![]() |
|
Zaterdag 22:20 op veronica
Once upon a time in america Van Sergio Leone, met Robert De Niro en James Woods. Een maffiafilm die het leven van Noodles volgt door de jaren heen, hoe zijn vrienden opkomen in het criminele circuit en hoe hij de liefde van zijn leven steeds maar weer tegenkomt. Prachtige film. Geniale muziek, geweldig verhaal, De Niro die weer een toprol neerzet, topfilm. Doet zeker niet onder voor Scarface of The godfathertrilogie. Persoonlijk vind ik Once upon a time in America beter dan Scarface, maar ik denk dat veel mensen daar een andere mening over zullen hebben. Toch moet iedereen die film kijken, het is een klassieker en het is gewoon een geweldige film ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
De Brooklyn bridge is trouwens niet te zien in de film, maar de Williamsburg en Manhattan bridge wel.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En wat vind je van de film?
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Wist je al dat Rober DeNiro ondanks zijn postuur toch goed is in films als Twins en Mathilda? |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Af en toe rare zwarte beelden erin, bij sommige scene-overgangen, alsof er iets was weggeknipt. Van geluidsproblemen heb ik niks gemerkt. En ze moeten echt eens wat doen aan dat ouderwetse pan & scan (oftewel het wegknippen van de zijkanten om maar het hele scherm te vullen voor 4:3 formaat). Wat dat betreft doet alleen Belgie het goed.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Ik wou het in het Russisch doen, maar het forum pakt die tekens niet, dus: welke film Uice | 500 | 27-05-2007 22:34 | |
Films, TV & Radio |
Je DVD-collectie Freshh~ | 234 | 08-03-2005 15:33 | |
Films, TV & Radio |
Welke film zou je ooit nog eens in de bioscoop willen zien? lovetear | 59 | 28-06-2004 21:09 | |
Films, TV & Radio |
The greatest films of all-time King Ralph | 60 | 04-06-2004 19:09 | |
Films, TV & Radio |
goeie films gezocht!!! Tom987 | 33 | 10-01-2004 22:47 | |
Films, TV & Radio |
Show Your DVD Collection Kubstudent | 39 | 07-01-2004 12:20 |