gehad en die was niet helemaal shockproof na 3 maanden. De phillips tv's die wij thuis hebben zijn al 13-15 jaar oud en doen het nog fijn ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() (dit is heeel slecht Nederlands merk ik nu pas.....) |
![]() |
|
Sony is alleen goed voor BEELD, ze heeft de beste beeldkwaliteit op de markt,
geluid is zwaar onder de maat en de garantie van sony is al helemaal niets....... Voor MD kun je het beste een SHARP pakken, zeer degelijk materiaal en een goede garantie.
|
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Bij B&O betaal je voor het design. In de B&O CD-spelers zitten gewoon Philips loopwerken. De beeldbuizen zijn OF van Philips, OF van Sony. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nou, mijn ouders hebben, maar ja, tsja,.... het si wel mooi, maar dat vind ik van mijn turbo 6 kanaals DTS versterker van sony ook ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Het gaat om de BeOVison 3. En kijk eens naar de andere merken, die passen ook veel design toe tegenwoordig
|
Sony is jappentroep en soortgelijke oosterese bedrijven slopen ook nog es op hun gemak de Europese economie. Gelukkig trekt het nu weer wat bij.
ik heb trouwens precies hetzelfde gehad met m'n MD-spelertje; uitgang niet meer optimaal, hoppa, heel het ding kun je in de prullenbak gooien. Dat was niet de eerste keer; ik had het ook bij een walkman paar jaar geleden. Geef mij maar gewoon Philips.. never nooit problemen gehad met apparaten van Philips
||
Citaat:
|
![]() |
|
|