Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Kdenk dat leeftijd er verder echt buiten staat |
![]() |
|
Mijn vriend is negen maanden ouder als ik.. hij is dus 18.. Maar hij heeft het oook altijd maar over sex enzow.. maar in de praktijk brengen is er nog niet bij.. en gister zei ik dat ik het misschien wel helemaal niet wilde (sex) als ik daar weer zou zijn...
Toen reageerde hij zzoooo lief, dat het ook helemaal niet hoefde, en dat we nog tijd zat hadden, en dat hij wel een grote bek had, maar het allemaal nog maar moest zien, en zelf ook hartstikke onzeker was... Dus is heb het wel getroffen vind ik zelf ![]() Kus
|
![]() |
heb jij een arm in het gips nodig om niet verder te gaan dan je zelf wil????
Gewoon een opmerking,... maar dat kan toch ook zonder dat, je kan het toch uitleggen of vragen. Chanel
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
mijn ex wou ook met mij naar bed, terwijl hij mij vlak daarvoor mijn eerste zoen gaf, en dat wist ie. toen we aan het zoenen waren, wou ie ineens zijn breek uittrekken. ik heb vijf keer nee tegen hem gezegd, en uiteindelijk zei ik: ik ben er nog niet klaar voor, begrijp je dat? en toen zei hij: nee. en toen zei ik: nou, dan zal ik het makkelijk maken, je kan of mijn gevoel accepteren dat ik er nog niet klaar voor ben, of je kan opzouten. kies maar.
2 dagen later kreeg ik een heel grof smsje dat ie wel meer kon krijgen dan zo'n preuts trutje als ik. toen ik dat las, was ik blij dat het uit was.... ik stuurde terug: ik kan wel meer krijgen dan zo'n opdringerige lul... veel plezier met het uitzoeken van een hoertje!!! nu heb ik een hele lieve vriend, hij is een paar maanden ouder dan ik, en heeft idd af en toe nog van dat jongens achtige gedoe, maar goed, dat neem ik er dan maar bij voor lief...
|
![]() |
Ik denk dat leeftijd er niet zo heel erg veel toe doet dat verschilt gewoon echt heel erg per persoon........(voorbeeld)mijn ex was 1 jaar ouder dan mij en hij kon ook alleen maar aan sex denken en wilde dat ook alleen maar
![]() ![]() ![]() zelf val ik gewoon op wat oudere jongens maar dat kan natuurlijk aan mij liggen ................ maar het ligt gewoon heel erg aan de persoon denk ik zo! |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Crisis met jongere vriendje, drugs en ander meisje Fainne | 151 | 17-09-2006 14:39 | |
Liefde & Relatie |
jongen jonger dan meisje Fainne | 51 | 30-04-2006 22:01 | |
Liefde & Relatie |
oudere of jongere vriend(in)?? saartje 88 | 92 | 15-12-2004 16:18 | |
Algemene schoolzaken |
enquete voor jongeren. Fantôme | 57 | 19-10-2004 20:58 | |
Algemene schoolzaken |
Enquête Gebruik van tabak en alcohol onder jongeren Foxy_oud | 72 | 09-07-2004 17:08 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Autochtone jongeren jagen allochtoon gezin het dorp uit UnknoWn EntiTy | 37 | 02-12-2002 19:47 |