Advertentie | |
|
![]() |
|
Dikke bullshit dat ze dat hogerop gaan bespreken, want dit is het algemene beleid van KPN. Ze geven nieuwe klanten hogere korting dan bestaande klanten. Dat deed tot voor kort elke provider. Wat ik je kan adviseren is gewoon naar T-mobile of Vodafone te gaan voor normale kortingen. Naar mijn weten is een interne portering van je nummer (abbo naar abbo) niet mogelijk. Of het werkt door eerst je abbo om te zetten naar prepaid en dan weer naar een abbo, weet ik niet precies, zou je eens moeten uitzoeken.
Als je toestellen wil vergelijken zou je even op www.newmobile.nl kijken. Daar kan je heel makkelijk allerlei toestellen vergelijken.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Maar ja, dan is ie dus nog steeds niet gratis. Ik heb ze nogmaals gemailt dat ik alleen bij Hi wil blijven als ik een gratis toestel krijg. Later zat ik me te bedenken dat ik ook best een sim-only abbo kan nemen. Ik vind het heel leuk speelgoed zo'n nieuw toestel, maar ik gebruik er uiteindelijk niks van. Kan ik wel mijn Hi nummer laten porteren naar Debitel KPN?
Laatst gewijzigd op 17-05-2006 om 11:44. |
![]() |
||
Citaat:
SIM-only is erg handig als je nog een goede telefoon hebt waarvan je zeker weet dat hij nog zeker een jaar vooruit kan, dan bespaart het je behoorlijk wat geld. Of je je nummer naar Debitel kan porteren zou ik eigenlijk niet weten. Zit een beetje in dubio, aan de ene kant is Debitel zelfstandig en gebruikt men alleen het netwerk van KPN, aan de andere kant krijg je gewoon een SIM-kaart van KPN bij je Debitel abbo, ik zou even naar de winkel gaan daarvoor.
||
Citaat:
Bij sommige providers is het tenslotte nog altijd gewoonte om een nieuw abbo een hogere korting te geven dan een verlenging.
|
![]() |
|
|