Advertentie | |
|
![]() |
|
Hey..
Ik heb 2 jongens meegemaakt, die dus echt niet konden zoenen.. De eerste als ik daar aan denk, walgelijk... hij draaide alleen maar heel snel en heel diep rondjes.. was niet veel aan, maar toen vond ik het wel leuk, maar had nog niet veel vergelijkingsmateriaal.. En de tweede jongen, die was werkelijk nog erger.. die had zoon grote lap... achter in mn strot.. en maar keihard rondjes draaien, de laatste keer dat ik met hem zoende was bijna uit beleefdheid.. gadver, wat was dat erg.. echt het wasmachinegevoel... dr zat ook geen enkel gevoel bij Maar nu met mn huidige vriend, die kan wel verschrikkelijk goed zoenen... maar ja.. hier komt ook een hoop liefde bij kijken, en dat merk je ook goed in zoon zoen... met hem heb ik de langste zoensessies gemaakt, en zo lekker allemaal, soms diep, som tergend langzaam, soms zonder dat iets ge tegen houd.. je gewoon helemaal laten gaan.. hmm.. kan gewoon niet beter denk ik Kus
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
zoenen kanon002 | 4 | 09-05-2014 23:33 | |
Liefde & Relatie |
nog niet gezoend aaahh love-in-the-air | 29 | 05-01-2014 16:40 | |
Seksualiteit |
Erge drang tot zoenen. Pukkell | 2 | 02-02-2012 15:51 | |
Liefde & Relatie |
wat zou jij doen, nog es zoenen of niet? redbloodedwoman | 20 | 25-12-2004 15:54 | |
Liefde & Relatie |
zoenen bij niet wederzijdse verliefdheid? maanluna | 6 | 24-07-2003 11:47 | |
Verhalen & Gedichten |
Honderd zoenen (dit is een vrolijke) Roos | 5 | 18-02-2002 12:41 |