Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Daarom werkte de leerlingenraad opo mijn vorige school niet. Mensen met een klacht gingen gewoon direct naar de directie... desnoods een afspraak maken om op de koffie te komen...
||
Verwijderd
|
Citaat:
Er is een leerlingenraad bij ons jah. Ze organiseren een paar feesten en acties voor goede doelen, maar ze verbeteren de school niet echt. Er waren wel ooit wat regels in het leerlingenstatuut opgenomen, zoals de regel dat je maximaal 3 pw's per week mag hebben enzo (m.u.v. pw-weken uiteraard), maar die regels zijn nu helaas afgeschaft ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
zie hier voor de homepage van ons parlement
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Kijk dat de leerlingenraad bij jullie niet werkt of dat het alleen stumperds zijn is jullie zaak, maar zeik dan niet iedereen af hier. Ik heb zelf 3 jaar bij een ll-raad gezeten en dat vond ik vet. Wij deden best wel wat en de populairste mensen zaten erbij. Echt lol gehad.
|
![]() |
jah die is er...k heb geen idee wat ze doen...hehe
kijk hier ff op hun site http://www.cswalcheren.nl/leerlingenraad/index.html |
![]() |
|
![]() |
ja wij hebben ook een leerlingenraad, althans ik ben nu van school maargoed, het zijn allemaal van die slijmende gasten die weer niets anders doen dan mierenneuken over het kantineassortiment of corvee (ze hebben het voor elkaar gekregen dat iedereen nu corvee heeft, lekker genaaid)
het stomste is nog wel dat de leerlingen niet eens echt iets democratisch over de aanstelling van dat zooitje te zeggen heeft gehad, beetje jammer...
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Leerlingenraad Verwijderd | 14 | 09-02-2013 17:25 | |
Algemene schoolzaken |
Leerlingenraad! Verwijderd | 12 | 06-11-2009 20:06 | |
Algemene schoolzaken |
leerlingenraad; wel of geen voorzitter? groot-kleintje | 2 | 04-02-2008 19:04 | |
Algemene schoolzaken |
Leerlingenraad Verwijderd | 23 | 30-05-2004 10:09 | |
Algemene schoolzaken |
leerlingenraad Konijn | 8 | 09-08-2003 22:06 | |
Algemene schoolzaken |
Leerlingenraad knijtert! | 17 | 20-02-2003 16:38 |