Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als jij per maand honderden gigs download, dan komen ze echt wel aan de bel trekken hoor. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik bedoel.. jou upload is gewoon echt hopeloos traag.. En je dataverkeer is wel echt heel minimaal.. Als jij 50Gb wil downloaden epr maand zit je ook al een de 50,- Maar jij hetb wel een trage upload.. ik niet.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Denk je dat het bij mij anders is? Ik heb een 100GB limiet, als ik één maand 120GB verbruik, en de andere 80GB, is er niets aan de hand. Wel als ik structureel over de limiet ga.
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
- Je hebt dus wél een datalimiet. Weet waar je aan begint... - Dynamisch IP, draaien van eigen server is dus bijna onmogelijk - Mailboxen zijn niet zo interessant - Homepageruimte is ook niet interessant, ze bieden toch geen PHP/MySQL - 10 gratis SMS-jes versturen? Een sigaar uit eigen doos... - Bijna alle providers geven een gratis modem en rekenen geen aansluitkosten... Nog een ding, Tiscali zit op een eigen netwerk en op het netwerk van KPN. Om nou te zeggen dat dat zulke geweldige netwerken zijn... Je kan beter kiezen voor een netwerk van BBNED (zoals Demon etc.) --- Ik denk dat jij eerst eens goed moet kijken naar de abbonementsvormen voordat je een keuze maakt of een "goede" deal te hebben gevonden ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
20Gb is echt niet zoveel.. Je kunt er wel mee downloaden maar niet veel.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Downloaden tegen 500-600 Kb/seconde is dan weer wel een heerlijkheid ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Het mooie van het internet is dat het tweeweg communicatie is, maar door een uploadstream op modemsnelheid beperkt dat behoorlijk deze mogelijkheden. Video chat, telefoneren en voor P2P heb je goede upstream nodig. 256kbps is het absolute minimum om zich "breedband" te mogen noemen, meen ik. Het verschil tussen 8Mbps en 2Mbps vind ik niet zo groot. Datalimiet en upstream zijn dan belangrijker dan een nóg grotere downstream.
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Videochat doe ik dagelijks enkele uren met mijn vriendin, dus daarvoor is snelheid goed. De momenten dat ik zelf echt last heb van die beperking is als ik foto's of andere bestanden naar m'n site aan het uploaden ben. Videoconferencing (voice+video) lukt ook niet zo super, maar dat gebruik ik ook niet. De datalimiet die suckt daarentegen wel behoorlijk. Maar eens het aantal breedbandaansluitingen gestabiliseerd is, zullen veel van die limieten bij kabel/ADSL wel verdwijnen denk ik. (hoop ik ![]() Je zal volgens mij nooit het "ideale" product vinden. Je moet gewoon het product vinden dat het beste past bij je behoeften ![]() |
![]() |
||
Citaat:
En BBned/demon stuurt tenminste netjes een mailtje als er onderhoud in de buurt is... |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
Bovendien ben ik van mening dat iedereen een eigen - gekocht - IP adres of range dient te hebben, die op naam staat van de persoon. Maar dat is een andere discussie. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Beetje tekort aan IP's (als je echt iedereen een eigen IP geeft dan..). |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als je echt een vaste lijn hebt dan is het vaak's nachts.. |
![]() |
||
Citaat:
Maar ik zat meer te denken aan IPv6, waarbij dat probleem is opgelost. Te meer omdat de Verenigde Staten wel 75% van alle IP adressen in handen hebben, terwijl zij slechts één land zijn. Eerlijk delen noemen ze dat, dat vertellen ze ook aan de olieboeren in Irak, wij hebben iets voor jou gedaan (uhhuh) en we willen daar ook wat voor terug. ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik heb dan ook nog nooit downtime, vertraging, of wat dan ook gehad.. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
I-pad 2 mistertrucker | 4 | 19-06-2011 11:16 | |
Software & Hardware |
[GSM] Abonnement verlengen.... drama??? en welke toestel dan wel? G.T.C. | 8 | 17-05-2006 17:22 | |
De Kantine |
PimPamPet-Categorieën diamondvoodoo | 21 | 02-04-2003 19:06 | |
Games |
online tekst based Muad'dib | 33 | 20-03-2003 15:01 |