Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
De meeste dress-shirts van bepaalde merken zijn toch al van een zodanig dunne stof dat die 10 cm extra aan opgerolde mouw niets uitmaakt. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
ik sluit me aan bij beuk en vind ook dat kakkers er toch relatief goed uitzien ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar einde van de OT ![]()
|
![]() |
Ik heb een paar meisjes-overhemden..van die blousjes met korte mouwen,ik vind ze wel schattig
![]() Maar het hangt er maar net vanaf hoe de verdere kledingcombinatie er uit ziet. Met zo'n alpen beklimmers pakje,je weet wel zo'n jodelaar..een korte broek,hoog opgetrokken sokken,en een geruitte bloes...nah doe dan maar niet. |
![]() |
|
Ik vind van die tja.... 'skate'-overhemden met korte mouwen anders wel erg leuk staan hoor! Of hoe heten die dingen, workershirts.... Dat zijn toch ook gewoon een soort overhemden. nja, die vind ik iig vaak wel leuk, als ze een beetje simpel zijn, zoals deze hieronder, hoewel ik die ook neit echt fantastisch vind en vooral die jongen vreselijk
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() een jongen uit mijn klas had ook zo iet aan,alleen wel met 1 kleur,en het was moooooooiiii
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
Werkende mensen, assemble! #27 Mema | 500 | 04-02-2016 13:53 | |
Lifestyle |
Welke kleding/ lifestyle vind jij echt onaantrekkelijk bij het andere geslacht? *oma* | 152 | 22-06-2009 09:50 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Plan: politie geen tattoo, oorbellen en piercings. Verwijderd | 109 | 04-11-2008 23:18 | |
Lifestyle |
Kleding die jij er NIET uit vindt zien Roos | 75 | 17-06-2003 13:26 | |
Lifestyle |
modebloopers feline | 93 | 13-03-2003 15:49 | |
Lifestyle |
Code TRD | 54 | 20-06-2002 19:12 |