Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
3 vrienden van me gaan mee ![]() alleen jammer dat het in de hmh is... tenminste daar doet iedereen altijd behoorlijk negatief over... we zullen zien, ik ben er namelijk nog nooit geweest...
||
Citaat:
![]() Counting Crows zijn heel oké. Heersers van het leuke liedjes imperium.
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Overigens ga ik de 5e, heb er erg veel zin in ![]() Laatst gewijzigd op 17-12-2002 om 19:32. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
'A long december' vind ik eigenlijk niet zo goed maar ik heb net lukraak een nummer gedownload en dat is zo prachtig!!
-> sullivan street
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Jah, lekkere liedjes idd, hoewel ik alleen RTS ken. Ik vind Monkey erg vet, Children in Bloom zeker ook en verder de nummers als Goodnight Elisabeth. Er staan trouwens ook wel wat mindere op naar mijn mening, I'm not sleeping vind ik bijvoorbeeld helemaal niks aan.
|
![]() |
Sullivan Street en Miller's Angels.
Oh boy. Counting Crows was een van mijn eerste 'concerten' (het was festival Werchter in 2000), was toen 14. Ik weet nog dat die bepaalde versie van Round Here zo fantastisch was, en weet ook nog dat ik naar had uitgekeken omdat ik wist dat ze die op Pinkpop ook al hadden gedaan dat jaar. ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
holiday in spain samenwerking tussen blof en counting crows love.the.sunset | 13 | 09-05-2004 16:29 | |
Muziek |
Counting crows in Ahoy love.the.sunset | 10 | 14-02-2004 11:47 | |
Muziek |
waar gaat Murder of One(Counting Crows) over? love.the.sunset | 2 | 18-09-2003 20:47 | |
Muziek |
Is de Elisabeth van Counting Crows/Acda&deMunnik nou dood of niet?? MeCute1983 | 7 | 17-02-2003 11:59 | |
Muziek |
Counting Crows japie | 35 | 12-08-2002 12:22 | |
Muziek |
hard candy -counting crows roman | 11 | 05-07-2002 13:40 |