Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Meestal duurt een vergadering 2 tot 3 lesuren van 50 minuten.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wij hebben wel een studentenraad, volgens mij, zal ongeveer hetzelfde zijn als een leerlingenraad. Max. aantal studenten per klas is 2, nu zit er uit mijn klas niemand in, volgens mij...volgend jaar hoogstwaarschijnlijk iig 1, misschien 2. Ik heb het op de middelbare school nooit gedaan en als ze het me verplicht hadden, dan was dat voor mij reden geweest om er helemaal tegen te zijn. Ik ga naar school om te leren en eventueel aanvullende dingen te doen die wel binnen mijn interesses liggen (bv. helpen bij open dagen). |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
In de leerlingenraad op dit moment zitten misschien 9/10 mensen die er vrijwiillig inzitten om de SLU's die je ervoor krijgt. Ik weet niet of het op iedere school zo is, maar op mijn school moet je elk jaar 80 SLU vullen met 'het andere leren' dus bijvoorbeeld in een leerlingenraad/parlement/mr , meedoen aan een extra cursus, het geven van een extra cursus enzovoort. Hierdoor word je er toch tot verplicht. Het is niet goed om mensen te verplichten, dat weet ik zelf ook wel. Maar het is toch wel iets om over na te denken ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bij mij op de middelbare school had elke klas een klassenvertegenwoordiger, dat was ook 'verplicht' één iemand uit elke klas. Meestal kwam er dan uiteindelijk toch wel iemand vrijwillig...klassenvertegenwoordiger zijn vond ik in jaar 1 en 2 niet erg (en dat was ik toen dus ook), omdat er verder niks aan vast zat; er waren geen 'gezellige etentjes met andere klassenvertegenwoordigers en docenten' ed. Maar als echt niemand wil, dan vind ik het niet goed om dan maar iemand aan te wijzen. Beetje lullig en bovendien oneerlijk om zomaar één van de dertig (?) daar voor aan te wijzen... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar bij ons op school blijkt achteraf dat mensen het toch leuk vinden en er mee door willen gaan. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Leerlingenraad Verwijderd | 14 | 09-02-2013 17:25 | |
Algemene schoolzaken |
Leerlingenraad! Verwijderd | 12 | 06-11-2009 20:06 | |
Algemene schoolzaken |
leerlingenraad; wel of geen voorzitter? groot-kleintje | 2 | 04-02-2008 19:04 | |
Algemene schoolzaken |
leerlingenraad Konijn | 8 | 09-08-2003 22:06 | |
Algemene schoolzaken |
Leerlingenraad knijtert! | 17 | 20-02-2003 16:38 | |
Algemene schoolzaken |
Leerlingenraad Tucker | 17 | 13-07-2002 19:13 |