Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
http://forum.scholieren.com/showthre...ht=schoolkrant
Is wel een oud topic. en verder hoort dit meer op School&Studie ![]() |
![]() |
|
![]() |
haaj mensen...
ik moet nog een beetje in dit forum komen, is heel anders dan ons schoolforum ,waar ik wel in thuis ben...(www.marianum.tk) maar ik heb me aangemeld omdat ik las over schoolkranten... Bij ons op 't Marianum hebben we de Loep, schoolkrantje dat al meer dan 50 jaar bestaat en de afgelopen jaren was gedegradeerd tot meteen-in-de-prullenbak-krantje.... Dit jaar hebben we de Loep eens flink vernieuwd en het resultaat mag er zijn hoor ![]() ![]() we hadden hele leuke stukjes, misschien ideetjes voor jullie schoolkrant: - koken/bakken met een leraar (leraar engels moest een appeltaart bakken, nadat hij een of andere weddenschap had verloren, foto's verschenen in de loep ![]() - broodbakken --> foto's maken broodtrommeltjes van willekeurige leerlingen van school en verhaaltjes bij de broodbak bedenken. - uitspraken van leraren --> ik denk dat wel meer scholen die in de schoolkrant hebben staan... - wat vooral veel indruk maakt is gewoon schrijven wat je denkt en dus volledig tegen de school tekeer gaan ![]() ![]() ik wil ook wel ideeën van jullie horen, vind 't erg leuk allemaal ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Hoe ziet jouw schoolkrant eruit? Elisa123 | 1 | 24-01-2014 16:49 | |
Verhalen & Gedichten |
schoolkrant in nood!!! muts8848 | 20 | 15-10-2004 12:28 | |
Verhalen & Gedichten |
ik schrijf een column voor de schoolkrant Tha#1ChiLL | 10 | 13-02-2004 19:04 | |
Algemene schoolzaken |
Schoolkrant.. Spila | 13 | 06-04-2003 13:11 | |
Algemene schoolzaken |
schoolkrant MH | 34 | 07-03-2003 20:13 | |
Algemene schoolzaken |
Redacties schoolkranten gezocht Jon | 15 | 10-11-2002 21:19 |