Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-05-2002, 21:59
Sirra
Sirra is offline
Ik ben 16.
Heb nu anderhalve maand een vriend van 15.

Ik ben vorige zomervakantie grof de fout in gegaan met een jongen van 17..
Het is zover gegaan dat ik half verkracht, ontmaagd ben met veel pijn en ruzie daarna omdat ik hem en zijn opdringerigheid niet meer aankon.
Daarna nog 2 keer een korte relatie gehad met 2 jongens, 1 van 16 en weer een van 17.. Allemaal grote missers, de jongens wilden te snel en te veel vanalles.

Ik ben nu zover dat ik doorheb dat ik nog lang niet zover ben als al die oudere jongens, hoewel ik nu wel kan zeggen, "hey, ik ben allang geen maagd meer" ben ik nog wel hardstikke onzeker en ben bang dat het weer fout gaat.

Ik ben nu heel blij met mijn jongere maar toch volwassen vriend, hij heeft zo zn mindere 'jongere jongens'-dingen.. maar ja

Ook ben ik blij dat hij nu met zn arm in het gips zit en dat we dus een rustige start van onze realtie hebben... Opbouwen

Wie heeft dit ook? naja hebben.. wie heeft zoiets meegemaakt...?

Groetjes..!

SirrA
Oud 05-05-2002, 22:28
HeerVanHasselt
HeerVanHasselt is offline
Ik ben 4 maanden jonger dan mijn vriendin.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2002, 00:03
Kirk22
Kirk22 is offline
tsja, als je een jongen wilt die zijn hormonen wat beter in bedwang kan houden moet je niet bij jongens zjmn van 17 / 18 nee.
Oud 06-05-2002, 00:28
Verwijderd
Mijn ex was 3 jaar ouder. Ging opzich wel goed... Maar de afstand was niet echt geweldig.

Citaat:
Kirk22 schreef:
tsja, als je een jongen wilt die zijn hormonen wat beter in bedwang kan houden moet je niet bij jongens zjmn van 17 / 18 nee.
tnx ej

Niet ieder1 is zo.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2002, 14:42
YoungSimba
YoungSimba is offline
Citaat:
Kirk22 schreef:
Euh, niets of niemand zo sterk onder invloed van hormonen als een 13-14 jarige puberende jongen. En op die leeftijd hebben ze zich nog veel minder onder controle. Wat dat betreft is een wat oudere jongen denk ik een stuk 'veiliger' (stom woord in deze context, maar goed).
Oud 06-05-2002, 15:00
Verwijderd
Citaat:
Sirra schreef:
Ik ben 16.
Heb nu anderhalve maand een vriend van 15.

Ik ben vorige zomervakantie grof de fout in gegaan met een jongen van 17..
Het is zover gegaan dat ik half verkracht, ontmaagd ben met veel pijn en ruzie daarna omdat ik hem en zijn opdringerigheid niet meer aankon.
Daarna nog 2 keer een korte relatie gehad met 2 jongens, 1 van 16 en weer een van 17.. Allemaal grote missers, de jongens wilden te snel en te veel vanalles.

Ik ben nu zover dat ik doorheb dat ik nog lang niet zover ben als al die oudere jongens, hoewel ik nu wel kan zeggen, "hey, ik ben allang geen maagd meer" ben ik nog wel hardstikke onzeker en ben bang dat het weer fout gaat.

Ik ben nu heel blij met mijn jongere maar toch volwassen vriend, hij heeft zo zn mindere 'jongere jongens'-dingen.. maar ja

Ook ben ik blij dat hij nu met zn arm in het gips zit en dat we dus een rustige start van onze realtie hebben... Opbouwen

Wie heeft dit ook? naja hebben.. wie heeft zoiets meegemaakt...?

Groetjes..!

SirrA
tsjah.. mijn vriend is 21, dus die zit dan net weer wat hoger en is dat hormonen-niet-onder-controle al voor bij.. Maar verder denk ik dat je van leeftijd zo weinig af kunt lezen, jij hebt het niet getroffen met je vorige vriendjes.. met deze gaat het wel goed, nou fijn toch.. en praat over je angsten..

Kdenk dat leeftijd er verder echt buiten staat
Met citaat reageren
Oud 06-05-2002, 15:00
Choke
Choke is offline
Ik ben 11 maanden jonger dan me vriendin..
Oud 06-05-2002, 15:03
Koen
Koen is offline
Relatie zaken en dergelijke vind ik toch meer op Liefde & Relatie passen.

Verplaatst: Sexualiteit -> Liefde & Relatie.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2002, 15:19
Gothic
Gothic is offline
Ik had een jongere vriend, en dat werkte absoluut niet, hij was gewoon te jong, te kinderachtig en ga zo maar door...
Oud 06-05-2002, 15:56
xxx_anouk_xxx
xxx_anouk_xxx is offline
Mijn vriend is negen maanden ouder als ik.. hij is dus 18.. Maar hij heeft het oook altijd maar over sex enzow.. maar in de praktijk brengen is er nog niet bij.. en gister zei ik dat ik het misschien wel helemaal niet wilde (sex) als ik daar weer zou zijn...

Toen reageerde hij zzoooo lief, dat het ook helemaal niet hoefde, en dat we nog tijd zat hadden, en dat hij wel een grote bek had, maar het allemaal nog maar moest zien, en zelf ook hartstikke onzeker was...

Dus is heb het wel getroffen vind ik zelf Maar goed, wat jij hebt meegemaakt is dus niet echt gezellig.. en waarom zou je niet met een jongere jongen gaan.. als je van elkaar houd, dan kan er veel

Kus
Oud 06-05-2002, 16:57
ToosTyploos
ToosTyploos is offline
Leeftijd maakt volgens mij vrij weinig uit.. Als je maar zegt wat je wilt/niet wilt
Vindt ie je echt leuk, dan accepteert ie dat echt wel hoor..
Oud 07-05-2002, 12:38
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
Citaat:
Sirra schreef:

Toch leuk?? Jonge jongens zijn juist leuk!!
Met citaat reageren
Oud 07-05-2002, 13:23
chanel
chanel is offline
heb jij een arm in het gips nodig om niet verder te gaan dan je zelf wil????

Gewoon een opmerking,... maar dat kan toch ook zonder dat, je kan het toch uitleggen of vragen.

Chanel
Oud 07-05-2002, 13:55
AviBoY
AviBoY is offline
ik heb het ook meegemaakt en het werkte wel
Met citaat reageren
Oud 08-05-2002, 16:24
Field
Field is offline
Ik heb nog nooit een jongere vriendin gehad...

ik ben 16...en heb meetsal een vriendin van rond de 18
ik ehh val gewoon op ouder ofzo

en t gaat altijd goed...
Oud 09-05-2002, 12:52
Q
Q is offline
Citaat:
YoungSimba schreef:

Euh, niets of niemand zo sterk onder invloed van hormonen als een 13-14 jarige puberende jongen. En op die leeftijd hebben ze zich nog veel minder onder controle. Wat dat betreft is een wat oudere jongen denk ik een stuk 'veiliger' (stom woord in deze context, maar goed).
Waar trek je de grens? een jongen van 60 heeft zn hormonen perfect onder controle...
Met citaat reageren
Oud 09-05-2002, 13:03
*mystery*
*mystery* is offline
mijn ex wou ook met mij naar bed, terwijl hij mij vlak daarvoor mijn eerste zoen gaf, en dat wist ie. toen we aan het zoenen waren, wou ie ineens zijn breek uittrekken. ik heb vijf keer nee tegen hem gezegd, en uiteindelijk zei ik: ik ben er nog niet klaar voor, begrijp je dat? en toen zei hij: nee. en toen zei ik: nou, dan zal ik het makkelijk maken, je kan of mijn gevoel accepteren dat ik er nog niet klaar voor ben, of je kan opzouten. kies maar.
2 dagen later kreeg ik een heel grof smsje dat ie wel meer kon krijgen dan zo'n preuts trutje als ik.
toen ik dat las, was ik blij dat het uit was.... ik stuurde terug: ik kan wel meer krijgen dan zo'n opdringerige lul... veel plezier met het uitzoeken van een hoertje!!!

nu heb ik een hele lieve vriend, hij is een paar maanden ouder dan ik, en heeft idd af en toe nog van dat jongens achtige gedoe, maar goed, dat neem ik er dan maar bij voor lief...
Oud 10-05-2002, 13:23
happygirl1
happygirl1 is offline
Ik denk dat leeftijd er niet zo heel erg veel toe doet dat verschilt gewoon echt heel erg per persoon........(voorbeeld)mijn ex was 1 jaar ouder dan mij en hij kon ook alleen maar aan sex denken en wilde dat ook alleen maar ....ik heb nu een hele lieve vriend en die is 3 jaar ouder dan mij en die is gewoon super lief en is niet zo van sex voor en sex na...........
zelf val ik gewoon op wat oudere jongens maar dat kan natuurlijk aan mij liggen ................ maar het ligt gewoon heel erg aan de persoon denk ik zo!
Met citaat reageren
Oud 10-05-2002, 13:43
Veegstertje
Veegstertje is offline
Een hoop jongens van rond die leeftijd hebben zo'n instelling. Mijn enige advies kan zijn is, zoek een goeie (Die heb je dus blijkbaar gevonden) en negeer de rest, trap niet in hun spelletjes.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten