Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
CoB is goed...ook al wordt t eentonig, die gasten weten wel hoe ze strak moeten spelen...en de leadgitarist/zanger kan echt vet goed spelen...k heb er totaal gene problemen mee, heerlijk om naar te luisteren...tenminste beter dan de meeste death/black metal, want dat vin k nog een stukje eentoniger...die mogen van mij die paal vanne tsasil eerder in hun arse stoppen...
||
Citaat:
|
ik vind deze band echt 22 keer niets
de muziek pakt me niet, het is catchy, maar zelfde verhaal als dispatched, die hadden ook van die popmetal. En ach, die zang irriteert me, de clips die ze maken irriteren me, Alles rondom die band is vergeven met het woord: irritatie.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar wat mis ik dan allemaal aan Yngwie. Maak me eens enthousiast en opgewonden. Rrrrrrrrrrrrrrr. |
![]() |
|
Als je van technisch gitaarwerk en gitaarsolos houdt en je kent Yngwie niet, dan moet je je heel snel gaan schamen.
Anders maakt het niet zoveel uit.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Nou vooruit, dan gooi ik Yngwie (wat een naam zeg.. laat je dan omdopen tot Bob ofzo) wel eens door Kazaa. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|