Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-05-2004, 11:59
Stefanie
Stefanie is offline
Ik weet het, het klinkt heel zielig, maar ben toch benieuwd of je je ex weleens hebt teruggepakt voor zijn/haar onlieve daden?

Of blijf je ondanks lullige dingen heel aardig?

En ben je zelf weleens teruggepakt?

Laatst gewijzigd op 28-05-2004 om 12:13.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-05-2004, 12:01
Luna
Luna is offline
Ik blijf niet heel aardig als er lullige dingen gebeurd zijn maar wraakacties vind ik kinderachtig en zielig.
Oud 28-05-2004, 12:12
Verwijderd
Zijn daden? Zijn daad van een jaar lang lief tegen me zijn en vervolgens zo eerlijk zijn om te vertellen dat het er niet meer in zat? Waarom zou ik hem daarvoor moeten terugpakken?
Met citaat reageren
Oud 28-05-2004, 12:13
Stefanie
Stefanie is offline
Citaat:
Sarah schreef op 28-05-2004 @ 13:12 :
Zijn daden? Zijn daad van een jaar lang lief tegen me zijn en vervolgens zo eerlijk zijn om te vertellen dat het er niet meer in zat? Waarom zou ik hem daarvoor moeten terugpakken?
Ik bedoelde onaardige dingen je een ex je misschien aangedaan heeft, niet de lieve dingen.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2004, 12:16
Verwijderd
Citaat:
Stefanie schreef op 28-05-2004 @ 13:13 :
Ik bedoelde onaardige dingen je een ex je misschien aangedaan heeft, niet de lieve dingen.
jamaar, hij had een relatie met mij, dus was hij niet onaardig he... mensen zijn meestal aardig tegen degene met wie ze verkering hebben
Met citaat reageren
Oud 28-05-2004, 12:31
Jenifer
Jenifer is offline
Nou mijn ex heeftm ij inderdaad nare dingen aangedaan en hele nare dingen.
Gisteren kwam hij ff op de kamer van een vriend van mij waar ik ook was en dat wist hij.
2 dagen in de week woon ik niet thuis namelijk.
Dus als zijn vrienden waren weg behalve hij en ik dacht nou laat ik eens even met die vriend van mij gaan praten wanti k moest hem nog wat vragen.
Zat hij daar ineens ik schrok me kapot!
Kom maar even binnen hoor zei hij poeslief.
Hij wilde dat ik dichterbij kwam waarop ik nee zei ik denk ik kijk wel uit voordat hij weer wat doet.
Hij zat ook met zijn (vvriendin) te bellen.
Ik had zin om te zeggen dat hij nog 2 anderen had.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2004, 12:37
Verwijderd
Citaat:
Jenifer schreef op 28-05-2004 @ 13:31 :
Nou mijn ex heeftm ij inderdaad nare dingen aangedaan en hele nare dingen.
Gisteren kwam hij ff op de kamer van een vriend van mij waar ik ook was en dat wist hij.
2 dagen in de week woon ik niet thuis namelijk.
Dus als zijn vrienden waren weg behalve hij en ik dacht nou laat ik eens even met die vriend van mij gaan praten wanti k moest hem nog wat vragen.
Zat hij daar ineens ik schrok me kapot!
Kom maar even binnen hoor zei hij poeslief.
Hij wilde dat ik dichterbij kwam waarop ik nee zei ik denk ik kijk wel uit voordat hij weer wat doet.
Hij zat ook met zijn (vvriendin) te bellen.
Ik had zin om te zeggen dat hij nog 2 anderen had.
Wat een onlogisch verhaal.

En nee, ik doe niet aan wraakacties.
Misschien dat ik heel kinderachtig gewoon ruzie zoek, maar niets geplands om hem kapot te maken of te kwetsen.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2004, 12:59
Fluff-Ball
Fluff-Ball is offline
Mijn vriend was vreemdgeweest.. Ik heb niet echt wat teruggedaan omdat ik er pas een jaar later achterkwam, en toen had ik zoiets van 'laat maar'.

Ik heb wel eens een x aan mensen verteld dat het uit was gegaan omdat hij 'nog niet toe aan sex was'. Dat was op zich best grappig omdat het een beetje een player was.. Niet echt goed voor zijn ego

Edit: Het was uitgegaan om lullige redenen van zijn kant. Dus het mocht best
Met citaat reageren
Oud 28-05-2004, 13:10
Mish
Mish is offline
Citaat:
Dawn15 schreef op 28-05-2004 @ 13:59 :
Mijn vriend was vreemdgeweest.. Ik heb niet echt wat teruggedaan omdat ik er pas een jaar later achterkwam, en toen had ik zoiets van 'laat maar'.

Ik heb wel eens een x aan mensen verteld dat het uit was gegaan omdat hij 'nog niet toe aan sex was'. Dat was op zich best grappig omdat het een beetje een player was.. Niet echt goed voor zijn ego

Edit: Het was uitgegaan om lullige redenen van zijn kant. Dus het mocht best
dat is leuke wraak ja!!
Ik zou nu ook wel wraak willen nemen op een jongen waar ik een maandje mee liep. Hij deed alsof ie echt gek op me was [misschien was hij dat ook wel echt op et begin] maar later was et ineens van zijn kant over. Nu praat ik niet meer met hem, ik heb nu [na een maand] nog niet echt de behoefte in contact, omdat ik als ik hem zie nog steeds voor hem val en ik het mezelf dan alleen maar moeilijk maak.
Ik heb nog geen wraak genomen, zou het wel willen, weet alleen nog niet hoe!
Met citaat reageren
Oud 28-05-2004, 13:19
cyntha
cyntha is offline
Ik zou niet heel aardig blijven tegen mijn ex als hij lullige dingen had gedaan. Maar wraakacties, nee, dat gaat dan weer iets te ver.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2004, 13:22
Verwijderd
Citaat:
Mish schreef op 28-05-2004 @ 14:10 :
dat is leuke wraak ja!!
Ik zou nu ook wel wraak willen nemen op een jongen waar ik een maandje mee liep. Hij deed alsof ie echt gek op me was [misschien was hij dat ook wel echt op et begin] maar later was et ineens van zijn kant over. Nu praat ik niet meer met hem, ik heb nu [na een maand] nog niet echt de behoefte in contact, omdat ik als ik hem zie nog steeds voor hem val en ik het mezelf dan alleen maar moeilijk maak.
Ik heb nog geen wraak genomen, zou het wel willen, weet alleen nog niet hoe!
Jezus, wat een lul, zijn verliefdheid was zomaar over. :/
Dat kan toch gewoon gebeuren?
Ik zie niet in waarom je daar wraak voor zou moeten nemen.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2004, 13:25
Mish
Mish is offline
Citaat:
Scarlett schreef op 28-05-2004 @ 14:22 :
Jezus, wat een lul, zijn verliefdheid was zomaar over. :/
Dat kan toch gewoon gebeuren?
Ik zie niet in waarom je daar wraak voor zou moeten nemen.
ja maar hij zei toen 'ik dacht dat je wel wist dat het maar voor even was'
en toen we waren verder gegaan, toen daarna hoorde ik ook niets meer, en toen paar dage later zei hij dat dan..
En daarvoor deed hij heel lief enzo
En toen hij dat had gezegd, liep hij weg en kustte hij even later met iemand, recht voor mijn neus.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2004, 14:56
Toet0r
Toet0r is offline
Ik ben alleen boos op hem geweest, voor de rest niks
Met citaat reageren
Oud 28-05-2004, 16:01
Arwyn
Arwyn is offline
Hij is vreemdgegaan, dat vond ik toch wel lullig.
En toen heb ik het dus uitgemaakt waarvan hij nogal kapot was..
Maar om nou te zeggen dat dat een wraakactie is...
Oud 28-05-2004, 16:02
Zut Alors!
Zut Alors! is offline
Ik heb een vissenkom gekocht en toen ging ik zo met die vissekom zo in mn hand zo achter de bosjes zitten en als ze dan naar buiten kwam sprong ik zo tevoorschijn en hield ik zo die vissekom zo recht voor haar gezicht. HAHAHAHAHA!!!!

Da was echt een goeie!!
Oud 28-05-2004, 16:10
Arox
Arox is offline
Citaat:
Zotje schreef op 28-05-2004 @ 17:02 :
Ik heb een vissenkom gekocht en toen ging ik zo met die vissekom zo in mn hand zo achter de bosjes zitten en als ze dan naar buiten kwam sprong ik zo tevoorschijn en hield ik zo die vissekom zo recht voor haar gezicht. HAHAHAHAHA!!!!

Da was echt een goeie!!
Hans Teeuwen
Oud 28-05-2004, 16:42
Verwijderd
Nog niet gedaan, maar als ik een bepaald iemand tegenkom, dan weet ik nog niet wat ik doe, maar hij gaat er niet bepaald goed vanaf komen.

Hij heeft zowat de hele tijd door gelogen, toen ik een aantal dingen begon te betwijfelen, heeft hij door gelogen, hij heeft mijn vrienden bedrogen en bestolen, op een gegeven moment ingebroken, tegen mijn ouders gelogen enz... (daar ben ik dus erna achtergekomen, een deel ervan tijdens waardoor ik hem heb buitengeschopt, maar wat ik erna te weten kwam, maakte me misselijk). Sindsdien vertelt hij leugens over mij.
Wel simpel dan, ik ken hem niet. Ik weet niet wie hij is en ik vraag me af hoe hij erbij komt dat we ooit iets hebben gehad. Ik bedoel, zelfs mijn ouders weten niet over wie het gaat en mijn vrienden kennen hem ook niet, dus... wat lult hij nou .
Met citaat reageren
Oud 28-05-2004, 16:45
Verwijderd
hmm nou, ik heb hem weleens een mailtje gestuurd met hele gemene dingen erin.. maarja

ik vond dat ie het verdient had
Met citaat reageren
Oud 28-05-2004, 16:52
Verwijderd
Nee, nog nooit gedaan. Ik zie er niet echt redenen voor. Als ik heel erg kwaad ben op iemand mag ze van mij doodgaan, maar ik ga haar niet zwartmaken (of haar einde actief bespoedigen ).

Mooi links laten liggen dus. Ik ga m'n tijd niet verspillen aan iemand waar ik toch niks meer te maken heb.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2004, 16:52
cenerI
cenerI is offline
Tsja..
Ik heb wel een klein beetje iets lulligs gedaan.. misschien een onbewuste wraakactie.
Hij had t uitgemaakt, en wilde me de week daarna weer terug.
Toen heb ik wel met m gezoend, terwijl ik niks meer met hem wilde.. En hij dacht volgens mij van wel.
lullig ben ik
Met citaat reageren
Oud 28-05-2004, 16:53
Vini-Vidi-Vici
Vini-Vidi-Vici is offline
Citaat:
Stefanie schreef op 28-05-2004 @ 12:59 :
Ik weet het, het klinkt heel zielig, maar ben toch benieuwd of je je ex weleens hebt teruggepakt voor zijn/haar onlieve daden?

Of blijf je ondanks lullige dingen heel aardig?

En ben je zelf weleens teruggepakt?
wraakacties zijn laag en triest
Met citaat reageren
Oud 28-05-2004, 16:58
Luna
Luna is offline
Citaat:

Da was echt een goeie!!
(ja, hans weet wel raad met exen)
Oud 28-05-2004, 17:35
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
Ik heb zelf geen wraak genomen ofzo. Dat vind ik ook een beetje laag. Maar ik las in de Expreszo wel een heel leuk verhaal over wraak:

"Ruben en zijn vriend waren een jaar samen. Zijn vriend werkte als steward en was daarom vaak een tijdje van huis. Toen ontdekte Ruben dat zijn vriendje in plaats van 'in elk stadje een ander schatje' er zelfs meerdere had in één en hetzelfde stadje. Ruben: "Na een hoogopgelopen ruzie bij hem thuis heb ik de deur achter me dichtgesmeten. De dag daarna moest hij weer op reis, zodat ik in alle rust mijn spullen kon pakken." Ruben was echter niet van plan zomaar weg te gaan. "Ik maakte een rondje door zijn flat en veranderde van alles" Hij geeft een korte impressie: "Ik zette de temperatuur van de koelkast hoger, zodat alles bedorven zou zijn als hij terugkwam. Mijn ex is een echt gewoonte dier, dus ik verplaatste alle meubels een klein beetje, zodat hij zich overal aan zou stoten. Ik veranderde de tv-kanalen en de stand van de knopjes van zijn stereo en ging met zijn boxen, waar magneten in zitten, langs zijn complete video-collectie. Verder strooide ik voor de muizen hier en daar wat koekkruimels rond, en heb ik de afvoerslang uit de wasmachine gehaald en erachter gelegd."

En zo staan er nog een paar voorbeelden Aan de ene kant is het wel grappig, maar eigenlijk wel super zielig.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2004, 17:54
Roos
Roos is offline
Jezus wat triest

Hou de eer gewoon aan jezelf, ik vind het echt kansloos om zo'n kinderachtige actie uit te halen.
Oud 28-05-2004, 18:00
Verwijderd
nope
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-05-2004, 18:04
Qimm
Qimm is offline
geen wraak acties, nee
Oud 28-05-2004, 18:07
luchtballon
luchtballon is offline
Citaat:

Da was echt een goeie!!
Hehe

maar stiekem vond ik het grootste deel van de show klote.

Ontopic: ik heb geen exen. Maar ik weet dat mijn vriend tegen zijn ex niet heel aardig heeft gedaan omdat hij boos was op zichzelf en daarmee ook op haar en het gevoel had 'gefaald' te hebben. Ik kan me zo'n reactie wel voorstellen, maar niet dat ik echt wraak zou nemen.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2004, 18:18
Dzjes
Dzjes is offline
nooit wraakacties ondernomen nee
wel al ruzie gekregen,maar toen negeerden we elkaar vooral dus
Met citaat reageren
Oud 28-05-2004, 19:50
ida
ida is offline
mijn ex vond me altijd te dik (ben 172 en 55 kg). nu ben ik iets dikker dan toen en voel me heerlijk! ik eet gezond. sport enz. mn vriend vind t prima zolang ik maar niet met zakken chips ga zitten. nou ben ik ook niet bepaald stevig maargoed bij een goeie jongen gaat t om t innerlijk niet om t uiterlijk. net als dat er vrouwen zijn (zoals ikzelf) die op stevige mannen vallen zijn er ook mannen die op stevige vrouwen vallen....
Met citaat reageren
Oud 28-05-2004, 19:52
luchtballon
luchtballon is offline
Citaat:
ida schreef op 28-05-2004 @ 20:50 :
mijn ex vond me altijd te dik (ben 172 en 55 kg). nu ben ik iets dikker dan toen en voel me heerlijk! ik eet gezond. sport enz. mn vriend vind t prima zolang ik maar niet met zakken chips ga zitten. nou ben ik ook niet bepaald stevig maargoed bij een goeie jongen gaat t om t innerlijk niet om t uiterlijk. net als dat er vrouwen zijn (zoals ikzelf) die op stevige mannen vallen zijn er ook mannen die op stevige vrouwen vallen....
te dik??

idioot.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2004, 19:52
ida
ida is offline
hhhmm ik zat in een ander topic.......????
Met citaat reageren
Oud 28-05-2004, 19:53
ida
ida is offline
lol kweenie wat ik heb gedaan maar dit antwoord was voor een ander topic *blond*!!!
Met citaat reageren
Oud 28-05-2004, 20:20
Alistar
Alistar is offline
Mijn exvriend liet mij, toen hij mijn vriend nog was, een site zien waarop een foto stond van hem en n meisje waar hij eerst verliefd op was. Bij die foto stond: Joris en zijn vriendinnetje. Nou dat vond ik dus niet echt grappig. Hij bleek dus later nog verliefd op dr te zijn.
Ik kwam een tijdje geleden op een forum, waar hij ook vaak komt, een topic tegen waarin hij het heeft over 'zijn vriendin', dat meisje dus. Maar zij wil helemaal nix met hem, en ze hebben ook nooit iets gehad. Op zulke momenten heb ik wel s zin om daarop te reageren, met: Wat denk je nou, ze moet je niet!
Maar dan denk ik: Nouja, als hij zo zielig is omdat soort dingen te vertellen en hij zichzelf belachelijk wil maken, dan gaat ie zn gang maar, het boeit me niet meer.
Oud 28-05-2004, 20:41
Verwijderd
ik vind het altijd al erg genoeg om het uit te maken en waarom zou ik daarna nog overgaan tot een wraakactie? Ik ben meestal bang dat ik iemand al meer dan genoeg gekwetst heb...
Met citaat reageren
Oud 28-05-2004, 20:42
Susanne
Susanne is offline
Citaat:
Roos schreef op 28-05-2004 @ 18:54 :
Jezus wat triest

Hou de eer gewoon aan jezelf, ik vind het echt kansloos om zo'n kinderachtige actie uit te halen.
Ja precies, sta er gewoon boven zeg
Oud 28-05-2004, 21:05
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Mwoah, heb een meisje dat verliefd op em werd naderhand gewaarschuwd dat ie haar standaard gaat belazeren en gebruiken. Maar dat kind nam me niet serieus omdat ze naïef is. Achjahh. Wraak is t niet echt. Ik was alleen sociaal tegenover dat meisje.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2004, 21:07
xineof
xineof is offline
Ik heb wel een ex die niet altijd even subtiel was, maar om nou daarom wraak te gaan nemen... neuh, niet echt. Ik zou daar sowieso niet aan beginnen; ik denk dat je daar (bijna) altijd alleen maar jezelf mee hebt.
Oud 28-05-2004, 21:38
Verwijderd
Citaat:
Sarah schreef op 28-05-2004 @ 13:16 :
jamaar, hij had een relatie met mij, dus was hij niet onaardig he... mensen zijn meestal aardig tegen degene met wie ze verkering hebben
Meestal ja, precies wat je zegt..
Met citaat reageren
Oud 29-05-2004, 00:00
Verwijderd
Citaat:
Roos schreef op 28-05-2004 @ 18:54 :
Jezus wat triest

Hear hear
Met citaat reageren
Oud 29-05-2004, 08:43
moenbase
moenbase is offline
Citaat:
nare man schreef op 28-05-2004 @ 17:52 :
Mooi links laten liggen dus. Ik ga m'n tijd niet verspillen aan iemand waar ik toch niks meer te maken heb.
Een hakbijl is een veel betere optie?
Oud 29-05-2004, 08:57
Verwijderd
Heb ik niet echt last van. Naja, mn ex (is 4 maanden uit, bijna 5), die negeert me, draai samen met hem scouting, en hij luistert niet, reageert niet als ik iets vraag...
En slaat me met een krant (1x gebeurt, maar enorme indruk gemaakt)
Met citaat reageren
Oud 29-05-2004, 10:55
xsweet_bitchx
xsweet_bitchx is offline
ik doe geen wraakachties maar meestal praat ik niet echt meer met ze.
Oud 29-05-2004, 17:33
annetjuh
annetjuh is offline
ik doe niet aan wraak acties alhoewel.
ik weet dat mijn ex nog gek op me is.
dus iets extra zoenen voor z'n neus of anders klef lichamelijk zijn dat doe ik wel

omdat hij me nog telkens aan me kop zeurt na een half jaar hoe triest
Oud 29-05-2004, 19:39
Ragnar
Ragnar is offline
Ik heb enige erg oncharmante opmerkingen over dr vriendje waarvoor ze mij gedumpt heeft gemaakt, maarja of je dat echt een wraakactie kunt noemen, k denk t niet...
Oud 29-05-2004, 19:43
Maura
Maura is offline
Eigenlijk heb ik nog nooit echt een relatie gehad die op een echt vervelende manier uitgegaan is, dus waarom zou ik dan aan wraakacties beginnen?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten