Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-05-2004, 19:56
JerryLowlife
JerryLowlife is offline
Waarom ben ik toch zó verschrikkelijk fan van die band?
Oud 24-05-2004, 20:02
Bleu_eyes
Bleu_eyes is offline
Omdat ze egt goed zijn??
Oud 24-05-2004, 20:19
geen punt.
geen punt. is offline

stom topique

goede band.

Heb dat films about ghosts ding, is wel een relaxete plaat, maar is aan de andere kant ook wel weer genoeg. Dat vrouwtje moet echt haar hoofd houden bij Big Yellow Taxi.
Oud 24-05-2004, 20:24
NERD
NERD is offline
Op zich wel een goede band, maar na een paar albums begint dat misantropische weltschmerzgezever van Adam best wel te vervelen. Debuut blijft desondanks briljant en is een van de weinige albums die ik van a tot z kan meebleren. En dat over het algemeen dan ook ongegeneerd doe (wat tevens de voornaamste reden is dat ik die cd niet meer op m'n discman in het openbaar vervoer luister )
Met citaat reageren
Oud 24-05-2004, 20:31
Verwijderd
Ondanks de nogal beperkte openingspost, ga ik toch proberen er fatsoenlijk op in te gaan.
Vind ze niet echt bijzonder. Wel leuk, American Girls vind ik wel heel leuk om mee te zingen, maar op Werchter vielen ze best tegen en toen ben ik maar gaan winkelen en mekkeren over de warmte onder het genot van een watermeloen .

Maar voor de rest, best ok.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2004, 20:35
Tiño
Tiño is offline
die zijn errug goed, leuke muziek enzo blabla

edit ''dat vrouwtje bij big yellow taxi hoor niet bij de band dat is ,uh tja..hoe heet ze,naja die ene ,die helpt ze gewoon ff de plaat te vullen
Oud 24-05-2004, 20:45
Gutterflower
Gutterflower is offline
Fijne band.
Ik heb This Desert Life & verder vind ik Mr. Jones nog steeds een heel mooi nummer. Oja en dat nieuwe liedje met Bløf ook wel.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2004, 22:01
The Ox
The Ox is offline
Ik vind de Counting Crows een waanzinnig goede band! "Recovering The Satellites" is mijn favoriete album. Ze hebben echt steengoede nummers, die live soms compleet anders gespeeld worden. "Have You Seen Me Lately?", "Round Here", "Richard Manuel Is Dead", "Children in Bloom", "A Long December"... puur genieten!
Met citaat reageren
Oud 24-05-2004, 22:08
geen punt.
geen punt. is offline
Citaat:
tinjooo schreef op 24-05-2004 @ 21:35 :
edit ''dat vrouwtje bij big yellow taxi hoor niet bij de band dat is ,uh tja..hoe heet ze,naja die ene ,die helpt ze gewoon ff de plaat te vullen
Joh dat weet ik ook wel, maar toch moet dat vrouwtje haar waffel houden. Echt vet irritant.

Dat nummer met blöf vind ik ook niks trouwens, krijg je steeds die Pascal er doorheen. Nog liever dat vrouwtje bij Big Yellow Taxi. Hoe kan het trouwens dat zo'n populaire band met zo'n zeeuwse flöp gaat samenwerken
Oud 25-05-2004, 00:42
Escapism
Escapism is offline
1e album is idd geweldig
Oud 25-05-2004, 10:44
Verwijderd
Counting crows vind ik echt helemaal goed!! Maar idd op werchter was er eigenlijk vrijwel nix aan, ze kregen het publiek niet mee en stonden een beetje stoicijns op het podium, maar goed dat doet verder nix af aan hun cd's natuurlijk!
Met citaat reageren
Oud 25-05-2004, 13:15
Verwijderd
august is goed, satellites ook. Daarna werd het steeds minder. Op de laatste cd staan wel een aantal mooie nummers, maar ook wat kuttracks.

Mooiste vind ik de live across a wire vh1 acoustic cd.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2004, 13:20
Dr. Oetker
Dr. Oetker is offline
Citaat:
geen punt. schreef op 24-05-2004 @ 23:08 :
Dat nummer met blöf vind ik ook niks trouwens, krijg je steeds die Pascal er doorheen. Hoe kan het trouwens dat zo'n populaire band met zo'n zeeuwse flöp gaat samenwerken
Wat een drama is dat inderdaad, vooral de veel te letterlijke vertaling. Is het niet gewoon deels eroverheen gezongen door Blof? Holiday in Spain is wel een leuk nummer trouwens. En samen met Goodnight Elizabeth en Big Yellow Taxi het enige nummer dat ik ken buiten August and Everything After.
Oud 25-05-2004, 15:31
Verwijderd
Ik heb de laatste tijd ontzettend veel gedownload van Counting Crows. Vind het wel een leuke band.
Liedje met Blof vind ik ook erg leuk
Met citaat reageren
Oud 25-05-2004, 18:06
love.the.sunset
love.the.sunset is offline
Counting crows zijn zó goed!!!
mijn meest favoriete band!!!!
oeioeioei!!!

argumenten... ehm...

nou... de liedjes zijn gewoonweg altijd toepasselijk... bij elke vorm van emoties weten ze wat met die emoties te doen...

zie onderschrift

Laatst gewijzigd op 25-05-2004 om 18:11.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten