ff wat vooraf,
een tijdje geleden heb ik met een jongen gehad. (M)
Ging op den duur niet goed meer, en schijnbaar boeide ik hem zo weinig dat hij me dumpte en na 2 weken al een andere vriendin had.
Daarna ging het behoorlijk bergafwaarts, veel ruzie, en ik was vreselijk jaloers.
toen het eindelijk tot m'n botte hersens doordrong dat hij maar een hufterige player was, en me stortte op andere dingen ging het weer wat beter.
Nu een tijd later gaan we gewoon met elkaar om, en hebben het nooit meer over 'toen'.
aangezien mijn vriendin met zijn beste vriend heeft, is hij er ook altijd bij met stappen en dingen doen etc, dus we moeten maar met elkaar leren leven zeg maar.
Anyway, oud en nieuw zouden we met z'n allen vieren.
een vriendin belde mij om te vragen of ze misschien meemocht omdat ze geen plannen had. Ik vond het lullig om haar om 12 uur alleen te laten zitten, en zei dat ze wel mee mocht.
nah ja best wel knappe meid enzo en ik merkte dat M haar meteen zag zitten.
Later gingen we naar de kroeg en hij zat haar gewoon overduidelijk te versieren.
Ik haar verteld hoe hij in elkaar zit enzo, en ze zei dat ze er verder ook niet op in zou gaan.
Maar toen hij haar probeerde te zoenen stribbelde ze niet bepaald tegen. zijn vriend stootte hem net aan waardoor de zoen een beetje 'verstoord' werd zeg maar, waardoor ze niet verder gingen.
ik weet niet wat ik hiervan moet denken hoor.
Moet ik ze gewoon allebij het maar lekker laten uitzoeken?
bedoel ze komt er vanzelf wel achter dat hij niet deugt, maar ja dan heeft hij weer z'n pleziertje gehad en dat gun ik the son of a bitch niet.
ik dacht dat ze aan mijn kant stond, en zit tegen mij te vertellen dat het inderdaad een eikel is die iedereen gebruikt, en ondertussen zit ze vrolijk met hem te smsen. het is hem gewoon weer gelukt.
ik wil niet dat hij WEER iemand kwetst, zoals hij al bij zoveel meiden heeft gedaan. inclusief mij.
misschien is het een kinderachtige wraakactie, maar hij moet gewoon eens een lesje leren maar hoe