Advertentie | |
|
![]() |
|
oja,
Raving Nightmare - The Prophecy Unfolds Feest: Raving Nightmare Datum: 8 mei 2004 Organisatie: Underground House Movement Lokatie: MECC Maastricht Stad: Maastricht De voorbereidingen voor het eerste en daarmee ook het grootste indoor hardcore event ooit georganiseerd in het Zuiden van Nederland zijn al in volle gang! 18.000 m2 zullen in gebruik worden genomen op zaterdag 8 Mei 2004! Verdeeld over 2 aparte areas zullen 24 nationale en internationale dj´s/acts hun opwachting maken. Techniek Een speciaal aangepast en nieuw geluidssysteem zal vanaf de beide zeer indrukwekkende podia´s de decibel´s laten horen die we gewend zijn te horen. Op het gebied van licht en laser is een zeer uniek ontwerp te verwachten. Meer info over alle techniek zal een week voor het evenement op http://www.ravingnightmare.com te vinden zijn. Tevens zal dan de complete plattegrond, met daarop alle info die je nodig hebt, te vinden zijn. Line up Aan de toch al indrukwekkende line up in beide area´s zullen nog 2 namen worden toegevoegd. Deze mystery guest´s zullen op de avond bekend worden gemaakt. Ook zal er een unieke battle worden uitgevoerd tussen 2 artiesten. Deze namen zullen in de week voor het evenement via onze site bekend worden gemaakt. The official Anthem – release Op dit moment wordt er hard gewerkt aan het officiele Anthem van dit evenement. Deze wordt geproduceerd door The Viper & Tommyknocker. Het is voor de eerste keer dat deze 2 top producers samen aan een track werken. De plaat zal in de eerste week van Mei uitkomen op het Italiaanse Traxtorm label en zal ook een exclusieve remix bevatten van Tha Playah. Vervoer Er zullen extra treinen rijden op deze dag. Vanuit Maastricht Centraal, sluiten er extra treinen aan die vervolgens vertrekken naar Maastricht-Randwyck. Vanaf dit station staat de (loop) route aangegeven naar de entree van het Mecc. Ook zullen er pendelbussen rijden tussen het Mecc en Maastricht Centraal. Kijk op http://www.ns.nl voor de extra info. Radiocommercial The Prophecy Unfolds Sinds kort is de radio commercial te beluisteren op http://www.ravingnightmare.com. Ook kan je hier Wallpapers downloaden. Hou de site in de gaten voor meer info en news betreffende dit evenement.
|
Tsja wat zal ik zeggen...
Supervet!!! Al was het alleen al om het feit dat ik hier al heel lang op gewacht had ![]() Daisy gemist als dj, wel nog ff op de foto en wat staan lullen met 'r... Promo was wederom mijn held! Darkie, Vince, Rob & Joe ook ![]() De rest van de film ben ik kwijt ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Haha nee dat was niet bij Endymion, want die waren vrij vroeg...toen was ik nog erbij
![]() Dat was bij Vince en Rob & Joe...althans wat ik me heb laten vertellen... ![]() Jou ook niet meer gezien he? Op die ene keer na dat je me keihard in me zij kneep ![]() ![]() Klik En Klik
Laatst gewijzigd op 17-05-2004 om 10:49. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
ja jij flikkerde naar beneden en toen was de bass opeens helemaal weg, alleen uit de gewone kwam nog een heel klein beetje bass hehe ![]()
||
![]() |
Citaat:
jezus JP, wat ben je een prutser ![]() had je soms ook het geluid op Bass Sequence gemold?? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
ik stond blijkbaar weer net op 1 plek waar geen enkele ruzies waren enzo....enigste wat ik heb gezien was die kale gek die naar beneden donderde ![]()
||
Citaat:
![]() ps...mooie sig ![]() kapotnaaien, optjenkere, alles kapot ![]()
||
Citaat:
Thanks ![]() Ook Tochwelleuk of Muil Houwe zit erin ( kut muziek ). @Ella, dat bedoelde ik.
||
Citaat:
ahhhh ja nu je het zegt ![]()
|
|
|