Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-06-2004, 19:33
Mystery Flavour
Mystery Flavour is offline
Nou probeer het eens te omschrijven, rustig gehaast veel kwijl weinig kwijl met tong zonder tong... doe een poging
Met citaat reageren
Oud 07-06-2004, 19:53
Elmoo
Elmoo is offline
Zacht en teder. Eerst moet hij zachtjes mijn lippen betasten met de zijne en vervolgens kleine lieve kusjes geven. Daarna steeds intiemer en uiteindelijk strelen onze tongen elkaar.

En niet ruig tot bloedlippen aan toe of veel kwijl
Oud 07-06-2004, 20:08
Mark
Mark is offline
Eerst een paar korte contactjes, zoals je van een softijsje een hapje neemt. Daarna lekker rustig in elkaar verwikkeld raken. Vooral rustig Tong ook RUSTIG Met gevoel elk plekje van de ander inspecteren. Owja nooit langer dan 30 secs Elkaar daarna in de ogen kijken. Remember, tijdens het zoenen nooit je ogen open! Alhoewel je dat ook niet hebt als je geniet.

Mark
Oud 07-06-2004, 20:16
Tesca
Tesca is offline
Citaat:
snowboarder schreef op 07-06-2004 @ 21:08 :
Eerst een paar korte contactjes, zoals je van een softijsje een hapje neemt. Daarna lekker rustig in elkaar verwikkeld raken. Vooral rustig Tong ook RUSTIG Met gevoel elk plekje van de ander inspecteren. Owja nooit langer dan 30 secs Elkaar daarna in de ogen kijken. Remember, tijdens het zoenen nooit je ogen open! Alhoewel je dat ook niet hebt als je geniet.

Mark
Met jou zou ik wel is willen zoenen
Oud 07-06-2004, 20:19
Verwijderd
Citaat:

Mark
Waarom mag je tijdens het zoenen in godsnaam je ogen niet open doen Toch juist leuk als je even kijkt hoe je partner van het zoenen geniet
En je hoeft ook niet perse korter dan 30 seconden.. langer is ook heel fijn hoor.. En tsja.. beetje bijten enzo is ook niet verkeerd
Met citaat reageren
Oud 07-06-2004, 20:30
saturday
saturday is offline
Citaat:
-nurvana- schreef op 07-06-2004 @ 21:19 :
Waarom mag je tijdens het zoenen in godsnaam je ogen niet open doen Toch juist leuk als je even kijkt hoe je partner van het zoenen geniet
En je hoeft ook niet perse korter dan 30 seconden.. langer is ook heel fijn hoor.. En tsja.. beetje bijten enzo is ook niet verkeerd
Het schijnt dat als je geniet van een zoen, je je ogen onbewust sluit. Vandaar. Maar dat zei snowboarder ook al..
Met citaat reageren
Oud 07-06-2004, 20:34
Verwijderd
Citaat:
saturday schreef op 07-06-2004 @ 21:30 :
Het schijnt dat als je geniet van een zoen, je je ogen onbewust sluit. Vandaar. Maar dat zei snowboarder ook al..
Ja dat snap ik wel.. ik zoen ook met mijn ogen dicht hoor.. Maar ik snap dan niet waarom gezegd wordt dat je je ogen niet open MAG doen, want das juist af en toe wel leuk.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2004, 20:38
saturday
saturday is offline
O! en de perfecte zoen?
Beginnen met lief kussen op de mond(dus niet meteen de tong erin! )
Dan langzaam je mond openen. De ander uiteraard ook. En dan langzaam met je tong elkaar een beetje aanraken/likken/zuigen.
Niet: té nat, te snel, steeds rondjes draaien.
En niet vergeten elkaar te strelen. Gezicht/hals/nek/rug/kontje etc.
En het moet een leuke jongeman zijn!
Dan is het perfect!
Met citaat reageren
Oud 07-06-2004, 20:39
saturday
saturday is offline
Citaat:
-nurvana- schreef op 07-06-2004 @ 21:34 :
Ja dat snap ik wel.. ik zoen ook met mijn ogen dicht hoor.. Maar ik snap dan niet waarom gezegd wordt dat je je ogen niet open MAG doen, want das juist af en toe wel leuk.
Nja, het mág vast wel!
Met citaat reageren
Oud 07-06-2004, 20:41
kerstelfje
kerstelfje is offline
beginnen met zachtjes kleine kusjes, echt dat je lippen elkaar nauwelijks aanraken.
en dan bij de ander zacht op zijn onderlip zuigen/bijten[ZACHTJES].
en dan langzaam je mond openen, en gewoon rustig met je tong bewegen, zachtjes en lieflijk.
Oud 07-06-2004, 20:52
Verwijderd
Citaat:

Mark
mijn vriendin krijgt al zin om iemand te zoenen
Met citaat reageren
Oud 07-06-2004, 20:54
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
-nurvana- schreef op 07-06-2004 @ 20:34 :
jaaa even spieken, kijken naar hem
Oud 07-06-2004, 21:01
Tesca
Tesca is offline
Citaat:
Qimm schreef op 07-06-2004 @ 21:54 :
jaaa even spieken, kijken naar hem
Kijken of hij kijkt en áls hij kijkt..
Oud 07-06-2004, 21:12
Mark
Mark is offline
Citaat:
Tesca schreef op 07-06-2004 @ 21:16 :
Met jou zou ik wel is willen zoenen
Citaat:
kwebbelientjuh schreef op 07-06-2004 @ 21:52 :
mijn vriendin krijgt al zin om iemand te zoenen
Hohoho.

niet allemaal tegelijk
Oud 07-06-2004, 21:17
Verwijderd
Citaat:
saturday schreef op 07-06-2004 @ 21:38 :
O! en de perfecte zoen?
Beginnen met lief kussen op de mond(dus niet meteen de tong erin! )
Dan langzaam je mond openen. De ander uiteraard ook. En dan langzaam met je tong elkaar een beetje aanraken/likken/zuigen.
Niet: té nat, te snel, steeds rondjes draaien.
En niet vergeten elkaar te strelen. Gezicht/hals/nek/rug/kontje etc.
...
Iets harder mag ook, maar niet binnen de eerste 5 min
Ook is het aardig vervelend als iemand "z'n tong te hard maakt"....
Met citaat reageren
Oud 07-06-2004, 21:20
giftig kevertje
giftig kevertje is offline
Citaat:

Mark
sounds good allright.
.
Oud 07-06-2004, 21:20
BeertjeColargol
BeertjeColargol is offline
paar maanden geleden had ik even iets met een jongen, paar dagen maar, soort van lang weekend-liefde, maar damn, wat kon hij goed zoenen. we zijn nog steeds goede vrienden nu. hij kon gewoon, ja, ik weet niet, zoenen zonder veel tong te gebruiken, maar toch gewoon heel lief, intiem en lekker, tong langs mijn lippen, verder gewoon kleine zachte kusjes met mond een klein beetje open, en zomaar stiekem af en toe tong tegen elkaar, soms een klein kusje in mijn nek om me te plagen.. *droomt weg*... absoluut de beste zoen die ik tot nu heb gehad. Maar kon verder niks worden want hij is een ongelooflijke player, ook al beweert hij zelf van niet.... maar damn, wat kon hij zoenen.
Oud 07-06-2004, 21:39
Verwijderd
van mn vriend

uhm. eerst zachtjes zoenen, beetje 'plukken' aan de lippen, steeds ietsje steviger zoenen, en zo naar de echte tongzoen toewerken. en dan niet te hard duwen en dan rustig met die tong eh, roeren.

zoiets
Met citaat reageren
Oud 07-06-2004, 21:59
Mystery Flavour
Mystery Flavour is offline
oehh er zitten echte proffesionals tussen merk ik... Naja ik ben het wel met jullie eens; rustig beetje speels met passie maarum ik hoor niemand over.. de echte perfecte zoen krijg je van degene waar je verliefd op bent.. of kan je het ook van een ''gewone'' jongen/meisje krijgen ?
Met citaat reageren
Oud 07-06-2004, 22:12
kippiej
kippiej is offline
Hmm.. perfecte zoen is bij mij toch wat spontaner... (denk aan de eerste zen van Ross&Rachel uit friends).. echt zo'n zoen die je helemaal niet verwacht, en dan met de liefde van je leven natuurlijk. Een beetje ruige zoen, met tong. Ondertussen moet hij zijn handen door mijn haar en over mn rug halen enzo
ik krijg zin in zoenen hiervan
Met citaat reageren
Oud 07-06-2004, 22:12
Verwijderd
*steekt tong uit* Passie en tong, dat zijn de toverwoorden
Met citaat reageren
Oud 08-06-2004, 09:16
rodina
rodina is offline
Langzaam, rustig en teder beginnen, beetje spelen, wegtrekken, stoppen, zachtjes bijten, dat allemaal langzaam opbouwen en elkaar steeds meer opgeilen en uiteindelijk vol passie verder te gaan.
Oud 08-06-2004, 10:14
Verwijderd
Citaat:
-nurvana- schreef op 07-06-2004 @ 21:19 :
helemaal meej eens
Met citaat reageren
Oud 08-06-2004, 13:00
Pallas
Pallas is offline
Copy past uit ander topic...

Ik word het liefst zo gezoend:

Met likjes over mijn lippen
Met af en toe zachte beetjes in mijn lippen,
Zijn of haar tong rustig verkennend
Zachtjes op mijn tong zuigen eventjes
Lekker vochtig maar niet zodat het speeksel op de grond druipt
Zeker handen gebruiken (in nek, haar, over gezicht)
Opbouwend, steeds heftiger (als het er de situatie voor is)
Afwisseling (niet 5 minuten rondjes cirkelen)
Lang (op voorwaarde dat het lekker is)

Over het algemeen word ik zelf stevig gezoend, met strakke handen om mijn nek, verlangend naar je toe trekkend. Maar een subtiel teder kusje is ook fijn. Ligt ook heel erg aan het moment.
Oud 08-06-2004, 18:43
saturday
saturday is offline
Citaat:
Pallas schreef op 08-06-2004 @ 14:00 :
Copy past uit ander topic...

Ik word het liefst zo gezoend:

Met likjes over mijn lippen
Met af en toe zachte beetjes in mijn lippen,
Zijn of haar tong rustig verkennend
Zachtjes op mijn tong zuigen eventjes
Lekker vochtig maar niet zodat het speeksel op de grond druipt
Zeker handen gebruiken (in nek, haar, over gezicht)
Opbouwend, steeds heftiger (als het er de situatie voor is)
Afwisseling (niet 5 minuten rondjes cirkelen)
Lang (op voorwaarde dat het lekker is)

Over het algemeen word ik zelf stevig gezoend, met strakke handen om mijn nek, verlangend naar je toe trekkend. Maar een subtiel teder kusje is ook fijn. Ligt ook heel erg aan het moment.
JA!
En idd Mendacem: niet een 'harde tong'. Dat vind ik niet super voelen.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2004, 20:13
Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Je mond moet niet helemaal onderzitten en wel rustig geen hagedis gedoe en lang en sensueel gewoon
Oud 09-06-2004, 20:31
Verwijderd
Citaat:
rodina schreef op 08-06-2004 @ 10:16 :
Langzaam, rustig en teder beginnen, beetje spelen, wegtrekken, stoppen, zachtjes bijten, dat allemaal langzaam opbouwen en elkaar steeds meer opgeilen en uiteindelijk vol passie verder te gaan.
Precies, ik vind dat een kus een climax moet hebben
Met citaat reageren
Oud 09-06-2004, 21:13
treesje16
treesje16 is offline
ik vind de plek ook wel belangrijk ik was laatst met mijn vriendje om s'nachts in een parkje waar we ontsnapt waren uit een feestje... geweldig
Met citaat reageren
Oud 09-06-2004, 21:21
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:

Mark
Zou het niet beter kunnen omschrijven...
Oud 09-06-2004, 22:46
R-J-N
R-J-N is offline
met gevoel...
Oud 09-06-2004, 23:18
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 07-06-2004 @ 23:12 :
*steekt tong uit* Passie en tong, dat zijn de toverwoorden
*trekt aan tong* Muha.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2004, 00:09
Verwijderd
Citaat:
Paranoide schreef op 10-06-2004 @ 00:18 :
*trekt aan tong* Muha.
Waarom doet iedereen dat altijd
Met citaat reageren
Oud 10-06-2004, 00:31
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 10-06-2004 @ 01:09 :
Waarom doet iedereen dat altijd
Jouw tong vraagt er om.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2004, 00:39
Mark
Mark is offline
vanavond was het pasta!

Long kiss with lots of love in it. Passie is de clue. Ow, zo opwindend. Ik keek haar voor 30 seconden in haar ogen en zij mij. Toen zochten we elkaars lippen met onze ogen dicht. Ook zocht ik haar lichaam op met mijn rechterhand en zij de mijne. Het was pure harmonie. Terwijl we met onze handen elkaars lichaam verkenden waren onze lippen even in contact met elkaar. Kortstondig verbonden, wetende dat we elkaar weer zouden vinden. Weer zochten we elkaar op. Dit keer een lang contact met veel emotie. De tong bleef echter ongebruikt. Ik had onderhand 2 bolletjes yoghurtijs weggehapt. Toch was het nog niet genoeg. Ik zocht met mijn handen naar de mooiste plekjes op haar lichaam. Zij bleek op hetzelfde uit te zijn, althans zo voelde het. Onze ogen waren nog steeds gesloten. Om toch een extra dimensie aan het geheel toe te voegen zochten onze tongen elkaar op. We verkenden elk plekje. Gewikkeld in een heftige strijd ging ik ineens relativeren. De omgeving werd weer duidelijk waarneembaar. Ik hoorde de band weer spelen en de lichten zag ik kortstondig weer branden. Het gevoel werd minder, maar aan ophouden dachten we nog geen van beiden. Ik besloot me weer vol op haar te concentreren en het leek alsof haar gedachten nooit ergens anders geweest waren dan bij mij. Samen met de band "speelden" we nog even verder. Hier leek geen eind aan te komen. Toch moest ik ademen. Tegelijk namen we een snaak lucht. Het leek alsof we geoefend waren en dat waren we ook bleek achterzaf. Ervaren of niet, zo lekker had ik het in tijden niet meer gehad. Pure liefdesuiting. Toch kun je elkaar ook liefhebben voor eventjes want nu zit ik weer gezellig alleen achter de PC.

Mark
Oud 10-06-2004, 07:14
Verwijderd
Citaat:
snowboarder schreef op 10-06-2004 @ 01:39 :
*verhaaltje*
Mark
wow, das niet mis...

maarja mijn liefje kan toch het beste zoenen van iedereen !
Met citaat reageren
Oud 10-06-2004, 08:12
Verwijderd
Het ligt wel een beetje aan het moment natuurlijk, wat de perfecte zoen dan is.
In het begin zachtjes zoenen zonder tong, steeds je mond een beetje verder opendoen. Het ''hapjes''-idee, dat voortzetten en ondertussen elkaar een beetje aaien, strelen in de nek, rug enz. Monden steeds verder open, niet meteen die tong erin hangen. Beetje spelen, zachtjes in elkaars lippen bijten. Ja, daarna échte tongzoen, maar niet te lang. Afwisseling maken, niet blijven roeren.
*kriebels krijgt en aan vriendlief denkt*
Met citaat reageren
Oud 10-06-2004, 09:51
Verwijderd
Citaat:
snowboarder schreef op 10-06-2004 @ 01:39 :
*gezeik*
Ik ben niet zo van dit soort kussen: doe mij maar heftig ... dit duurt allemaal zo lang......
Met citaat reageren
Oud 10-06-2004, 10:49
Verwijderd
Citaat:
Paranoide schreef op 10-06-2004 @ 01:31 :
Jouw tong vraagt er om.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2004, 11:06
Silvie
Silvie is offline
Rustig...teder en vol passie. Zeker niet te snel/zoals een wasmachine, kwijlend
Met citaat reageren
Oud 10-06-2004, 12:46
EggeD
EggeD is offline
Zet twee stoelen tegenover elkaar, ga zitten met de benen ver genoeg van elkaar, buig voorover en dan saai malen, vooruitstaren met je ogen tot je moet tranen, handen continu in je zij, tussendoor wiskundige problemen bespreken, beetje grommend zuchten van verveling.
Oud 10-06-2004, 18:39
sexylexy
sexylexy is offline
rustig, na 10 seconden tong erin en dan rustig zoenen en je ogen dicht
Oud 10-06-2004, 19:00
Zut Alors!
Zut Alors! is offline
Citaat:
Dat van Mark...
Idd niet té lang achter elkaar.
Ik kan me niet voorstellen dat sommige mensen gewoon een half uur (sommige zelfs een UUR) ZONDER ONDERBREKING aan elkaar gekleefd kunnen zitten. Je moet toch een beetje afwisselen. En bovendien elkaar aankijken naderhand... *die blik van voldoening* MMMWAUW!!
Oud 11-06-2004, 00:12
Verwijderd
Citaat:
Zotje schreef op 10-06-2004 @ 20:00 :
Idd niet té lang achter elkaar.
Ik kan me niet voorstellen dat sommige mensen gewoon een half uur (sommige zelfs een UUR) ZONDER ONDERBREKING aan elkaar gekleefd kunnen zitten. Je moet toch een beetje afwisselen. En bovendien elkaar aankijken naderhand... *die blik van voldoening* MMMWAUW!!
Het kan en het kan nog leuk zijn, ook Je kunt ook terwijl je aan elkaar vastgekleefd zit, dingen afwisselen
Met citaat reageren
Oud 11-06-2004, 15:10
Felicita
Felicita is offline
Ik vind de perfecte zoen(nou ja...zoen-sessie ) wanneer je begint met hele kleine, zachte lieve kusjes op de lippen. Dan zachtjes met je tong, niet lang, gewoon langs de lippen likken, soms even naar binnen, zodat de ander gewoon verlangt naar meer. En dan dat 'meer' wel geven..Dan mag het er van mij ook best wat wilder aan toe gaan. Gewoon dat je zo dicht mogelijk op mekaar zit en zoals ook al vaker gezegd, elkaar in de ogen kijken. *zucht*
Oud 11-06-2004, 17:20
loveflower
loveflower is offline
Als je verliefd bent op diegene .
Met citaat reageren
Oud 12-06-2004, 19:42
Verwijderd
Citaat:
loveflower schreef op 11-06-2004 @ 18:20 :
Je haalt de woorden uit m'n.... toetsebord
Met citaat reageren
Oud 13-06-2004, 01:03
Verwijderd
Met tong, veel tong, en gewoon rustig.

Dus niet een puntje tong, een halve centimeter in je mond.

Teveel kwijl is ook slecht natuurlijk. Maar dat zie ik niet snel gebeuren.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2004, 09:08
godeli
godeli is offline
ik had gister de perfecte zoen....
en nu ben ik verliefd
Oud 13-06-2004, 16:39
transfattyacid
transfattyacid is offline
Citaat:
rodina schreef op 08-06-2004 @ 10:16 :
Met citaat reageren
Oud 14-06-2004, 12:19
Nyai
Nyai is offline
Citaat:
loveflower schreef op 11-06-2004 @ 18:20 :
Nah je hoeft niet verliefd te zijn om 'lekker' met iemand te zoenen.. Met mn vriend vind ik er weinig aan, maar ben wel verliefd. Heeft in mijn ogen niet zo veel met elkaar te maken.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten